Dotarcie do zbrojowni | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3 Max Payne 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Dotarcie do zbrojowni
Po wylądowaniu w niewielkim pomieszczeniu zabij szybko pojedynczego wartownika i zbadaj jego ciało w poszukiwaniu amunicji. Udaj się w lewo, doprowadzając do wyświetlenia krótkiej cut-scenki.
Możesz już wyjść z tego pomieszczenia. Po znalezieniu się w słabo oświetlonym korytarzu udaj się prosto, docierając do nowego pomieszczenia biurowego (powyższy screen). Przygotuj się, bo przed Tobą kolejna seria wymagających walk.
Tuż po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu schowaj się za lewym stołem, bo do pomieszczenia wbije się przez okna grupa przeciwników. Głównym utrudnieniem tej bitwy jest to, że nie posiadasz utraconej w wyniku przeprawy przez szyby wentylacyjne głównej broni. Polegaj więc na dodatkowych broniach, prowadząc długi ostrzał i nie pozwalając żadnemu z wrogów na zmniejszenie dystansu do Maxa. Kontynuuj wyprowadzanie ataków do momentu pozbycia się jednostek wroga.
Po wygranej bitwie koniecznie pozbieraj lepsze bronie pozostawione przez przeciwników (mój faworyt to karabin G6 Commando). Udaj się w stronę lewego wyjścia (powyższy screen), odblokowując nową cut-scenkę.
Przed Tobą kolejna scena, w trakcie której będziesz dysponował jedynie ograniczoną kontrolą nad głównym bohaterem. Sukcesywnie namierzaj i zabijaj widocznych w oddali wrogów i nie przejmuj się jeśli nie zdołasz każdego z nich zabić. Kontynuuj ostrzał do momentu aż Max wyląduje na ziemi i schowa się za zasłoną.
Dokonaj zamiany broni na główną i przystąp do atakowania tych snajperów, którzy przeżyli ostatnią scenę. Podobnie jak w trakcie jednej z poprzednich bitew, wrogów namierzaj przede wszystkim po celownikach laserowych ich broni. Najlepiej jest prowadzić cały ostrzał z tego samego miejsca, choć jeśli masz problemy ze zlokalizowaniem niektórych policjantów możesz ostrożnie zbliżyć się do okiennic lub do najbliższego słupa.
Uważaj, bo gdy tylko rozprawisz się ze snajperami znajdującymi się za oknami za Twoimi plecami otworzy się pokazane na powyższym screenie przejście. Musisz się tam błyskawicznie udać.
Proponuję ustawić się przy wejściu do zbrojowni i z tego miejsca atakować nadbiegających wrogów. Licz się jednak z tym, że komuś może udać się zbliżyć i z takimi postaciami należy rozprawiać się w bezpośrednich starciach.
Po wygranej bitwie odszukaj środki przeciwbólowe i wejdź do zdecydowanie większej zbrojowni. Przejdź przez całą zbrojownię, dobierając bronie wedle własnych upodobań. Zainteresuj się ponadto znajdującą się w drugiej części zbrojowni kamizelką (powyższy screen) [Ślad 7/7 - Kamizelka kuloodporna], bo dość wyjątkowo nie jest ona jedynie nowym śladem, ale także zapewni Maxowi dodatkową ochronę.
Obróć się w prawo i odszukaj terminal sterowania, z którym musisz wejść w interakcję. Ruszaj do nowo odblokowanego przejścia, odnajdując po drodze kolejne środki przeciwbólowe i docierając do dużego pomieszczenia treningowego.
Uwaga! W trakcie przemierzania pomieszczenia treningowego wskazana jest cierpliwość. Dokładnie się rozglądaj, by nikogo nie przegapić i tym samym nie otrzymać niepotrzebnych obrażeń (warto "magazynować" apteczki z myślą o finałowej bitwie tego rozdziału).