Metro 2033: Depot
Aktualizacja:
Depot*
![]() | ![]() |
Opis: Etap ten od razu rozpoczniesz na pokładzie drezyny, przy czym tym razem będziesz musiał wykorzystywać własne bronie #1 . Nie zapomnij kucnąć by uniknąć zderzenia się z pierwszą przeszkodą #2 . Z podobnymi utrudnieniami musisz się liczyć w trakcie rozgrywania całej tej misji, tak więc zawsze dokładnie obserwuj najbliższe otoczenie.
![]() | ![]() |
Dobrze byłoby przygotować sobie teraz broń z tłumikiem. Po kilku chwilach zauważysz pojedynczego wartownika stojącego na torach #1 . Dobrze byłoby zabić go zanim ucieknie do swoich kolegów i poinformuje ich o Twoim przybyciu. Na szczęście nie musi to być pojedynczy strzał- możesz wystrzelać cały magazynek. Ważne jest tylko to żeby nie dobiegł do stacji. Jeżeli operacja ta się powiodła to powinieneś kucnąć i zaczekać aż drezyna przejedzie obok stacji #2 .
![]() | ![]() |
Jeśli nie udało Ci się zabić wartownika (lub jeśli nie posiadałeś broni z tłumikiem) to niestety w trakcie przejazdu przez stację konieczna będzie eliminacja żołnierzy wroga. W trakcie tej części przejazdu skupiaj się w głównej mierze na zabijaniu tych żołnierzy, którzy stoją tuż przy torach lub na podwyższeniu, gdyż to właśnie oni będą stanowili najpoważniejsze zagrożenie #1 #2 (nie musisz zabijać wszystkich!).
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż drezyna opuści tę stację. Jeżeli nie wszcząłeś alarmu to przeciwnicy nie zdążą Cię zaatakować. W przeciwnym wypadku kilku z nich zapewne rzuci się w pościg #1 . Możesz nadal kucać lub podjąć próbę rozprawienia się z nimi. Uważaj na kolejne przeszkody, które pojawią się po drodze #2 .
![]() | ![]() |
Już wkrótce dojedziesz do nowego posterunku #1 , przy czym likwidacja stojących tu wrogów nie będzie czymś obowiązkowym. Pilnuj się natomiast przy ostrym zjeździe #2 , a to dlatego, że możesz zderzyć się z nową przeszkodą. Najlepiej od razu kucnąć, bo później może już być na to za późno.
![]() | ![]() |
Kolejnych niespodzianek spodziewaj się dopiero po dotarciu do zajezdni #1 . Najlepiej tu przez cały czas kucać, tak by unikać ataków znajdujących się wewnątrz okolicznych wagonów potworów #2 .
![]() | ![]() |
Musisz się tu bardzo pilnować, bo prędzej czy później do drezyny zaczną "przyczepiać się" kolejne bestie #1 #2 . Stosuj tu taktykę znaną z poprzednich misji, a więc eliminuj tylko te potwory, które pojawią się tuż przy Tobie. Warto korzystać z rewolweru lub shotguna i celować w ich głowy.
![]() | ![]() |
Prędzej czy później potworom uda się dopaść Twojego sojusznika #1 , co spowoduje, że utracisz kontrolę nad drezyną. Zlikwiduj kilka kolejnych potworów, a po tym jak maszyna się wyraźnie rozpędzi #2 kucnij i pozostań już w takiej pozycji. Drezyna wkrótce wykolei się.
![]() | ![]() |
Po odzyskaniu kontroli nad główną postacią udaj się prosto, kierując się w stronę widocznych w oddali wagonów #1 . Wybierz znajdujące się po prawej stronie wąskie przejście #2 . Musisz się tu bardzo pilnować, bo w okolicy znajdują się pułapki (linki), nad którymi musisz przeskakiwać.
![]() | ![]() |
Docelowo powinieneś dotrzeć do jedynego wejścia, dzięki któremu będziesz mógł wskoczyć do wagonu #1 . Zbadaj ciało żołnierza, a następnie lewą skrzynkę #2 (10 sztuk złotej amunicji ) oraz pozostałe ciała (liczne zapasy ). Możesz już wyjść z wagonu i powrócić do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację tej lokacji.
![]() | ![]() |
Odszukaj dziurę i wskocz do środka #1 . Na początek proponuję udać się w prawo, co pozwoli Ci dotrzeć do miejsca, w którym odnajdziesz nowe ciało #2 . Załóż tu maskę przeciwgazową i zbadaj ciało w celu pozyskania zwykłej amunicji oraz dwóch sztuk złotej amunicji . Powróć do rozwidlenia i wybierz lewy tunel, a gra wkrótce zacznie ładować nowy poziom.
