Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

MU Legend - poradnik do gry

MU Legend - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Oprawca - klasy postaci w MU Legend solucja, poradnik MU Legend

Oprawca (Blader) to typowy DPS, świetny do walki single dzięki swoim umiejętnościom crowd control. Poniżej znajdziecie użyteczne porady.

Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2017

Oprawca to klasa postaci, która zadaje największe obrażenia atakami zwykłymi i umiejętnościami do walki na bliskim dystansie. Jest to też najbardziej uniwersalna z klas - nie wyróżnia się niczym na tle innych, jednak doskonale radzi sobie w zespole, w rozgrywce solo, podczas oczyszczania lochów i w każdej innej sytuacji. Posiada wysoką mobilność, sporo zdolności pozwalających skrócić dystans do wroga i nałożyć na niego efekt kontroli tłumu.

Oprawca w MU Legend

Oprawca na ekranie tworzenia postaci. - Oprawca - klasy postaci w MU Legend - MU Legend - poradnik do gry
Oprawca na ekranie tworzenia postaci.

Oprawca, tak jak i pozostałe klasy postaci, może korzystać z dwóch różnych rodzajów uzbrojenia - pary jednoręcznych mieczy, bądź potężnego dwuręcznego miecza. Korzystając z jednoręcznych mieczy postać zadaje mniejsze obrażenia, jednak każdy atak przywraca 0.5% maksymalnych punktów zdrowia postaci. Dwuręczny miecz nie posiada uzdrawiającego efektu, jednak zdolności broni zadają większe obrażenia, a wszystkie ataki otrzymują premię 5% obrażeń. W obu przypadkach zdolności broni pozwalają atakować wiele celów na raz.

Oprawca zadaje największe obrażenia w zwarciu ze wszystkich klas w grze - jest w stanie dosłownie szatkować wrogów na kawałki, niszcząc całe grupy przeciwników w mgnieniu oka. Na jego wyposażeniu znajduje się także sporo zdolności pozwalających mu skrócić dystans do wrogów, bądź wydostać się (wyskoczyć) z niebezpiecznej sytuacji. Część jego zdolności pozwala zwiększyć aggro przeciwników - podczas tego efektu istnieje większa szansa, iż to Oprawca zostanie zaatakowany, a nie pobliscy sojusznicy. Postać ta ma także dostęp do zdolności osłabiających wrogów (zmniejszenie ataku i szybkości poruszania się), a także wzmacniających sojuszników (zwiększenie szybkości poruszania się i zadawanych obrażeń).

Największa zaleta Oprawcy, uniwersalność, to także jego największa wada. Nie wyróżnia się on na tle innych klas - Szepcząca i Mag Bojowy są w stanie zadać większe obrażenia, w dodatku z relatywnie bezpiecznej odległości, a do tankowania lepiej nadaje się Mroczny władca z uwagi na większą ilość obrony, tarczę która daje szansę na blok i więcej zdolności osłabiających. Warto także wziąć pod uwagę zdolności eksperckie - pozwalają znacząco wzmocnić Oprawcę i zadać gigantycznie obrażenia wrogom, jednak nie dają żadnych bezpośrednich korzyści innym członkom drużyny. Niemniej jednak Oprawca w dalszym ciągu dobrze sprawdzi się w tych rolach i doskonale nadaje się do gry solo.

Podstawowe informacje

Zalety

Wady

Poziom trudności: średni

Obrażenia: bardzo wysokie

Wytrzymałość: średnia

CC: średnie

Preferowana rola: dowolna - może być DD (zadawanie obrażeń), bądź tankiem

+ Bardzo duże obrażenia w zwarciu - Oprawca zadaje największe ze wszystkich postaci w grze obrażenia wyprowadzane w bezpośrednim starciu;

+ Dostęp do umiejętności osłabiających, w tym ogłuszeń;

+ Możliwość nałożenia na wrogów efektu strachu (Fear) - odpowiednio wykorzystana może skutecznie rozgonić wrogów, dając chwilę wytchnienia;

+ Duża mobilność dzięki trzem zdolnościom oferującym doskok / szarżę, z czego dwie pozwalają wydostać się z niebezpiecznej sytuacji;

+ Uniwersalność - Oprawca może pełnić rolę tanka, postaci zadającej obrażenia (DD) i ograniczającej skuteczność wrogów;

+ Doskonale radzi sobie z dużymi grupami wrogów, potrafi też skutecznie walczyć z bossami;

+ Zdolności eksperckie pozwalają znacząco wzmocnić Oprawcę i zadać olbrzymie obrażenia.

- Wrażliwość na ataki - postać walczy w zwarciu i jest mniej wytrzymała niż Mroczny władca, przez co stosunkowo łatwo można zginąć;

- Zdolności eksperckie pozwalają wzmocnić wyłącznie Oprawcę, brakuje tutaj zdolności poprawiających skuteczność całej drużyny;

- Dwie z jego zdolności nakładają na wrogów efekt strachu (Fear) - nieodpowiednio wykorzystane potrafią rozbić całe starcie, rozganiając wrogów po całym ekranie;

- Część jego zdolności nakłada na wrogów dodatkowe aggro, zmuszając je do atakowania Oprawcy - może to narobić zamieszania, szczególnie jeśli w drużynie jest tank (Mroczny władca) i nie może on na sobie skupić uwagi wrogów.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie