Dotarcie do klatki schodowej | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3 Max Payne 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Dotarcie do klatki schodowej
Upewnij się, że dokładnie zbadałeś całą okolicę i dopiero wtedy skorzystaj z pokazanego na powyższym screenie wyjścia z tego obszaru, doprowadzając do wyświetlenia nowego filmu przerywnikowego.
Po znalezieniu się w nowym miejscu podejdź do mównicy i wejdź w interakcję z pokazanym na powyższym screenie laptopem. Co ciekawe, śladu nie zdobędziesz od razu, a dopiero po wyświetleniu wszystkich pięciu slajdów (zmienia się je przyciskiem Y) [Ślad 6/7 - Pokaz slajdów]. Zamknij okno oglądania slajdów (przycisk B) i skorzystaj z przejścia prowadzącego do magazynu dowodów.
Po znalezieniu się w magazynie dowodów zacznij od zastrzelenia dwóch najbliżej stojących policjantów. Nie powinno z tym być dużych problemów, zwłaszcza że możliwe będzie wyprowadzenie ataku z zaskoczenia.
W dalszej części bitwy ustaw się za pokazaną na powyższym screenie szafką, dzięki czemu kolejni wrogowie będą mogli zbliżać się do Ciebie wyłącznie od prawej strony. Starannie ich eliminuj, nie podejmując przy tym zbytniego ryzyka.
Po zlikwidowaniu głównej grupy jednostek wroga rozejrzyj się za niewielkim pomieszczeniem, w którym ukryto środki przeciwbólowe. Przesuń się nieco dalej i przygotuj się do wyeliminowania ostatniego policjanta, który pojawi się przy wyjściu z magazynu dowodów niedługo po przesunięciu się metalowej kraty.
Wykorzystaj teraz kilka chwil do tego żeby rozejrzeć się po okolicy. Zainteresuj się w szczególności pokazaną na powyższym screenie zbrojownią, przy czym nie przywiązuj dużej wagi do doboru głównej broni, bo wkrótce i tak ją utracisz. Odszukaj drzwi prowadzące do klatki schodowej.
Zauważ, że do klatki wrzucony został granat, tak więc musisz szybko działać. Ruszaj na górę, przy czym zatrzymaj się po zauważeniu na jednym z półpięter pokazanej na powyższym screenie kratki. Zniszcz kratkę z użyciem dowolnej broni i następnie do niej podejdź, a Max automatycznie przedostanie się do jednego z szybów wentylacyjnych.
Uwaga! Ze zlokalizowaniem i zniszczeniem kratki nie możesz się zbytnio ociągąć, bo doprowadzi to do śmierci Maxa.