- Metro 2033 - poradnik do gry
- Metro 2033: Poradnik do gry
- Metro 2033: Opis przejścia - Rozdział 4
- Metro 2033: Front Line (1)
- Metro 2033: Front Line (2)
- Metro 2033: Front Line (3)
- Metro 2033: Trolley Combat
- Metro 2033: Depot
- Metro 2033: Defense (1)
- Metro 2033: Defense (2)
- Metro 2033: Child (1)
- Metro 2033: Child (2)
- Metro 2033: Outpost (1)
- Metro 2033: Outpost (2)
- Metro 2033: Black Station (1)
- Metro 2033: Black Station (2)
- Metro 2033: Opis przejścia - Rozdział 4
- Metro 2033: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam pytanie jeśli ktoś tu jeszcze zagląda: czy zabójstwa sumują się z przejść na różnych poziomach lub powtarza ia misji gdzie łatwo trupy padają?
No ale z kierunkami to autor ma spory problem... ????
Beznadziejna gra. W rozdziale D6 skończyły mi się filtry i koniec grania ... Ale dno
Rozdział 5 - Depository
Oczywiście niektórych pojedynków nie unikniesz.
Każdego z małpo-mutantów da się ominąć lub uciec mu (byle dobiec/zakraść się do odpowiedniego punktu), co jest znacznie bardziej opłacalne. Warto mieć na podorędziu strzelbę żeby się odczepił na chwilę.
W misji Lost Catacombs dobiegam do Bourbona przy kracie i nic nie mogę zrobić zawsze ginę.Czy coś zrobiłem nie tak?Jest tu jeszcze ktoś w 2021?
Durnowaty opis przejścia, zwłaszcza na etapie biblioteki i archiwum - nie oddałem tam ani jednego strzału, na co nawet zwraca uwagę kompan. Jest wprost powiedziane jak "walczyć" z bibliotekarzami - patrzeć cały czas w oczy, powoli się wycofywać i nie obracać tyłem. Po co tu walczyć na chama?
Bzdura aby mieć dobre zakończenie można wszystkich zabijać ważne by w końcówce rozwalić ten transmiter do nakierowywania rakiet i tyle
Nie do końca masz rację. Owszem można zabijać wszystkich. Ale jeśli nie zdobędziesz odpowiedniej ilości tzw błysków(które pojawiają się przy wykonywaniu różnych czynności np dania żebrakowi kasy czy znalezieniu jakichś zwłok w zaułku) to nie masz opcji zestrzelenia transmitera.
witam mam takie pytanko w spawie trofeum oswiecony co trzeba zrobic zeby je dostac mam prawie wszysktkie trofea moze czasami cos nie wskoczylo tez sie tak zdaza
jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D
Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.
Cytat w poradniku na temat Zakończenia - "NIE ZABIERAĆ przedmiotów z ciał poległych żołnierzy" - Bzdura! Ja zawsze zbierałem amunicji i bronie z ciał żołnierzy, i tak obejrzałem "dobre" zakończenia. To samo z Last Light. W końcu martwi nie potrzebują bronie i filtry, nieprawdaż? ;) Po prostu trzeba być dobry (wspierać żebraki) i odkrywać Metro jak najbardziej dokładności (zbierać jak najwięcej rozbłyski). Oraz ominąłem wszystkie żołnierzy Czerwone Linie bez zabijanie i ogłuszanie (skradanie) w etapie Wojna (nie dotyczy to rasiści Rzesza).
Nie z ciał można brać, trzeba tylko wszystkie "błyski" zebrać żeby się obudził w porę
To nie Splinter Cell żeby się skradać :D
widze ze poradnik nastawiony na rozpierduche, a polowe gry mozna przejsc nie zabijajac ludzi czy bibliotekarzy
Nawet nie wiedziałem że są dwa zakończenia, ale co do tego drugiego zakończenia to wydaję mi się że wymagania są lekko przesadzone , szczególnie z tym nie braniem niczego z ciał przeciwnika, no ale cóż, na razie mi się nie chce drugi raz przechodzić aby sprawdzić, może kiedyś ;).
Czytałem ten poradnik, co do zakonczen pisze zeby nie zabierac nic z ciał poległych zołnierzy, nieprawda brałem wszystko co popadnie, nie gadałem ze wszystkimi ludzmi i dałem tylko jeden naboj chłopaczowi na poczatku, a zakonczenia miałem 2, wiec albo błedy albo na PC jest troche inna zasada podkreslam grałem na X 360.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















