Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 | Kampania 2 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 10 - PRERIOWI INDIANIE

HOUR OF REVENGE (GODZINA ZEMSTY)

Cele misji - Misja 10 | Kampania 2 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Zniszcz obóz Ognistego Języka (Fire Tongue) [1]
  • Zabij Ognistego Języka [2]
  • Zniszcz wszystkie główne budynki należące do Starra [3]

Trzy plemiona jednoczą się (A ), by ostatecznie pokonać Ognistego Języka. Oznacza to również, że przejmujesz kontrolę nad drugim bohaterem - wodzem o imieniu Szara Łasica (Grey Weasel). Twój wróg ukrywa się na zachodzie, a Ty ponownie musisz zniszczyć namiot wodza. Zatrudnij na dobry początek kilkunastu robotników i poślij ich do pracy w kopalni złota, na polu i do wyrębu drzew. Z surowcami nie powinieneś raczej mieć problemów, więc szybko będziesz mógł wystawić oddziały - najlepiej 15 łuczników, 15 riflemanów oraz 15 spear warriorów. Taka liczba wojowników wspomagana dodatkowo przez dwóch bohaterów zdecydowanie wystarczy do zakończenia misji - nie będę już o tym przypominał, ale pamiętaj, by co jakiś czas uzupełniać straty. Zaczynasz w punkcie A i pierwsze, co trzeba Ci zrobić, to dotrzeć do B i zrównać z ziemią znajdujący się tam namiot wodza [1], co sprawi, że ostatecznie zniszczysz obóz Ognistego Języka. Ruszaj więc do wspomnianego punktu B i najpierw wybij wszystkich wrogo nastawionych Indian, a następnie zniszcz wszystkie ważne budynki - przede wszystkim namiot wodza. Ognisty Język ucieknie niestety na północ i dojścia doń strzeże teraz brama (C ) oraz kilkunastu ludzi Henry'ego Starra. Dowiesz się teraz, że nie tylko trzeba Ci zabić zdrajcę, ale też zniszczyć obóz Starra [3]. W tym momencie bardzo przyda się jeden z Twoich bohaterów - Szara Łasica. Ma on bardzo ciekawą umiejętność o nazwie Storm Magic, która umożliwia spalenie kilku sąsiadujących ze sobą budynków. Warto korzystać z niej szczególnie podczas niszczenia wież strażniczych, bowiem często ukryte są w nich działa. Pozbądź się więc w ten sposób bramy oraz wież, a następnie zabij przeciwników i zrównaj z ziemią wszystkie budynki - także te na zachodzie (D ) i wschodzie (E ). Ognisty Język po raz kolejny zwiał w ostatniej chwili, ale teraz nie ma już gdzie uciekać i chowa się gdzieś w obozie wroga. Trzeba go stamtąd wyciągnąć, ale najpierw musisz pokonać pilnujących bramy jeźdzców (F ) i dostać się do środka (G ). Ponownie skorzystaj z umiejętności Szarej Łasicy i w ten sposób zniszcz wszystkie wieże strażnicze. Oczywiście nie zapominaj o tym, że okolicy pilnują ludzie Henry'ego Starra. Po zniszczeniu Saloonów, w których są oni rekrutowani, właściwie już nic nie może Ci przeszkodzić. Musisz dojść do punktu H , gdzie ukrywa się Ognisty Język. Zabicie go [2] zakończy tę misję i całą kampanię Indian.