Misc: NPC list | Might & Magic VII For Blood and Honor poradnik Might & Magic VII: For Blood and Honor
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
To jest spis NPCtów które możemy przyłączyć do naszej drużyny. Możemy przyłączyć maksymalnie dwie postacie naraz. Poza ceną którą musimy zapłacić za przyłączenie pobierają oni jeszcze procent od złota które znajduje nasza drużyna. Procent ten wynosi = cena / 100
ZAWÓD
| CENA
| UMIEJĘTNOŚCI
|
Acolyte | 500
| +2 bonus do Self (Body, Mind i Spirit) skills |
Alchemist | 400
| Naprawia magiczne przedmioty (poza bronią i zbrojami) |
Apothecary | 600
| +8 bonus do Alchemy skill |
Apprentice | 500
| +2 bonus do Elemental (Air, Earth, Fire, Water) skills |
Armorer | 200
| Naprawia zbroje |
Arms Master | 300
| +2 bonus do Armsmaster skill |
Banker | 1000
| 20% bonus do znalezionego złota |
Bard | 1000
| Podnosi reputację |
Burglar | kradnie
| +8 bonus do Disarm Trap i Stealing, obniża reputację (okrada co pewien czas druzynę) |
Cartographer | 100
| Rzuca czar Wizard Eye na poziomie experta. |
Chaplain | 200
| Rzuca czar Bless na poziomie Master raz dziennie na dwie godziny |
Chef | 400
| Gotuje codziennie dwie porcje jedzenia maksymalnie do 14 |
Chimney Sweep | 200
| +20 Luck bonus |
Cook | 300
| Gotuje codziennie jedną porcje jedzenia maksymalnie do 14 |
Diplomat | 500
| Poprawia w znaczący sposób kontakty z NPCetami |
Duper | 200
| +8 bonus to Merchant skill, obniża reputację. |
Explorer | 100
| Czas podróży zredukowany o jeden dzień nie mniej jednak niż jeden dzień |
Enchanter | 100
| +20 Protection bonus przeciw Air, Fire, Earth, Water, Body, Mind |
Expert Healer | 1000
| Leczy raz dziennie wszystko poza dead, stone, eradication |
Factor | 500
| 10% bonus do znalezionego złota |
Fallen Wizard | 2500
| Rzuca raz dziennie czar Hour of Power na 6 godzin |
Fool | 100
| +5 Luck bonus |
Gate Master | 2000
| Rzuca czar Town Portal na poziomie Master raz dziennie |
Guide | 100
| Każde przejście z mapy na mapę skrócone o jeden dzień nie mniej jednak niż jeden dzień |
Gypsy | 100
| Redukuje zużycie jedzenia o jeden, +3 bonus do Merchant skill, obniża reputację. |
Healer | 500
| Leczy wszystkie rany raz dziennie |
Herbalist | 400
| +4 bonus do Alchemy skill |
Horseman | 100
| Skraca podrużowanie koniem o dwa dni nie krócej jednak niż jeden dzień |
Hunter | 500
| +4 bonus do Identify Monster skill |
Initiate | 1000
| +3 bonus do Self (Body, Mind i Spirit) skills |
Instructor | 700
| 15% bonus do experience. |
Locksmith | 300
| +6 bonus Disarm Trap skill |
Master Healer | 5000
| Leczy raz dziennie wszystko poza Eradication |
Merchant | 200
| +6 bonus do Merchant skill |
Monk | 500
| +2 bonus do Unarmed i Dodging skills |
Mystic | 1000
| +3 bonus do Elemental (Air, Earth, Fire, Water) skills |
Navigator | 200
| Podróże statkiem 3 dni krócej, nie krócej jednak niż jeden dzień |
Pathfinder | 300
| Każda zmiana mapy o 3 dni krócej nie krócej jednak niż jeden dzień |
Piper | 300
| Rzuca czar Heroism na poziomie master raz dziennie na dwie godziny |
Pirate | 500
| Podróże łodzią skrócone o dwa dni, 10% bonus na znalezione złoto, obniża reputację |
Prelate | 2000
| +4 bonus do Self (Body, Mind i Spirit) skills |
Porter | 100
| Zmniejsza o jeden liczbę zużywanego jedzenia podczas odpoczywania |
Psychic | 400
| +5 bonus do Perception skill, +10 Luck bonus |
Quarter Master | 200
| Zmniejsza o dwa liczbę zużywanego jedzenia podczas odpoczywania. |
Sage | 750
| +6 bonus do Identify Item i Identify Monster skills |
Sailor | 100
| Skraca podróżowanie łodzią o dwa dni, nie krócej jednak niż jeden dzień |
Scholar | 500
| Identification Item, +5% experience bonus |
Scout | 300
| +6 bonus do Perception skill |
Smith | 200
| Naprawia broń |
Spell Master | 2000
| +4 bonus do Elemental (Air, Earth, Fire, Water) skills |
Squire | 600
| +2 bonus do wszystkich Armor and Weapon skills |
Teacher | 300
| 10% bonus do experience. |
Tinker | 200
| +4 bonus do Disarm Trap skill |
Tracker | 200
| Przechodzenie z mapy na mapę skraca się o dwa dni, nie mniej jednak niż jeden dzień |
Trader | 100
| +4 bonus do Merchant skill |
Water Master | 1000
| Czar Water Walk jeden raz dziennie na trzy godziny |
Weapon Master | 400
| +3 bonus do Armsmaster skill |
Wind Master | 2000
| Rzuca czar Fly raz dziennie na dwie godziny |