Misja 4 - Wyłamania i włamania - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne poradnik Mortyr III: Akcje Dywersyjne
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Misja 4 - Wyłamania i włamania
Cel I - wydostać się z celi
Cel II - dotrzeć razem z Marią do kryjówki partyzantów
Cel III - dokonać napadu na bank
Cel IV - wysadzić drzwi prowadzące do skarbca
Cel V - zabrać złoto i zniknąć wraz z nim
Poziom trudności - niski
Miejsce akcji - Polska, więzienie Gestapo w Warszawie
Czas akcji - październik 1943
Break Out And Break In to bardzo krótka i prosta misja. W zasadzie jedyna trudność to fakt, że bankowe korytarze są dosyć wąskie i przeciwnicy w niektórych sytuacjach mogą nas nieco zaskoczyć. Ale jeśli zachowamy przynajmniej odrobinę koncentracji, powinno pójść gładko.
Masz ci los! Szkopy wsadziły Mortyra do celi. Trzeba się jakoś wydostać. Z pomocą przychodzi pewna kobieta, która wrzuci do środka zwinięty w kulkę papierek. Nakierowujemy na niego celownik, klikamy F i czytamy dalsze wskazówki. W dalszej kolejności musimy połknąć pigułkę, by bohatera zmorzył głęboki sen. I voila! Niemcy pomyślą, że Mortyr nie żyje i przeniosą go do kostnicy, gdzie będzie na niego czekać tajemnicza kobitka.
Na stoliku leży pistolet oraz apteczka. Zabieramy oba przedmioty i wybijamy przeciwników, którzy za kilka chwil wbiegną do pomieszczenia. Wyłazimy z kostnicy i chowamy się za pudłem, by móc zlikwidować nieprzyjaciół bez uszczerbku na zdrowiu. Przy okazji nareszcie zdobędziemy karabin.
Eliminujemy kolejnych kilku wrogów, mijamy trzepak i powolutku zbliżamy się do kryjówki partyzantów. Trzeba jeszcze tylko ustrzelić trzech Niemców.