Wydostanie się z klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3 Max Payne 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Wydostanie się z klubu
Tuż po odzyskaniu kontroli nad Maxem postaraj się zastrzelić trzech stojących przed nim przeciwników oraz barmana chowającego się po prawej stronie. Jeżeli nie zdążysz, to już po wyłączeniu spowolnienia czasu jak najszybciej zajmij się "niedobitkami" ze wspomnianej grupy, pomagając sobie w razie potrzeby rzutami wykonywanymi w trybie spowolnienia czasu.
Szybko skieruj się teraz w lewo. Proponuję schować się za pokazaną na powyższym screenie lewą ścianą, albowiem z miejsca tego łatwo będzie likwidować pojawiających się w oddali wrogów, niewiele przy tym ryzykując. Oszczędzaj amunicję do pistoletu, chyba że zdążyłeś już podnieść nową broń od jednego z zabitych wcześniej bandytów.
Po zlikwidowaniu widocznych wrogów przesuń się w stronę stołu bilardowego i przystąp do atakowania przeciwnika chowającego się w pokazanym na powyższym screenie przejściu prowadzącym na tyły klubu.
Upewnij się, że zabiłeś wspomnianego wyżej bandytę i skieruj się w stronę przejścia, które było przez niego pilnowane. Zachowaj ostrożność, bo w okolicy powinno jeszcze przebywać co najmniej dwóch innych przeciwników. Najlepiej wykazać się cierpliwością i zaczekać aż sami wyruszą w Twoją stronę.
Uwaga! Nie kieruj się przedwcześnie w stronę widocznych w oddali drzwi wyjściowych z klubu, bo dobrze byłoby dokładnie zbadać cały budynek.
Dopiero po zabezpieczeniu całego klubu zajmij się jego eksploracją. Powróć mianowicie do miejsca startu, a konkretnie do narożnika, w którym Max odbył wcześniej rozmowę z Da Silvą. Rozejrzyj się za leżącym na podłodze zdjęciem, które jest nowym śladem [Ślad 2/9 - Zdjęcie Serrano].
Wykorzystaj wolną chwilę do zbadania głównej części klubu. Polecam zabrać co najmniej jedną dobrą broń (Kałasznikow, obrzyn i kilku innych kandydatów). Zainteresuj się też obszarem, w którym przebywał zastrzelony barman (powyższy screen), odnajdując dwa opakowania środków przeciwbólowych (za ladą i na zapleczu).
Udaj się ponownie w stronę stołu bilardowego, przy czym tym razem wybierz pokazane na powyższym screenie wejście do toalet. Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu zbadaj środkową kabinę, odnajdując fragment broni [Złota broń - Obrzyn 1/3].
Po raz kolejny wybierz teraz ścieżkę prowadzącą na tyły lokalu, zajmując się badaniem wszystkich mijanych pomieszczeń. W pierwszym pomieszczeniu po prawej stronie odnajdziesz środki przeciwbólowe. Wejdź też do trzeciego pomieszczenia po prawej stronie (powyższy screen) i podejdź do łóżka. Powinno to doprowadzić do zainicjowania cut-scenki z udziałem chowającego się turysty i odblokowania nowego śladu [Ślad 3/9 - Rozmowa z turystą]. Możesz już wyjść z baru (podwójne różowe drzwi).
Uwaga! Jeżeli scenka z rozmowy nie załącza się, to może to być znak, że klient klubu zginął w wyniku ostatnich walk. W takiej sytuacji pozostanie Ci niestety załadować ponownie ostatni stan gry i ponownie spróbować szczęścia.