Moons of Madness: Przerwany sygnał, opis przejścia Moons of Madness poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2020
Po ukończeniu zdania w Shunned Basment dotrzesz do kolejnej części gry Moons of Madness. Na tej stronie znajdziesz dokładny opis wszelkich czynności, które możesz wykonać w tym obiekcie.
Wejście na szczyt
Na samym początku tego etapu musisz zdobyć baterię. Inaczej nie będziesz mógł przejść dalej. Baterię zdobędziesz z jednego z baraków. Pierw jednak musisz zdobyć do niego kod, znajduje się on w pomieszczeniu znajdującym się na lewo od pojazdu.
Po zdobyciu kodu - 7357 - wejdź do drugiego baraku i zabierz baterię. Tę umieść w pojeździe i odblokuj sobie przejście.
Wspomagając się skanerem znajdź drogę na szczyt. Musisz wdrapać się na odpowiednie skały, aby dostać się wyżej.
Po wejściu na górę dotrzesz do kolejnego budynku. Pamiętaj o dekompresji i ściągnięciu hełmu, aby móc przejść dalej.
Po wejściu do budynku możesz sprawdzić wiadomości na komputerze.
Drugą sprawą wartą zauważenia jest dziennik. W ten sposób dowiesz się wszystkiego w tej lokacji. Wyjmij baterię z mechanizmu przy drzwiach i wyjdź z tej lokacji.
Pamiętaj, że wychodząc z budynku musisz uruchomić proces dekompresji. Inaczej Twoja postać zacznie się dusić.
Zabraną baterię włóż w mechanizm przy windzie. W ten sposób dostaniesz się na najwyższe piętro.
Po wejściu do środka uruchom dekompresję, ściągnij hełm i rozpocznij dalsze poszukiwanie informacji.
Radio
Zaraz po wejściu do stacji zastaniesz kolejny punkt bez zasilania. Musisz zdobyć baterię, które znajduje się na biurku położonym przeciwlegle do wejścia.
Zdobytą baterię umieść w mechanizmie przy drzwiach. To przywróci zasilanie w budynku.
Twoim kolejnym zadaniem będzie wykonanie trzech mini gierek. Musisz sprawić, że kable połączą się tak, żeby dalej przekazać prąd.
Pierwszy element powinien wyglądać tak jak na screenie powyżej.
To rozwiązanie drugiej zagadki. Musisz zwrócić uwagę, do której części podłączyłeś kable. Aby uruchomić radio podłącz się do znaku na górze.
Ostatnia mini gierka wymaga ciut więcej sprytu. Musisz przeprowadzić tak kable, aby po drodze zdobyły wartość równą 6.
Gdy podłączysz wszystko dotrzesz do radia. Musisz ustalić wartości:
- PITCH - 43,3;
- YAW - -156,6.
Gdy dotrzesz do takich wartości spróbuj się połączyć. Odpowie Ci kobieta. To zakończy tę część zadania.
Po zgłoszeniu informacji wróć do pojazdu. Po drodze będą straszyć Cię okoliczne potwory. Uważaj na nie, aby nie wykończyły Cię przed dobiegnięciem do auta.