Żywiołak wody | Opis jednostek | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Żywiołak wody
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Żywiołak wody | Odłamki lodu: Zadaje wybranemu oddziałowi przeciwnika obrażenia (od magii wody) i zamraża go. Stworzenie wodno-lądowe: Odporność na efekty zmniejszające punkty ruchu ze szkoły magii wody. Bohaterowie Świątyni mogą podróżować po morzach, jeśli ich armie składają się wyłącznie ze stworzeń wodno-lądowych. Pokrewieństwo magii wody: Żywiołaki otrzymują o 50% mniej obrażeń od magii żywiołu, któremu są pokrewne - oraz o 50% większe obrażenia od magii żywiołu przeciwnego. Są także odporne na niekorzystne efekty należące do ich żywiołu. Postać eteryczna: Duchy posiadają +50% odporności na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania ruchu. Jednostka żyjąca: Tę jednostkę można leczyć i wskrzeszać. Jest odporna na efekty wpływające na morale. Postać płynna: Zwiększa odporność na obrażenia o 20%. Bicze wodne: Atakując, Żywiołak Wody powoduje efekt przemoczenia przeciwnika. | 410 złota |
Żywiołaki wody są kolejną jednostką wsparcia dostępną dla naszych armii. Potrafią zamrażać przeciwnika na odległość i otrzymują zmniejszone obrażenia od ataków przeciwnika, lecz żadna z tych zdolności nie jest silniejsza niż dostępna u ich pobratymców. Siła żywiołków wody objawia się dopiero, gdy wykorzystamy je w armii bohaterów Świątyni: dzięki zdolności stworzenie wodno-lądowe wzmocnią herosa w jego wędrówce przez morza i rzeki.