Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Moons of Madness - poradnik do gry

Moons of Madness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Moons of Madness: Baterie (Szklarnia) - jak ułożyć? Moons of Madness poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2020

Gdy dotrzesz do The Greenhouse, czyli do trzeciej lokacji w grze Moons of Madness, natkniesz się na pewną zagadkę. Na tej stronie dokładnie opiszemy jak musisz ustawić baterię, aby móc przejść dalej.

W rozdziale z solucją znajdziesz dokładny opis lokacji, w których znajdziesz każdą z trzech baterii. Ta strona to jedynie uzupełnienie, które może przydać Ci się jeśli utkniesz jedynie w tym momencie.

Gdy zbierzesz już wszystkie trzy baterie, to jest czerwoną, żółtą i niebieską, musisz odpowiednio je umieścić - Moons of Madness: Baterie (Szklarnia) - jak ułożyć? - Moons of Madness - poradnik do gry

Gdy zbierzesz już wszystkie trzy baterie, to jest czerwoną, żółtą i niebieską, musisz odpowiednio je umieścić. Jeśli zrobisz to zgodnie z założeniami twórców będziesz mógł uruchomić zasilacz i opuścić szklarnię.

Zacznijmy od tego, że miejsce baterii wskazywane jest poprzez ułożenie rur jak i odpowiedni kolor, w miejscach na baterie - Moons of Madness: Baterie (Szklarnia) - jak ułożyć? - Moons of Madness - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że miejsce baterii wskazywane jest poprzez ułożenie rur jak i odpowiedni kolor, w miejscach na baterie. Jeśli jednak nie widzisz powiązania podamy odpowiednią kolejność patrząc od lewej strony:

  1. czerwona;
  2. żółta;
  3. niebieska.
Odpowiedni układ wartości to - Moons of Madness: Baterie (Szklarnia) - jak ułożyć? - Moons of Madness - poradnik do gry

Odpowiedni układ wartości to:

  1. czerwona - 50;
  2. żółta - 90;
  3. niebieska - 100.

Możesz to jednak samodzielnie sprawdzić skanując mechanizm po włożeniu wszystkich obiektów.

Jeśli gra zaakceptuje ułożenie baterii będziesz mógł kontynuować rozgrywkę.