Po zadaniu: Niespodziewana wiadomość | Zadania poboczne poradnik Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Po zadaniu Niespodziewana wiadomość
Zadanie: Węzeł Shou Lunga
Otrzymano: Od Przedstawicielki Rady Gildii, po wykonywania zadania Niespodziewana Wiadomość.
Krok 1: Po wyjściu z komnat Pentical Bleth zobaczysz, że coś stało się w sąsiednim pomieszczeniu. Porozmawiaj z Przedstawicielką Rady Gildii . Kiedy dowie się, że jesteś poszukiwaczem przygód wpuści Cię do zamkniętego pokoju.
Krok 2:
Porozmawiaj teraz z Threstonem Arundelem . Dowiesz się, że z ekspozycji został skradziony bardzo cenny kielich , a Twoim zadaniem jest odnalezienie go. Zacznij od podejścia do szklanej lady i przeczytania kartki . Jest na niej wypisana zagadka, która ma doprowadzić Cię do złodzieja. Porozmawiaj o niej z Threstonem , a następnie przyjrzyj się drzwiom. Znajdziesz na nich ślady krwi. Jeżeli masz wysoką umiejętność Czaroznawstwa to po przyjrzeniu się ladzie sklepowej odkryjesz, że to właśnie tam jest ukryty za pomocą czarów kielich . Otrzymasz od razu od Threstona 1500 $ i zostaniesz poproszony o odnalezienie sprawcy całego zamieszania. Jeżeli nie uda Ci się wykryć iluzji, kielich zostanie odkryty w dalszej części tego zadania.
Krok 3: Kryjówkę złodzieja możesz znaleźć na dwa sposoby:
1. Idź do Mintassana Wspaniałego i kup u niego eliksir ujawnienia krwi . Wróć teraz do Wieży i na drzwiach, przy których znalazłeś ślady krwi użyj eliksiru . Zaprowadzi Cię to do Kryjówki Autora Zagadek .
2. Jeżeli wykonałeś już zadanie: Kłopoty na Torze , to idź na Tor i porozmawiaj z Tudorem Fezziwink . Poproś go o pożyczenie psa . Tudor zgodzi się na to, a jego pupil zaprowadzi Cię pod drzwi Kryjówki Autora Zagadek .
Krok 4: Wejdź do środka. Pierwszym wyzwaniem jest żelazny golem . To ciężki przeciwnik, ponieważ jest bardzo odporny na zwykłe ataki. Zabijesz go używając magii. Specjalnie na tę walkę możesz również kupić u Mintassana Wspaniałego Młot Bojowy Zabójca Golemów [Premia do ataku przeciwko: Konstrukt +1, Premia do obrażeń: Dźwięk 1pkt.]. Z jego szczątek zabierz klucz , którym otworzysz drzwi do kolejnego pomieszczenia.
Krok 5: Aby przejść do ostatniego pokoju musisz znać kod do drzwi. Tarczę na drzwiach przekręcaj w następujący sposób: na liczbę 4, 8, 11 i 2, a następnie wciśnij klamkę.
Krok 6: W ostatnim pokoju znajdziesz Porthyrię , która odpowiada za kradzież kielicha . Opowie Ci, że to nie on był jej celem, a rozwiązanie zagadki węzła. Do jego rozsupłania potrzebny jest olej , który jest specjalnością duergarów. Masz udać się do ich siedziby w Podgrodziu i zdobyć trochę oleju .
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie