Dark Star | Opis przejścia Metro 2033 - Rozdział 6 poradnik Metro 2033
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Dark Star*
Opis: Etap ten rozpoczniesz na pokładzie kolejki i będziesz się mógł jedynie rozglądać. Wkrótce będziesz natomiast uczestnikiem ciekawej wizji. Zauważ, że możesz się tu zachować na dwa sposoby - a mianowicie udać się w stronę dziwnej kreatury #1 lub w stronę postaci przypominającej z wyglądu jednego z sojuszników #2 . Zapoznaj się z sekcją Zakończenia, bo to w jaki sposób się zachowasz w trakcie tej scenki może wpłynąć na zakończenie gry.
Zaczekaj aż kolejka zatrzyma się #1 , a uzyskasz pełną kontrolę nad ruchami sterowanej postaci. Nie radzę czekać - od razu wejdź w interakcję ze znajdującym się na jej pokładzie miotaczem ognia #2 . Zwróć przy okazji uwagę na przyczepiony do stanowiska wskaźnik temperatury - nie będziesz mógł przegrzać tej broni, bo wymagałaby ona wtedy kilkusekundowego schłodzenia.
Zaczekaj aż w okolicy pojawią się potwory. W miarę możliwości zajmij się zabezpieczaniem terenu na wprost od kolejki #1 . Pomimo tego, że bestie będą skoczne, to właśnie tam większość z nich będzie lądować. Uważaj natomiast na te potwory, które przyczepią się do kolejki #2 . Musisz je błyskawicznie eliminować i naturalnie nie można pozwolić na to żeby zbyt wiele z nich zbliżyło się do kolejki, bo zaowocowałoby to śmiercią głównego bohatera.
Musisz bronić się tak długo aż Twoim sojusznikom uda się rozwiązać problem związany z kolejką. Obejrzysz teraz krótką cut-scenkę pokazującą ucieczkę przed napotkaną już w jednej z wcześniejszych misji anomalią #1 . Po wyjściu z kolejki skieruj się w stronę najbliższego przejścia #2 . Misja ta wkrótce dobiegnie końca.