Top (1) | Opis przejścia Metro 2033 - Rozdział 7 poradnik Metro 2033
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Top
Opis: W trakcie rozgrywania całego tego poziomu będziesz musiał uważać żeby nie spaść na dół. Po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem #1 otrzymasz ostrzeżenie o zbliżającym się latającym demonie. Możesz schować się w pobliskiej wnęce #2 i zaczekać aż bestia sobie poleci lub skorzystać z posiadanej broni (w przyszłości nie czekają Cię już żadne poważne walki, tak więc nie musisz oszczędzać amunicji).
Ruszaj w stronę jedynego dostępnego przejścia #1 . Za każdym razem gdy się zgubisz warto korzystać z kompasu, który wskaże Ci właściwą drogę. Uważaj, bo już wkrótce ponownie pojawi się latający demon #2 . Warto zaczekać aż bestia będzie zajęta rozszarpywaniem jednej z metalowych zasłon i przebiec obok niej.
Kontynuuj eksplorację wieży. W okolicy odnajdziesz skrzynkę z filtrem oraz apteczką #1 , a na ziemi nową maskę przeciwgazową . Ponownie uważaj na latającego demona - w tym przypadku dobrze byłoby już użyć z jednej z posiadanych broni #2 by odstraszyć bestię.
Kucnij i skorzystaj z wąskiego przejścia znajdującego się na prawo od okiennicy, w której pojawiła się latająca bestia #1 . Musisz teraz wybrać lewe przejście #2 , czyli to, które znajduje się tuż przy brzegu wieży.
Pamiętaj o tym żeby przez cały czas się nie zatrzymywać, nie dając demonom szans do przeprowadzania ataków. Docelowo musisz dotrzeć do zniszczonych schodów #1 , po których należy wyjść na górę. Ruszaj tu prosto, ponownie wybierając przejście znajdujące się bliżej przepaści #2 .
Po kilku chwilach dołączysz do swojego sojusznika #1 . Nie licz jednak na wspólną wyprawę, gdyż Twój kolega zostanie wkrótce zaatakowany i ciężko zraniony przez latającego demona. Zabij bestię #2 zanim ta zdoła dobić Twojego sojusznika. Wysłuchaj teraz krótkiej rozmowy. Jak się zapewne domyślasz, wspinaczkę będziesz musiał kontynuować w pojedynkę.
Wybierz teraz przejście znajdujące się w miejscu, w którym pojawił się demon #1 . Odnalezione po drodze wejście do szybu windy możesz zignorować, bo nic ciekawego byś tam nie odnalazł. Po dotarciu na sam koniec tej platformy obróć się i wyjdź na górę #2 .
Podejdź do znajdującej się kawałek dalej drabinki #1 . Musisz się tu bardzo pilnować, bo w trakcie wspinaczki główny bohater kilkakrotnie zawiśnie nad przepaścią #2 , a Ty będziesz musiał rytmicznie wciskać klawisz akcji by pomóc mu w bezpiecznej przeprawie.
Kieruj się teraz cały czas prosto, a wkrótce powinieneś dotrzeć do przejścia prowadzącego do wnętrza wieży #1 . Tu warto w pierwszej kolejności zejść na dół i zabrać z szafki na ścianie filtry do maski przeciwgazowej #2 . Ruszaj następnie na górę.
Zignoruj zniekształcenia obrazu, wyjdź na zewnątrz #1 i kontynuuj eksplorację wieży. Do celu prowadzi tylko jedna ścieżka i zawsze możesz korzystać z kompasu, tak więc nie powinieneś się zgubić. Ignoruj latającą wokół wieży bestię i korzystaj z opcji kucania żeby przedostawać się pod blokującymi przejście przeszkodami #2 .
Ostrożnie przejdź na wystający z wieży balkonik #1 i kieruj się cały czas prosto aż dotrzesz do nowego wejścia do wieży. Po znalezieniu się w środku będziesz musiał przeskakiwać na znajdujące się wokół Ciebie wyższe platformy #2 .
Uważaj, bo przy próbie doskoczenia do ostatniej platformy będziesz musiał zaliczyć kolejne scenki QTE #1 , a więc rytmicznie wciskać klawisz akcji. Po tym jak uda Ci się pomyślnie uratować główną postać obróć się i skorzystaj z nowej drabiny #2 .