R-06 Badlands Showdown | Kampania - opis przejścia poradnik Metal Gear Rising: Revengeance
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
R-06 Badlands Showdown
Siódma misja ogranicza się do walki z jednym bossem, twoim starym znajomym z początku gry - Samem. Nie ma tu żadnych znajdziek, nikt nie chowa się w pudełku i nie ma komu odcinać lewej ręki.
Jeśli dobrze opanowałeś parowanie ataków, walka z tym bossem będzie dla ciebie prawdopodobnie najłatwiejszą ze wszystkich w grze. Sam nie używa żadnych ataków, których nie da sie zablokować (po za jednym, o którym dalej), nie wzywa nikogo do pomocy, niczym w ciebie nie strzela ani nie rzuca.
Ataki, których może użyć w czasie walki :
- Kombinacja czterech uderzeń mieczem - występuje w dwóch wariantach: czterech szybkich uderzeń i drugiej, w której Sam robi krótką przerwę po dwóch uderzeniach. Wszystkie ataki da się sparować.
- Odskoku i szarży - Sam oddala się na średni dystans i szarżuje na ciebie z mieczem. Atak da się bardzo łatwo odeprzeć, w dodatku skuteczny blok daje ci możliwość użycia Blade Mode, by wybić miecz Sama z ręki, pozbawiając go broni na krótką chwilę.
- Rzut, gdy sam nie posiada broni - jedyny atak, którego nie da się zablokować, możliwy do wykonania, gdy Sam nie ma broni. Jest to powód, dla którego nie powinieneś wytrącać broni z jego ręki - sam nie używa wtedy swoich kombinacji, ale z uwagi na fakt, że rzutu nie da się zablokować, prawdopodobnie wyjdziesz na tym gorzej, tracąc masę zdrowia.
- Kilka szybkich szarży - podobnie jak przy drugim ataku na tej liście, Sam odskakuje, by po chwili zaszarżować na ciebie z mieczem. Różnica polega na tym, że Sam wykonuje kilka takich ataków, a skuteczne sparowanie ich nie daje ci możliwości wybicia jego broni z ręki. Sam zaczyna je wykonywać, gdy jego zdrowie spadnie poniżej 40%.
Skup się na parowaniu ataków i wyprowadzaniu ciosów, gdy Sam nie atakuje, graj bardziej defensywnie niż zwykle, a w momencie, gdy jego zdrowie spadnie poniżej 10% uruchomi się sekwencja QTE, która zakończy walkę.