Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Marvel's Avengers - poradnik do gry

Marvel's Avengers - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marvel's Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia Marvel Avengers poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 września 2020

Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Avengers znajdziesz szczegółowy opis przejścia dwunastej misji kampanii. W trakcie wykonywania tego zadania ponownie wrócisz na obszar Pustkowia Utah jako Kamala Khan, ale u Twego boku staną również Hulk i Iron Man.

W trakcie wykonywania misji Ucieczka z więzienia będziesz mieć okaże ukończyć opcjonalne cele poboczne za które możesz uzyskać dodatkowe zasoby, a także wyposażenie. Po włączeniu zmysłu taktycznego wszystkie poboczne cele oznaczone są na HUD znakiem zapytania. Pokrótce objaśnimy rodzaj i cel misji pobocznych, a także co można z nich otrzymać, a w szczegółowy sposób opiszemy główny cel misji.

  1. Zakładnicy - jednemu z sojuszników SHIELD przyda się pomoc. AIM przetrzymuje go w specjalnym kontenerze w lewej części mapy. Kontener otworzysz poprzez rozbicie dwóch małych rdzeni, które znajdziesz na ścianach;
  2. Magazyn - ufortyfikowane obiekty, w których znajdziesz wyposażenie lepszej jakości. Aby dostać się do środka trzeba będzie uderzyć w odpowiednie punkty. Gdy znajdziesz się w pobliżu tego budynku włącz zmysł taktyczny, a od razu zorientujesz się co należy wykonać. Magazyn znajdziesz w prawej części mapy;
  3. Polowanie - elitarna jednostka AIM, którą znajdziesz idąc w stronę głównego celu misji. Po wyeliminowaniu przeciwnika otrzymasz przedmiot rzadkiej jakości;
  4. Skrzynia - skrzynia z dodatkowym wyposażeniem, którą znajdziesz w prawej części mapy zaraz obok głównego celu misji. Aby dostać się do pomieszczenia ze skrzynią będziesz musiał zniszczyć nadpęknięte drzwi;
  5. Skład SHIELD (nie zaznaczony na HUD) - idąc lewą stroną mapy dotrzesz w końcu do miejsca, w którym włączy się radar. Idź w kierunku sygnału, a dotrzesz do sekretnego składu SHIELD. Znajdziesz w nim przedmiot umożliwiający rozpoczęcie sekretnej misji ze Skarbcem, a także lepszej jakości wyposażenie.

Atak na siły AIM (Assault AIM forces)

Ruch oporu odkrył na terenie Wyoming placówkę AIM zajmującą się badaniami nad Inhumans. Doktor Pym chce, żeby Avengersi włamali się do tego obiektu i znaleźli dowody na przestępstwa popełnione przez AIM.

Gdy tylko zbliżysz się do placów wróg aktywuje procedury alarmowe i przed wejściem do budynku zaroi się od przeciwników - Marvels Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia - Marvels Avengers - poradnik do gry

Gdy tylko zbliżysz się do placów wróg aktywuje procedury alarmowe i przed wejściem do budynku zaroi się od przeciwników. Wśród nich znajdzie się nowa jednostka Elitarny rozjemca (Elite Peacekeeper), który posiada wybuchową broń dalekiego zasięgu. Po wyeliminowaniu przeciwników wejdź do budynku.

Sabotaż transformatorów (Sabotage Transformers)

Kolejnym celem tej misji będzie zlokalizowanie, a następnie zniszczenie dwóch transformatorów. Gdy wejdziesz do budynku zwróć uwagę na żółty przycisk nad windą. Gdy w niego uderzysz na balkonach po obydwu stronach pomieszczenia pojawią się znaczniki transformatorów.

Dostęp do nich będziesz bronić oddział AIM więc w pierwszej kolejności pozbądź się wrogów, a następnie zajmij się transformerami - Marvels Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia - Marvels Avengers - poradnik do gry

Dostęp do nich będziesz bronić oddział AIM więc w pierwszej kolejności pozbądź się wrogów, a następnie zajmij się transformerami. Najpierw wysuń rdzeń transformatora, a następnie go zniszcz. Bezpośrednie uderzenia w maszynę na nic się nie zdadzą. Po wykonaniu tego zadania drzwi do windy otworzą się, a Kamala wraz z drużyną Avengersów będzie mogła zjechać na niższy poziom budynku.

