Meduza (2,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Meduza (2/5)
Cele: spotkać się z Radą Piratów
Nagroda: 120 000 XP
W końcu udało nam się wydostać na powierzchnię! Kolejną część zadania głównego rozpoczynamy od zdobycia znajdującego się tuż obok nas Kodibio (M1,2), kopalni rudy (M3,R) oraz tartaku (M3,T). Wyspa na której aktualnie się znajdujemy jest niewielka, więc po wykupieniu wszystkich dostępnych wojsk czas wyruszyć na morze. Pierwszym problemem z jakim będziemy musieli się uporać są Wyznawcy Niszczycielki Okrętów - przeciwnicy koloru morskiego. Bohaterowie pochodzący ze znajdującego się na drugiej wyspie miasta Fukamishiro będą regularnie próbowali zdobyć naszą stolicę, stąd najłatwiejszą metodą na zażegnanie tego zagrożenia jest podbicie ich zamku (M1,3). Walka nie powinna sprawić nam żadnych trudności, gdyż lokacja jest bardzo słabo broniona i ataki samego Crag Hacka powinny wystarczyć do pokonania wszystkich obrońców. Wraz z miastem dostaniemy wszystkie należące do niego przyległości: tartak oraz kopalnię złota.
OSTRZEŻENIE: na drugiej oraz trzeciej wyspie znajduje się artefakt Święte Ziarno, który będzie potrzebny do wykonania jednego z późniejszych zadań. Możemy śmiało podnieść je teraz, ale musi to zrobić Crag Hack - inaczej nie będzie można ukończyć kampanii.
Po zdobyciu Fukamishiro możemy rozpocząć eksplorację wyspy. Jest to też doskonały moment na wykonanie znajdującego się nieopodal celu zadania pobocznego "Zew bojowy Ulagana", gdyż w nagrodę dostaniemy dużą liczbę ulepszonych jednostek frakcji Twierdza, które pozwolą nam na łatwe dokończenie kilku następnych zadań. Po zabezpieczeniu okolicy zamku możemy ruszyć na wschód w kierunku miasta Rady Piratów. Po drodze miniemy Fort Świątyni (M1,5); możemy go na razie zignorować, gdyż związany jest z późniejszą częścią zadania głównego. Najważniejsze w tej chwili jest dotarcie do Libertalii (M1,6), co zakończy aktualną misję.