R-05 Escape From Denver | Kampania - opis przejścia poradnik Metal Gear Rising: Revengeance
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
R-05 Escape From Denver
Najkrótsza z misji, jeśli wziąć pod uwagę wielkość mapy, jednocześnie jedna z najbardziej intensywnych, jeśli chodzi o ilość i rodzaj przeciwników. Na końcu mapy nie ma także zwyczajowego bossa - pojedynek z kilkoma Mastiffami, którego nie będziesz w stanie uniknąć z nawiązką ci to wynagrodzi i zaserwuje porządną dawkę frustracji.
Tuż po rozpoczęciu misji, zwróć uwagę na jednego z atakujących cię cyborgów-ninja, gdyż jest to lewus (1/3) - dla pewności użyj AR, by go zlokalizować.
Odetnij mu rękę, rozpraw się z resztą napastników i rozejrzyj się po okolicy, by odnaleźć skrzynię z Endurance Plus. Zbierz ulepszenie i udaj się w kierunku drugiej strony ulicy.
Koleni wrogowie (w tym jeden robot), których możesz zlikwidować po cichu (zakradnij się za pomocą kartonowego pudełka lub beczki) - jeśli nie lubisz subtelności zajmij się nimi w klasycznym stylu, szlachtujący wszystkich i wszystko co się nawinie. Po walce rozejrzyj się za zielonym koszem na śmieci, stojącym między budynkiem a pociągiem. Rozwal go, a ze środka wypadnie nośnik danych (1/1).
Udaj się w kierunku znacznika i zwróć uwagę na ciężko opancerzonego cyborga z młotem, który stoi w pobliżu fontanny - to kolejny lewus (2/3). Po wyczyszczeniu lokacji z wrogów udaj sie w kierunku znacznika, aż dojdziesz do długiej, wąskiej ulicy pełnej Dwarf Gekko. Możesz przekraść się pomiędzy nimi za pomocą pudełka lub beczki.
Na dole schodów czekać na ciebie będzie Gekko Mimic - standardowo potnij go na kawałki i rozpraw się z falą przeciwników, którzy wkrótce nadbiegną.
Kawałek dalej trafisz na grupkę przeciwników, wśród których jest kolejny lewus (3/3) . Pilnują oni ostatniego w grze zakładnika, którego najtrudniej ze wszystkich jest uratować. W pierwszej kolejności zajmij się po cichu cyborgiem na gzymsie, a następnie szybko się wycofaj, by nie zostać zauważonym. By dostać się do zakładnika na dole i nie dopuścić, by został zabity musisz posłużyć się granatami EM (granat forsforowy też może zadziałać). Rzuć nim stojąc na gzymsie, na którym zabiłeś cyborga, a następnie szybko zeskocz na dół i zlikwiduj dwójkę cyborgów (pamiętaj, by jednemu z nich odciąć rękę). Następnie odciągnij GRADa od zakładnika, by nie został zabity przypadkowym atakiem robota i spokojnie się z nim rozpraw. Po wszystkim uratuj zakładnika i skieruj się w stronę znacznika.
Spotkasz tu patrolującego ulicę Mastiffa - za wszelką cenę spróbuj się do niego zakraść od tyłu i zlikwidować go po cichu. Wkrótce zjawią się posiłki, w postaci kilku cyborgów. Po wszystkim podejdź do małej metalowej bramy po lewej stronie ulicy.
Gdy się zbliżysz ze środka wyleci cyborg. Zlikwiduj go, wejdź do środka i zbierz komputer VRM (1/1). Przygotuj się jednak, gdyż czeka cię zasadzka ze strony 3 Mastiffów - w razie potrzeby wyjdź na zewnątrz, gdyż walka z trzema rozwścieczonymi gorylami na tak małej przestrzeni nie należy do łatwych. Po wszystkim udaj się w kierunku znacznika, przejdź przez bramę i zakończ misję.