Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Rising: Revengeance - poradnik do gry

Metal Gear Rising: Revengeance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

R-06 Badlands Showdown | Kampania - opis przejścia poradnik Metal Gear Rising: Revengeance

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

R-06 Badlands Showdown

Parowanie ataków to podstawa tego starcia. - R-06 Badlands Showdown | Kampania - opis przejścia - Metal Gear Rising: Revengeance - poradnik do gry
Parowanie ataków to podstawa tego starcia.

Siódma misja ogranicza się do walki z jednym bossem, twoim starym znajomym z początku gry - Samem. Nie ma tu żadnych znajdziek, nikt nie chowa się w pudełku i nie ma komu odcinać lewej ręki.

Jeśli dobrze opanowałeś parowanie ataków, walka z tym bossem będzie dla ciebie prawdopodobnie najłatwiejszą ze wszystkich w grze. Sam nie używa żadnych ataków, których nie da sie zablokować (po za jednym, o którym dalej), nie wzywa nikogo do pomocy, niczym w ciebie nie strzela ani nie rzuca.

Ataki, których może użyć w czasie walki :

  • Kombinacja czterech uderzeń mieczem - występuje w dwóch wariantach: czterech szybkich uderzeń i drugiej, w której Sam robi krótką przerwę po dwóch uderzeniach. Wszystkie ataki da się sparować.
  • Odskoku i szarży - Sam oddala się na średni dystans i szarżuje na ciebie z mieczem. Atak da się bardzo łatwo odeprzeć, w dodatku skuteczny blok daje ci możliwość użycia Blade Mode, by wybić miecz Sama z ręki, pozbawiając go broni na krótką chwilę.
  • Rzut, gdy sam nie posiada broni - jedyny atak, którego nie da się zablokować, możliwy do wykonania, gdy Sam nie ma broni. Jest to powód, dla którego nie powinieneś wytrącać broni z jego ręki - sam nie używa wtedy swoich kombinacji, ale z uwagi na fakt, że rzutu nie da się zablokować, prawdopodobnie wyjdziesz na tym gorzej, tracąc masę zdrowia.
  • Kilka szybkich szarży - podobnie jak przy drugim ataku na tej liście, Sam odskakuje, by po chwili zaszarżować na ciebie z mieczem. Różnica polega na tym, że Sam wykonuje kilka takich ataków, a skuteczne sparowanie ich nie daje ci możliwości wybicia jego broni z ręki. Sam zaczyna je wykonywać, gdy jego zdrowie spadnie poniżej 40%.
Paradoksalnie, walka jest dużo trudniejsza, gdy pozbawisz Sama broni! - R-06 Badlands Showdown | Kampania - opis przejścia - Metal Gear Rising: Revengeance - poradnik do gry
Paradoksalnie, walka jest dużo trudniejsza, gdy pozbawisz Sama broni!

Skup się na parowaniu ataków i wyprowadzaniu ciosów, gdy Sam nie atakuje, graj bardziej defensywnie niż zwykle, a w momencie, gdy jego zdrowie spadnie poniżej 10% uruchomi się sekwencja QTE, która zakończy walkę.