Map: Celeste | Might & Magic VII For Blood and Honor poradnik Might & Magic VII: For Blood and Honor
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Do niebianskiego miasta w chmurach Celeste mozemy sie dostac teleportem z Bracada Desert
Monster Respawn : 672 days
Monster Encounters : Angel, Roc, Mage

01 - Teleport z Bracada Desert 02 - Trial of Honor - Training Ground 03 - Armour of Honor - Armorsmith 04 - The Hallowed Swords - Blacksmith 05 - Material Wealth - Bank 06 - The Blessed Brew - Tavern 07 - Walls of Mist - Dungeon 08 - Hostel 09 - Hostel 10 - Phials of Faight - Alchemist 11 - Esoteric Indulgences - Magician Shop 12 - Temple of Light - Dungeon 13 - Guild of Enlighment - Guild 14 - Paramount Guild of Air - Guild 15 - Ramirez Residence 16 - Tarent Residence 17 - Castle Lambent - Dungeon - Quest 18 - Hall of Dawn - Bounty Hunt 19 - House Devine - Quest 20 - Morningstar Residence 21 - House Winterbright 22 - Hostel - Resurecta - Quest 23 - Hostel - Robert the Wise - Quest 24 - Hostel - Sir Caneghem - Quest 25 - Hostel - Krack Hack - Quest 26 - Obelisk |
Expert Ancient Weapons - 24 Master Light Magic - 20 Master Ancient Weapons - 25 Grandmaster Light Magic -17 Grandmaster Ancient Weapons - 17 (Resurecta) Blaster Skill Learning (Ancient Weapons) - (17) Resurecta w Throne Room po zabiciu Tolbertiego |
![]() | Walls of Mist jest labiryntem w którym jezeli wybieramy Light Path nie wolno nam nikogo zabic. Zadanie polega na wejsciu do labiryntu i znalezieniu wyjscia. To jest mapka pierwszej sali w której pojawiamy sie po wejsciu do Walls of Mist. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | Pierwsza czesc labiryntu z kluczami ![]() ![]() ![]() Aby zdobyc klucz idziemy do przelaczników po lewej stronie wciskamy wszystkie trzy, idziemy do przelaczników po prawej stronie wciskamy srodkowy przycisk i przestawiamy dzwignie. Otworzy to wneke ze skrzynia z kluczem. |
![]() | Druga czesc labiryntu z luczami Niebieska Kropka - teleport wejscie-wyjscie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aby zdobyc klucz idziemy od teleportu do windy, zjezdzamy na dól, przelaczamy cztery przelaczniki na pojemnikach z woda, wskakujemy do pustego pojemnika z woda (biala kropka) bierzemy klucz ze skrzyni i wychodzimy tajnym przejsciem. |
![]() | Trzecia czesc labiryntu z kluczami. Niebieska kropka - teleport wejscie-wyjscie Fioletowa kropka skrzynia z kluczem ![]() ![]() ![]() ![]() Aby zdobyc klucz zeskakujemy na ziemie z podwyzszenia podjezdzamy winda do góry i bierzemy klucz |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() S1 - ustawic na Sun S2 - ustawic na Moon S3 - ustawic na Stars ![]() ![]() ![]() |