Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZP) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG) poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Zadanie poboczne: Znajdź Kapelusz Kapitana

Cele: odszukać Kapelusz Kapitana

Nagroda: 24 000 XP, Kapelusz Kapitana, +5 przywództwo

Jest to jedno z kilku zadań pobocznych dostępnych w pierwszej misji. Aktywujemy je podnosząc Dziennik Wilka Morskiego (M1,3). Kapelusz znajduje się w podziemiach w południowej części pierwszej wyspy (M1,X3) i jest broniony przez kilka oddziałów żywiołaków ziemi. Oddziały te są na tyle małe, że możemy je pokonać bez większych trudności zanim wypuścimy się na szerokie wody a tym samym stać się właścicielami magicznego nakrycia głowy i szczęśliwie ukończyć zadanie poboczne.

Zadanie poboczne: Dziedzictwo wielkiego pirata

Cele: odszukać Zbroję Pirata

Nagroda: 24 000 XP, Zbroja Pirata, +5 obrona

Zadanie to aktywuje się jednocześnie z "Znajdź Kapelusz Kapitana" jednak z wykonaniem go musimy poczekać trochę dłużej. Zbroja znajduje się w podziemiach we wschodniej części drugiej wyspy (M1,X4). Najlepszym momentem na wyruszenie po pancerz będzie zdobycie Koriuaka (M1,9). Po uzupełnieniu wojsk po oblężeniu i przed inwazją na północną część drugiej wyspy będziemy mieli wystarczająco dużo czasu aby udać się do podziemi. Sama zbroja, podobnie jak poprzednio kapelusz, jest broniona przez kilka oddziałów żywiołaków ziemi. Jako, że walczyliśmy już z nimi wcześniej i tym razem nie powinny stanowić one dla nas najmniejszego problemu. Pancerz stanowi kolejny element Zestawu Pirata a podniesienie go zakończy aktualne zadanie.

Dwa z sześciu artefaktów należących do Zestawu Pirata. - Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZP) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Dwa z sześciu artefaktów należących do Zestawu Pirata.

Zadanie poboczne: Pirat o złotym sercu

Cele: złożyć Amulet Grzmotu na Ołtarzu Ojca Niebo

Nagroda: 24 000 XP, 150 punktów reputacji Drogi Łez, 50 zmorników

Powyższe zadanie zazwyczaj aktywuje się samo w połowie misji po pokonaniu wszystkich łowców piratów. Wymaga ono posiadania odpowiedniej ilości punktów reputacji Drogi Łez: najłatwiejsza metoda na zdobycie ich to zezwolenie słabszym oddziałom wroga na ucieczkę. Po pokonaniu jednej z grup przeciwników Crag Hack oznajmi nam, że warto uczcić orkowego bożka, Ojca Niebo, odpowiednią ofiarą. Ofiarą tą jest Amulet Grzmotu (znany też jako Amulet Piorunów), który znajduje się na północnym-zachodzie mapy (M1,13) i jest broniony przez kilka grup żywiołaków ziemi. W celu pomyślnego zakończenia zadania musimy udać się do ołtarza w południowo-zachodnim krańcu drugiej wyspy (M1,14). Po zbliżeniu się do posągu Crag Hack automatycznie złoży amulet w ofierze i zakończy misję.

W tym miejscu składamy Amulet Grzmotu w ofierze Ojcu Niebo. - Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZP) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
W tym miejscu składamy Amulet Grzmotu w ofierze Ojcu Niebo.

Zadanie poboczne: Arrr!

Cele: zdobyć trzy obozy najeźdźców, zająć wszystkie miasta i forty, zgromadzić 50000 sztuk złota

Nagroda: 24 000 XP, 150 punktów reputacji Drogi Krwi, 50 panterników

Podobnie jak poprzednie zadanie poboczne tak i to wymaga od nas posiadania odpowiedniej ilości punktów reputacji Drogi Krwi. Ponieważ dostajemy je za walkę z oddziałami wroga, "Arrr!" powinien aktywować się podczas walk na drugiej wyspie. Tym razem Crag Hack, jak na pirata przystało, oznajmi nam że oprócz bohaterskich czynów jego życie było pełne przemocy i skarbów i nie zamierza z niego rezygnować. W tym celu zamierza zdobyć obozy najeźdźców (M1,15), wszystkie miasta i forty na powierzchni (M1,7), (M1,16) a ostatecznie zgromadzić 50000 sztuk złota. Zadanie to jest banalnie proste do wykonania, gdyż szykując się do ostatecznego starcia z Ptakiem Gromu prędzej czy później wykonamy wszystkie cele i otrzymamy oczekiwaną nagrodę.