Moons of Madness: Nadciągające zagrożenie, opis przejścia Moons of Madness poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2020
Po ukończeniu zdania Przerwany Sygnał dotrzesz do kolejnej części gry Moons of Madness. Na tej stronie znajdziesz dokładny opis wszelkich czynności, które możesz wykonać w tym obiekcie.
Trucizna
Te zadanie rozpoczniesz od wejścia do kolejnego budynku. Pamiętaj, że przed przejściem dalej musisz uruchomić dekompresję i ściągnąć swój hełm.
Twoim zadaniem jest odnalezienie Lukasa. Trafisz pierw jednak do jego laboratorium. Sprawdź jego komputer, aby zdobyć informacje o truciźnie.
Po zdobyciu informacji o truciźnie musisz ją zrobić. Aby jednak mieć takową możliwość musisz podnieść 4 fiolki. Znajdziesz je rozglądając się po laboratorium.
Ze zdobytymi fiolkami udaj się do maszyny. Teraz musisz ułożyć fiolki w odpowiedniej kolejności. Mają one wyglądać tak, jak pokazano na dole screenia.
Poza odpowiednim ułożeniem musisz zadbać również o prawidłową wagę. Fiolki powinny ułożone być, więc przeciwlegle do siebie, a nie w jednym ciągu.
Po zmieszaniu składników i zdobyciu trucizny musisz ją wydobyć. Zrobisz to dzięki pistoletowi iniekcyjnemu (Injection gun), który znajdziesz zaraz obok komputera.
Po zdobyciu trucizny wyjdź z laboratorium i kieruj się wzdłuż wskazówek skanera. Zamknięte drzwi otworzysz dzięki truciźnie, a tak właściwie dzięki niej zniszczysz nowopowstałe narośle.
Po odkryciu zwłok swojego towarzysza dostań się do jego komputera. Zdobędziesz z niego kolejne cenne informacje. Przed wyjściem z pomieszczenia weź fiolkę leżącą przy monitorze i wróć do laboratorium.
Ponownie musisz ułożyć fiolki tak, aby tworzyły wzór. Dzięki temu stworzysz jeszcze skuteczniejszą substancję.
Po zdobyciu trucizny udaj się do szklarni. Musisz jednak uważać, w korytarzach rozrosły się trujące kwiaty. Ranią one Twoją postać jeśli za bardzo się do nich zbliżysz. Staraj się, więc unikać kontaktu z nimi za wszelką cenę.
Szklarnia
Aby dostać się do szklarni musisz wykazać się odwagą. Ktoś bowiem zabrał Ci hełmy. Musisz na szybko uruchomić proces dekompresji i przebiec do kolejnego budynku. Twoja postać zacznie się dusić, ale nie masz na to wpływu. Po prostu nie waż się zejść z główniej drogi.
Po szklarni poruszaj się zgodnie ze wskazówkami skanera. Zamknięte przejścia otwieraj korzystając z trucizny.
Twoim zadaniem jest dodanie trucizny do dwóch zbiorników. Znajdują się one zaraz obok siebie. Gdy to zrobisz musisz jeszcze włączyć spryskiwacze.
Włączenie spryskiwaczy będzie trudniejszym zadaniem, ponieważ korzenie drzewa blokują mechanizm.
Aby spełnić zadanie musisz pozbyć się korzeni. Wejdź na niepewny teren i niszcz rośliny korzystając z trucizny.
Po drodze spotkasz swoją towarzyszkę, którą pochłonęła już przerażająca zaraza. Musisz się przed nią chronić, aby nie pozbawiła Cię życia.
Gdy pozbędziesz się wszystkich możliwych korzeni czeka Cię kolejne zadanie. Musisz zabić swoją koleżankę z załogi wstrzykując jej truciznę. Podejdź do niej, zakończ jej cierpienie, a potem zabierz jej kartę. Potrzebujesz jej do późniejszych misji.
Argus
Czas na sprawdzenie kolejnego komputera. Dzięki karcie Inny możesz przejrzeć jej maile i pliki.
Aby zawołać windę musisz wpisać kod - 5538.
Po zdobyciu windy kliknij przedostatnie piętro - Argus. W ten sposób dostaniesz się do kolejnej lokacji.
W tej lokacji musisz uważać na kamery. Hakuj je i ustawiaj tak, aby nie być w ich zasięgu. Dzięki temu przejdziesz niezauważenie przez cała lokację.
Po drodze uruchomi się kolejna mini gierka musisz ponownie połączyć kable tak, aby dostarczyć prąd do kolejnego urządzenia.
W pewnym momencie dotrzesz do pomieszczenia z dwoma komputerami. Koło jednego z nich będzie karta. Musisz ją podnieść, aby móc kontynuować rozgrywkę.
Dzięki karcie trafisz do ciemnego pomieszczenia, w którym nie tylko musisz omijać kamer, ale również robotów. Wędrują one po lokacji szukając swoich przeciwników. Jeśli takowy Cię zauważy nie będziesz miał już jak uciec.
Podróżując dalej musisz przejść przez wybitą szybę. To jedyna droga, która prowadzi dalej. Ta część lokacji będzie już jednak w znacznie gorszym stanie. Ściany i podłogę pokrywa ciemna masa, która może ranić Twojego bohater jeśli za bardzo się zbliży.
Aby otworzyć zamknięte drzwi musisz użyć komputera. Jedną z dostępnych opcji będzie właśnie otworzenie drzwi. Nie potrzebujesz żadnego hasła.
Po powrocie do windy udaj się na najniższe piętro - Icarus.
Icarus
Po zjechaniu na najniższe piętro, już na starcie, czekają Cię małe komplikacje. Pierwsze drzwi musisz otworzyć za pomocą łomu.
Aby przedostać się dalej musisz znaleźć pomieszczenie, w którym drzwi zatrzasnęły się na korzeniu. Wystarczy, że kucniesz, a przejdziesz dalej.
Ostatecznie dotrzesz do windy. Twój odcisk dłoni niestety nie będzie pasował.
Skręć w lewo i udaj się do kostnicy. Kod do niej to 9510. Informacje o tym znajdziesz w komputerze.
W drugiej komorze znajduje się odcięta ręka. Weź ją i udaj się ponownie do windy.