Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne poradnik Mortyr III: Akcje Dywersyjne
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Idziemy po torach, mijając punkt zapisu. Po wyjściu z tunelu natrafimy na snajpera (stoi na skale) oraz zwykłego żołnierza uzbrojonego w karabin. Powolutku zbliżamy się do mostu, na którym natkniemy się na niewielki opór wroga.
Znacznie większy problem stanowią samoloty. Należy je zestrzelić za pomocą CKM-u. Chronią go dwaj przeciwnicy. Po uporaniu się z maszynami złazimy na dół, by wreszcie wysadzić most.
Musimy rozstawić cztery ładunki wybuchowe w punktach widocznych na powyższych screenach. Trzeba ostrożnie obejść podpory mostu i użyć klawisza F. Następnie bierzemy nogi za pas i kierujemy się w stronę drabiny. Błyskawicznie wychodzimy po niej, po czym skręcamy w prawo, by zejść z tego przeklętego mostu.
Obserwujemy wybuchowy efekt naszych działań.
Czas najwyższy udać się do punktu docelowego. Nim jednak to nastąpi, musimy przedrzeć się przez stację kolejową. W tym celu migiem podążamy do drewnianej szopy (nawiasem mówiąc -sekundę wcześniej wyskoczy zza niej zbrodniarz; wiadomo, co z nim należy zrobić...) i ustawiamy się tak, by móc łatwo pozbyć się snajpera leżącego na dachu pobliskiej konstrukcji. Chwilę potem ruszamy przed siebie i zwracamy uwagę przede wszystkim na budynek pokazany na drugim obrazku. Na balkonie pojawi się wróg.
Jako że z wagonu ostrzeliwuje nas bardzo nieprzyjemnie ustawiony nieprzyjaciel, należy go zabić w pierwszej kolejności. Dopiero potem zalecam wejść na wieżę i zrobić czystkę.
Jesteśmy już prawie na miejscu. Trzeba jeszcze tylko wskoczyć na schodki (standardowo: bierzemy rozbieg i Spacja), zastrzelić dwóch faszystów (jeden znajduje się po lewej stronie, a drugi po prawej) i delikatnie wychylić się zza rogu, by wykończyć niedobitków. Można także użyć granatu. Uwaga na snajpera stojącego na dachu!
Biegniemy do ciężarówki i spadamy z tego miejsca. Spisałeś się na medal, drogi graczu!