Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne poradnik Mortyr III: Akcje Dywersyjne
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
![]() | ![]() |
Po krótkiej chwili (ach, te skrypty!) pod celownik napatoczą się szwaby. Kolejni chronią dostępu do bazy. Tak jak na przykład snajper na wieży.
![]() | ![]() |
Aby dostać się na obszar bazy, należy przejść przez dziurę w ogrodzeniu (nietrudno ją zauważyć). Szybko wbiegamy na wieżyczkę, skąd mamy świetną widoczność.
![]() | ![]() |
Idziemy do bramy, za którą jest paru wrogów. Możemy sobie nieco ułatwić zadanie, nieco cofając się i prowadząc ogień zza drewnianych skrzynek.
![]() | ![]() |
Jako że mamy sporo granatów, niegłupim pomysłem jest użycie jednego w koszarach, do których wbiegną aż trzej przeciwnicy. Identycznie postępujemy krótko potem, gdy również nieuniknione będzie przedostanie się przez barak. Gościowi, który wykona przewrót w stylu Lary Croft, wbijamy do łba, że to jest wojna, a nie cyrk.
![]() | ![]() |
Wychodzimy z koszar. Na skale czyha snajper, natomiast poniżej przejścia strzegą żołnierze uzbrojeni w karabiny. Przechodzimy przez kolejne budynki, aż nie dotrzemy (po drodze miniemy punkt zapisu) do wieżyczki chronionej przez wroga.
![]() | ![]() |
Jak doskonale widać, na górze jest CKM. Zadziała skrypt i z baraków wyjdą przeciwnicy, których w prosty sposób eliminujemy.
![]() | ![]() |
Aby wykonać misję, należy strącić dziesięć bombowców. Radzę się pospieszyć, bowiem po pewnym czasie zaatakuje was myśliwiec, którego ciężko trafić (wciśnięcie PPM powinno trochę pomóc).