Meduza (1,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Meduza (1/5)
Cele: uciec z Zatopionej Świątyni
Nagroda: 120 000 XP
Jeśli zamierzamy powstrzymać kapłankę Himiko i pokrzyżować jej plany musimy w pierwszej kolejności wydostać się na powierzchnię. Grę rozpoczynamy w podwodnym więzieniu upadłych Naga (M2,1). Kierując się na południe natrafimy na dużą komnatę pełną zwojów z zaklęciami, które warto przekazać naszemu głównemu bohaterowi - będą one pomocne w nadchodzących starciach. Ponieważ zachodnie drzwi są zamknięte (obszar ukryty za nimi zbadamy później) a wschodnia część mapy to ślepy zaułek pozostaje nam kontynuować podróż na południe. Kolejna komnata jest pełna wojsk świątyni pilnujących jeńców oraz różnego rodzaju kapliczek - to w tym miejscu zbierzemy nasze pierwsze wojska potrzebne w dalszej części przygody. Na końcu naszej drogi będzie oczekiwał na nas okręt (M2,2), którym wydostaniemy się na powierzchnię a tym samym ukończymy aktualne zadanie.