Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3 Max Payne 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Przeprawa przez drugą część slumsów
Udaj się do korytarza, w którym stacjonowała ostatnia grupa wrogów i zbadaj prawe pomieszczenie, natrafiając na dwa opakowania środków przeciwbólowych oraz na dwa obrzyny. Dopiero teraz skorzystaj ze schodów i wyjdź z magazynu. Po znalezieniu się na zewnątrz budynku przejdź przez wagon i podejdź do zardzewiałej bramy (powyższy screen).
Zbadaj okolice miejsca startu, odnajdując środki przeciwbólowe oraz fragment broni (screen 1) [Złota broń - Strzelba SPAS-15 2/3]. Przejdź nieco dalej i obejrzyj namalowane na prawej ścianie graffiti, pozyskując cenny ślad (screen 2) [Ślad 5/9 - Znak gangu].
Skorzystaj ze schodów, podążaj dość liniową ścieżką do kolejnego obszaru. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do pokazanego na powyższym screenie zniszczonego balkoniku. Zacznij od zastrzelenia uciekającego bandyty (jest po lewej stronie).
Ustaw się na balkoniku, obróć się w prawo i zeskocz na niższy poziom. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to wylądujesz w pobliżu miejsca ukrycia nowego fragmentu broni [Złota broń - Strzelba SPAS-15 3/3].
Udaj się teraz w stronę pobliskiego placu. Zanim skorzystasz ze schodów, których pilnował zastrzelony bandyta, przyjrzyj się kapliczce ku czci zamordowanego na początku gry piłkarza, zdobywając w ten sposób nowy ślad [Ślad 6/9 - Kapliczka ku czci Claudia]. Możesz już wyruszyć w stronę schodów.