D6 | Opis przejścia Metro 2033 - Rozdział 6 poradnik Metro 2033
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
D6
Opis: Maskę przeciwgazową musisz założyć jeszcze w trakcie przejażdżki #1 . Zaczekaj aż kolejka dotrze na miejsce, wysiądź z wagonu i skieruj się w prawo. Koledzy z Twojej drużyny trochę się teraz porozglądają, a następnie będziesz musiał pobiec za jednym z nich na dół #2 .
Wejdź do pierwszego wagoniku i zaczekaj aż towarzysząca Ci osoba otworzy drzwiczki #1 . Przeskocz teraz do sąsiedniego wagoniku tak by uniknąć porażenia prądem. Po znalezieniu się w środku zbadaj obszar po Twojej prawej stronie. W skrzyni #2 odnajdziesz aż 50 sztuk złotej amunicji , jak również maskę przeciwgazową oraz zestaw filtrów .
Możesz już wyjść na zewnątrz. Skieruj się teraz w stronę widocznego w oddali nowego wagoniku #1 , a po dotarciu na miejsce obróć się w prawo i wyjdź po schodach na górę. Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego pomieszczenia kontrolnego #2 .
Po znalezieniu się w środku otwórz jedną z szafek #1 . Oprócz nowej maski przeciwgazowej i filtrów odnajdziesz tu także 38 sztuk złotej amunicji . Możesz już skierować się w stronę przeciwległego wyjścia z budki, otwierając napotkane drzwi #2 .
Kontynuuj wspinaczkę, w dalszym ciągu korzystając ze schodów #1 . Nie radzę się tu zbytnio śpieszyć, bo można łatwo przeszarżować i spaść na dół. Po dotarciu na górę #2 wysłuchaj nowych rozkazów.
Pierwsza część zadania polega na przesunięciu czterech ponumerowanych płytek. Za każdym razem musisz zbliżyć się do płytki #1 i wcisnąć klawisz akcji. Po odsłonięciu generatora będziesz mógł przejść do kolejnej płytki #2 . Po odsłonięciu wszystkich płytek wysłuchaj dalszych rozkazów.
Teraz musisz podchodzić do płytek zgodnie z instrukcjami wykrzykiwanymi przez Twojego sojusznika. Po usłyszeniu numeru generatora szybko go odszukaj i podbiegnij do niego #1 . Namierz charakterystyczny czerwony przycisk i PRZYTRZYMAJ wciśnięty klawisz akcji #2 . Wkrótce otrzymasz dalsze wytyczne, związane z koniecznością udania się do jednego z trzech pozostałych generatorów.
Opisane powyżej czynności powtarzaj tak długo aż wszystkie generatory zostaną poprawnie włączone #1 . Oczywiście ważną rolę odegra to żeby szybko przemieszczać się między przyciskami tak by włączone przez Ciebie generatory nie zdążyły się z powrotem wyłączyć. Możesz już powrócić do pomieszczenia kontrolnego #2 .
Zaczekaj aż Twój sojusznik zakończy tutaj swoje prace i ruszaj za nim na dół. Docelowo musicie dotrzeć do windy #1 , w której będą już czekały dwie pozostałe osoby z drużyny. Kucnij i wejdź do windy #2 . Musisz teraz zaczekać aż winda zawiezie Cię w nowe miejsce.
Wyjdź z windy i spokojnie zaczekaj aż jeden z Twoich sojuszników obmyśli plan na otwarcie znajdującej się przed Wami dużej bramy #1 . Wejdź do środka. i zajmij się zbadaniem pomieszczenia kontrolnego zlokalizowanego na wprost od Ciebie. Odnajdziesz tu 42 sztuki złotej amunicji #2 .
Możesz już skorzystać ze znajdującego się w pobliżu przejścia #1 , a docelowo dotrzesz do znacznie większego pomieszczenia. Nie musisz ponownie nic robić - wysłuchuj komentarzy ze strony reszty drużyny. Po otrzymaniu nowych rozkazów biegnij za jednym z sojuszników #2 .
Uważaj, bo w głównej hali zaatakuje Was ameba #1 . Jest to wstęp do tego co czeka Cię w przyszłości - proponuję użyć shotguna, zachowując w miarę bezpieczny dystans. Biegnij za swoim sojusznikiem, a po kilku chwilach dotrzecie do nowej windy #2 . Wejdź do windy i zaczekaj aż przewiezie Cię ona na nowy poziom.
Po dotarciu w nowe miejsce wyjdź z windy i zbadaj znajdujący się po prawej stronie żółty wagonik. Odnajdziesz tu mnóstwo zapasów #1 , między innymi standardową amunicję , filtry i 15 sztuk złotej amunicji . Możesz już wybrać lewy korytarz #2 . Po drodze przygotuj sobie dobrą broń do atakowania wrogów z odległości.
Przed Tobą seria dość wymagających walk z amebami. Generalnie najważniejsza rzecz o jakiej musisz wiedzieć to konieczność niszczenia swego rodzaju zbiorników widocznych na podłodze i ścianach. Ma to na celu zapobieganie pojawianiu się w okolicy kolejnych ameb. Do eliminowania bardziej odległych zbiorników używaj karabinu #1 , natomiast w przypadku tych położonych bliżej warto używać shotguna #2 .
Równolegle musisz oczywiście uważać na te ameby, którym udało się pojawić na planszy #1 . Także i tu radzę korzystać z shotguna, choć musisz pamiętać o zachowywaniu bezpiecznego dystansu. Przebij się na drugi koniec tego korytarza. Wejdź tu do nowej windy #2 i zaczekaj na załadowanie kolejnej misji.