Po powrocie z "Mrocznej Dalii" | Zadania poboczne poradnik Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Po powrocie z "Mrocznej Dalii"
Zadanie: Głowa Piratów
Otrzymano: Przechodząc obok tawerny "Wygięta Syrenka".
Krok 1: Od mieszkańców stojących przy tawernie dowiesz się, że kupiec - Aloster Drake zabił słynnego pirata - Galandro i przyniósł jego głowę do Wrót Zachodu, aby otrzymać nagrodę .
Krok 2: Wejdź do "Wygiętej Syrenki" i porozmawiaj o Galandaro z Sami Horngoldem . Następnie podejdź do Breela , który strzeże pokoju Alostera . Przekonaj go za pomocą złota (25 $ ), Blefu lub Zastraszania, aby pozwolił Ci porozmawiać z kupcem . Następnie zapukaj do drzwi, a dowiesz się od Alostera , że jeszcze nie odebrał nagrody, która czeka na niego u kapitana portu Grenna .
Krok 3: Idź do Biura kapitana portu i porozmawiaj z nim o głowie Galandaro . Dowiesz się, że kapitan szuka kogoś kto mógłby zidentyfikować głowę . Wróć się do tawerny i poproś o to Sami Horngolda . Gnom zgodzi się i oboje pójdziecie do Biura .
Krok 4: Na miejscu zostanie potwierdzone, że głowa należała do pirata, ale wyjdzie na jaw kilka innych spraw. W mieście widziano Rudego Raptusa , kolejnego pirata. W tej sprawie chce z Tobą rozmawiać Aloster . Dowiesz się od niego, że jego załoga została porwana przez Rudego Raptusa i jest przetrzymywana w Porcie . Twoim zadaniem jest odbicie zakładników .
Krok 5:
Kryjówka Piratów
1. Wejście
2. Strażnik
3. Kufer - 296 $; Adamantowy Sztylet; Złoty Pierścień; Srebrny Naszyjnik.
4. Drzwi - Klucz do nich ma strażnik.
5. Rudy Raptus - Skórzana Zbroja Ćwiekowana +3; Głowa Rudego Raptusa; Kiścień +2 Żniwiarz Buntu [Premia do obrażeń przeciwko: Chaotyczny 1k8].
6. Mag - Różdżka Pocisków; Zwoje: Kula Niewidzialności, Rozproszenie Magii.
7. Kufer - Mikstury Niewidzialności x2; Wino; Miedziany Naszyjnik.
8. Kufer - 69 $; Zbroja Skórzana; Buty Skórzane; Zbroja Skórzana +1; Zwój Klosz Niewrażliwości.
9. Wejście: Zakole Portowe
Udaj się do Kryjówki Piratów . W środku zatrzyma Cię strażnik , ale wystarczy wystraszyć go korzystając z Zastraszania. Przejdź do kolejnego pomieszczenia. Znajdziesz tam zakładników oraz Rudego Raptusa wraz z resztą piratów . Powiedz, że nie dopuścisz do zabicia zakładników i, że zabijesz Rudego , a następnie zrób to (musisz działać szybko, aby zakładnicy przeżyli). Po wyjściu z budynku otrzymasz pochwałę za takie rozwiązania zarówno od Rinary [Rinara: Wpływ +1] jak i od Charissy [Charissa: Wpływ +1]. W Biurze otrzymasz także 5000 $ od kapitana i Miecz Alostera Drake'a [Premia do obrażeń: Elektryczność 1 pkt.; Ulepszone rzuty obronne: Elektryczność +1] od Alostera .
Zadanie: Kult Bezimiennego
Otrzymano: Po wejściu do Podbramia, w trakcie wykonywania zadania Tajemniczy Kajeel.
Krok 1: Po spotkaniu z kobietą o imieniu Omadon idź do Dziwnego Zwierciadła. Użyj go, wymawiając swoje imię, a przeniesiesz się do świątyni Bezimiennego. Porozmawiaj ze znajdującą się w środku Kriox . Kobieta chce, abyś zdobył dla niej płaszcz , który jest w posiadaniu Malavhana - bywalca tawerny "U Kajeela" .
Krok 2: Przejdź przez portal do "U Kajeela" i porozmawiaj ze stojącym przy barze Malavhanem . Odda Ci płaszcz jedynie wtedy, gdy kupisz mu za 400 $ specjalny trunek i wypijesz go z nim. Zrób to i z nieprzytomnego Malavhana zabierz płaszcz .
Krok 3: Zanieś go do Świątyni Bezimiennego . Kriox w ramach wdzięczności podzieli się z Tobą historią Bezimiennego. Po wyjściu stamtąd do Podbramia zaczepi Cię Malavhan . Powie, żebyś koniecznie wszedł powrotem do świątyni.
Krok 4:
Vander Malavhan zaczepi Cię zaraz po wyjściu ze Świątyni Bezimiennego. Poleci Ci tam wrócić, abyś coś zobaczył. | Okazuje się, że Kriox wygląda teraz tak samo jak Ty. Jeżeli nie podoba Ci się taka sytuacja możesz ją zabić. |
Kolejny raz skorzystaj z lustra. Okaże się, że Kriox przybrała Twój wygląd - jest teraz Twoim sobowtórem. Możesz ją zostawić w spokoju lub zabić.
Zadanie: Rozdarte Serca
Otrzymano: Od Gracie, U Kajeela.
Krok 1: Dziewczyna jest załamana, ponieważ została na nią rzucona klątwa, przez którą straciła swojego ukochanego. Masz porozmawiać z Wiedźmą Jaszczuroludzi , aby odczyniła zły czar.
Krok 2: Zadanie możesz rozwiązać na dwa sposoby:
Sarla przekonasz stosując Blef i Dyplomację. | Wiedźmę Jaszczuroludzi możesz przekonać wykorzystując umiejętności retoryczne lub zabijając ją. |
1. Przekonać Wiedźmę Jaszczuroludzi (znajdziesz ją w Podbramiu ), do dania Ci mikstury zwalczającej klątwę .
2. Porozmawiać z Sarlem - ukochanym Gracie . Znajdziesz go w jednym z kątów Podbramia . Sprytnie użyj Blefu, a następnie Dyplomacji, a przekonasz go, żeby porozmawiał z Wiedźmą Jaszczuroludzi i uzyskał od niej miksturę zwalczającą klątwę .
Wróć teraz do Gracie i zdejmij z niej klątwę. W nagrodę otrzymasz Płaszcz Nimfy [Premia za ulepszenie: Charyzma +3].