Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Moons of Madness - poradnik do gry

Moons of Madness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia Moons of Madness poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2020

Gdy spędzisz już pierwsze kilkanaście minut w bazie, w Moons of Madness zapragniesz zwiedzić Czerwoną Planetę. Na tej stronie naszego poradnika do gry Moons of Madness znajdziesz dokładny opis wszystkich czynności, które możesz wykonać po wyjściu z bazy.

Wyjście z bazy

Po zresetowaniu sytemu udaj się do wyjścia - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Po zresetowaniu sytemu udaj się do wyjścia. Pierwsze co musisz zrobić to ubranie hełmu. Po prostu chwyć go i włóż na głowę.

Kolejnym zadaniem jest uzupełnienie butli tlenowej - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Kolejnym zadaniem jest uzupełnienie butli tlenowej. Podłącz się do urządzenia i dodaj odpowiednią ilość tlenu. W lewym dolnym rogu ekranu możesz sprawić, ile obecnie posiadasz zasobów. Dzięki temu szybko przeliczysz, ile jeszcze potrzebujesz, aby bezpiecznie podróżować po Marsie.

Ostatnie zadanie to po prostu dekompresja i otworzenie drzwi - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Ostatnie zadanie to po prostu dekompresja i otworzenie drzwi. Gdy to zrobisz, nowa planeta stoi przed Tobą otworem.

Zadanie na Marsie

Od razu sprawdź swój pojazd - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Od razu sprawdź swój pojazd. Możesz do niego bez problemu wejść i zasiąść za jego sterami. Pamiętaj jednak, aby zamknąć za sobą wszystkie drzwi.

Po dojechaniu na miejsce, możesz ponownie doładować butlę z tlenem i wyjść na planetę - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Po dojechaniu na miejsce, możesz ponownie doładować butlę z tlenem i wyjść na planetę. Twoim zadaniem jest wejście na samą górę punktu badawczego.

Na miejscu dostaniesz kolejne zadania - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Na miejscu dostaniesz kolejne zadania. Zacznij od wejścia po schodach i zeskanowania komputerów. One wskażą Ci pierwsze problemy. Możesz od razu ustawić jedne panele. Wartość, którą manipulujesz musi wynosić ponad 90%.

Jeśli uda Ci się je zoptymalizować, możesz skupić się na kolejnych zadaniach oraz eksploracji terenu - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Jeśli uda Ci się je zoptymalizować, możesz skupić się na kolejnych zadaniach oraz eksploracji terenu.

Nie zapominaj o tym, że Twoja postać oddycha dzięki butli. Musisz ją na bieżąco uzupełniać.

Udaj się do windy, aby zejść na niższy poziom - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Udaj się do windy, aby zejść na niższy poziom. Twoim oczom od razu ukaże się kolejny pojazd, możesz go zeskanować, aby znaleźć przyczynę problemów.

Zaraz obok pojazdu znajdziesz kolejną bazę - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Zaraz obok pojazdu znajdziesz kolejną bazę. Gdy dostaniesz się do środka, Twoja postać zacznie mieć kolejne omamy, co wystraszy ją oraz Twoich towarzyszy.

W bazie brakuje jednak prądu - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

W bazie brakuje jednak prądu. Łatwo możesz to rozwiązać - po prostu wyjmij baterię z urządzenia przy windzie i zabierz ją ze sobą. Dzięki temu uruchomisz w pomieszczeniu światło oraz urządzenia.

Tak samo jak u siebie w pokoju, możesz przejrzeć listy oraz komputer - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Tak samo jak u siebie w pokoju, możesz przejrzeć listy oraz komputer. Nie potrzebujesz do niego hasła. Odpali się automatycznie, gdy tylko do niego usiądziesz. Gdy przejrzysz rzeczy na komputerze, otworzą się kolejne drzwi.

Na szafce w kolejnym pomieszczeniu znajdziesz kolejną baterię - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Na szafce w kolejnym pomieszczeniu znajdziesz kolejną baterię. Dzięki niej będziesz mógł bezpiecznie wrócić na górę. Po prostu włóż jedną baterię w mechanizm koło windy, a drugą koło komputera na górze. Dzięki temu będziesz mógł ustawić w odpowiednią stronę kolejne panele. Pamiętaj, że wartość musi wynosić ponad 90%.

Po ustawieniu drugich paneli musisz dotrzeć do trzecich - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Po ustawieniu drugich paneli musisz dotrzeć do trzecich. Te znajdują się zaraz za drugą częścią terenu. Wystarczy, że do nich podejdziesz, zeskanujesz je, a będziesz mógł je ustawić. Tak samo jak we wcześniejszych przypadkach, ustawiana przez Ciebie wartość musi wynosić ponad 90%.

Ostatnie badanie wykonasz na samej górze punktu badawczego - Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia - Moons of Madness - poradnik do gry

Ostatnie badanie wykonasz na samej górze punktu badawczego. Podejdź do urządzenia i uruchom je. Wystarczy, że podniesiesz klapę i pociągniesz dźwignię, a spełnisz tę część misji.

Po wykonaniu wszelkich zadań udaj się do swojego pojazdu i pojedź do szklarni. W ten sposób zakończysz swoją pierwszą misję w Moons of Madness.