Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trójkątny Targ (cz.1) | Zadania poboczne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu poradnik Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Trójkątny Targ

Zadanie: Śmiertelna Pułapka

Otrzymano: Od Skąpiec, podczas pierwszej wizyty na Trójkątnym Targu.

Krok 1: Po obejrzeniu sceny wybuchającego domu idź za Skąpcem . Porozmawiaj z nim, aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat domu .

Krok 2: Budynek cały czas się pali i nie możesz do niego wejść. Zajmij się wykonywaniem innych zadań i wróć tutaj trochę później. Po pewnym czasie ogień przygaśnie, a przed zgliszczami będzie stał strażnik Glunt . Możesz z nim chwilę porozmawiać, a następnie wejdź do środka.

Krok 3: Zniszczony dom

1 - Trójkątny Targ (cz.1) | Zadania poboczne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Sterta popiołów i kości

3. Posąg

4. Dziwny człowiek

5. Przypalony plecak - Torba Uzdrowiciela +1, Złodziejskie Narzędzia +1, Łachmany, Pył Ukrycia [Użycie: Większa Niewidzialność (7)].

Po wejściu do domu przyjrzyj się trzem stertom popiołów i kości . Następnie przypatrz się posągowi i idź na koniec pokoju, gdzie leży ranny mężczyzna . Ulecz go, aby móc z nim porozmawiać. Kiedy już to zrobisz okaże się, że ten dziwny człowiek ma amnezję. Powiedz tylko, że mu pomożesz, a dowiesz się, że ma przy sobie klucz . Jeszcze raz idź do posągu i tym razem użyj na nim klucza , a następnie zejdź odkrytym właśnie przejściem na dół.

Krok 4: Zaklęta piwniczka

1 - Trójkątny Targ (cz.1) | Zadania poboczne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Wąż morski

3. Przejście przez iluzje wody

4. Miedziany rondel

5. Garderoba - 50 $, Czosnek, Belladona, Odwłok Ognistego Żuka .

6. Garderoba x2 - Toga Odporności Na Kwas [Odporność: Kwas 15 / -], Tunika Czarodzieja, Płaszcz Ochrony +1 [Premia do KP: +1 (Odbicie)].

7. Rupert

8. Zamknięte drzwi

9. Kufer x2, Stół x2 - Różdżka Błyskawic [Tylko dla: Bardz, Czarodziej, Czarownik; Użycie: Błyskawica (5)], Rozjarzona Esencja Ognia, Wątła Esencja Ziemi, Gruczoł Jadowy Pająka, Mikstura Niewidzialności, Mikstura Wiedzy, Mikstura Kociej Zwinności, Rtęć, Fluoryt .

10. Regał na książki x2 - Zwoje: Identyfikacja, Mniejsza Burza Pocisków Izaaka, Cuchnąca Chmura, Lustrzane Odbicie, Zabójcza Chmura .

11. Portal

Pomieszczenie, do którego właśnie wszedłeś jest strzeżone przez dwa węże morskie . Nie przejmuj się nimi, to tylko iluzja, tak samo jak woda. Możesz spokojnie po niej przejść i otworzyć drzwi prowadzące w głąb lokacji.

Krok 5: Wchodząc do następnego pomieszczenia zobaczysz krasnoluda , który w panice ucieknie na Twój widok. Idź za nim i przekonaj go, żeby z Tobą współpracował. Dowiesz się, że jego pan jest w pokoju za zamkniętymi drzwiami. Musisz z nim jeszcze raz porozmawiać, aby powiedział Ci gdzie jest klucz do tych drzwi. Dowiesz się, że znajduje się w miedzianym rondlu . Weź go stamtąd i otwórz zamknięte drzwi.

Krok 6: Przeszukaj to pomieszczenie. Znajdziesz w nim kilka cennych przedmiotów . Następnie odpocznij, aby zregenerować siły i uzupełnić zaklęcia. Kiedy będziesz gotowy wejdź w portal .

Krok 7:

Szczyt góry

1 - Trójkątny Targ (cz.1) | Zadania poboczne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Portal

2. Korkulubis - 14 $; Większa Toga Bitewna [Tylko dla: Czarodziej, Czarownik; Odporność na zaklęcia: 14; Premia do KP przeciwko: Zły +2 (Zbroja); Premia do umiejętności: Czaroznawstwo +3, Koncentracja +3; Światło Słabe (10m) Fioletowy]; Zwoje: Większy Ognisty Wybuch, Opończa Zaklęć.

3. Uzalimon

4. Susstel - Bojowa Toga Maga [Tylko dla: Czarodziej, Czarownik; Odporność na zaklęcia: 10; Premia do umiejętności: Czaroznawstwo +2, Koncentracja +2; Światło Słabe (10m) Fioletowy], Zabójcza Pułapka Ognista x2; Różdżka Mrozu; Różdżka Pocisków .

5. Payana - Sztylet, Amulet Silnej Woli +1 [Ulepszone rzuty obronne: Siła woli +1]; Różdżka Pocisków; Różdżka Mniejszego Przywołania; Strzała x15 .

6. Amak - Szaty Podróżnika, Pierścień Bitwy Czarów [Premia do umiejętności: Czaroznawstwo 10; Użycie: Rozproszenie Magii (10) 1 użycie / dzień]; Pierścień Magicznej Obrony [Odporność na zaklęcia: 14; Premia do umiejętności: Czaroznawstwo +2; Użycie: Rozproszenie Magii (5) 1 użycie / dzień].

7. Dziwny człowiek - Krótki Miecz +1, Amulet Skarabeusz Ochrony [Ulepszone rzuty obronne: Uniwersalny +1], Różdżka Ognia [Tylko dla: Bard, Czarodziej, Czarownik; Użycie: Ognista Kula (5)], Bomba Ogniowa .

Znajdziesz się na szczycie jakiejś góry , gdzie odprawiany jest rytuał przeciwko Liszowi . Niestety przyprowadzony przez Ciebie człowiek nagle odzyskuje pamięć i przypomina sobie, że znajduje się właśnie tutaj, aby uwolnić lisza - Kokrulobisa . Teraz czeka Cię ciężka walka. Najpierw zabij przyprowadzonego mężczyznę , a następnie zajmij się głównym przeciwnikiem . Jeżeli szybko uda Ci się zabić Kokrulobisa , to ocalisz magów , którzy po pewnym czasie zginą. Po walce przeszukaj szczątki poległych, porozmawiaj z ocalałymi i wróć przez portal .