Dotrzyj na miejsce (Get to location)

Gdy zjedziesz na niższy poziom będziesz mieć okazję zdobyć nieco dodatkowych zasobów i elementów wyposażenia. Zanim jednak zabierzesz się za otwieranie zamkniętych pomieszczeń wyeliminuj wszystkich przeciwników.

Aby dostać się do zamkniętego pomieszczenia będziesz musiał zlokalizować 4 przyciski, a następnie uruchomić je wszystkie w odpowiednim czasie - Marvels Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia - Marvels Avengers - poradnik do gry

Aby dostać się do zamkniętego pomieszczenia będziesz musiał zlokalizować 4 przyciski, a następnie uruchomić je wszystkie w odpowiednim czasie. Jeśli włączenie ich wszystkich za pierwszym razem zajmie Ci zbyt dużo czasu będziesz musiał spróbować ponownie. W zamkniętym pomieszczeniu znajdziesz złotą skrzynię, a w niej zasoby i rzadki przedmiot lepszej jakości. Z lewej strony tego pomieszczenia leży także skrzynia ze specjalnymi zasobami.

W zależności od tego, jaka wersja zamka wczyta się w Twojej misji będziesz musiał albo wcisnąć manualnie 4 przyciski, albo użyć ataków dystansowych, by przebić się przez kratki wentylacyjne i uruchomić przyciski (jak w przypadku, który można zauważyć na powyższym screenie). Włącz zmysł taktyczny, by sprawdzić z jakim rodzajem zamka będziesz miał do czynienia.

Na piętrze, za nadpękniętymi drzwiami znajdziesz duże biuro, a w nim nieco kontenerów z zasobami i srebrną skrzynię z wyposażeniem - Marvels Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia - Marvels Avengers - poradnik do gry

Na piętrze, za nadpękniętymi drzwiami znajdziesz duże biuro, a w nim nieco kontenerów z zasobami i srebrną skrzynię z wyposażeniem. Po zebraniu przedmiotów możesz udać się do głównego znacznika misji i przejść do kolejnego etapu.

Gdy tylko zjedziesz do laboratorium zostaniesz zaatakowany przez elitarny oddział AIM - Marvels Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia - Marvels Avengers - poradnik do gry

Gdy tylko zjedziesz do laboratorium zostaniesz zaatakowany przez elitarny oddział AIM. Głównym przeciwnikiem będzie dobrze Ci już znany Dreadbot, a do pomocy otrzyma kilku Syntoidów. W pierwszej kolejności skup się na mniejszych przeciwnikach, aby później spokojnie wykończyć większego. Najlepszym wyjściem z tej walki będzie użycie zdolności Powiększenie - wtedy kilka ciosów powinno załatwić sprawę. Wejdź do windy i dotrzyj do kolejnego etapu misji.

Przejmij desantowiec (Hijack the dropship)

Gdy Ty walczyłeś z elitarnym zespołem AIM wróg przygotowywał się do ewakuacji i zaczął uruchamiać procedury startowe zautomatyzowanego statku transportowego, który ma zabezpieczyć ich wyniki badań przeprowadzane na Inhumans. Twoim celem będzie zatrzymanie AIM na tyle długo, aby Jarvis mógł zmienić zaprogramowany cel podróży.

Po wjechaniu na wyższy poziom będziesz musiał utrzymać kontrolę nad 3 terminalami Alpha, Bravo i Charlie oznaczone kolejno literami A, B oraz C - Marvels Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia - Marvels Avengers - poradnik do gry

Po wjechaniu na wyższy poziom będziesz musiał utrzymać kontrolę nad 3 terminalami Alpha, Bravo i Charlie oznaczone kolejno literami A, B oraz C. Gdy staniesz na oznaczonym obszarze po kilku sekundach terminal zostanie przechwycony i będziesz mógł udać się do kolejnego celu.

Punkt A znajduje się na piętrze, do którego wkroczysz bezpośrednio po wyjściu z windy. Punkt B znajduje się piętro wyżej, a punkt C na płycie lądowiska.

Po przejęciu pierwszego terminala Jarvis od razu rozpocznie hakowanie systemów AIM, ale do szybkiego postępu prac będziesz potrzebować wszystkich trzech punktów - Marvels Avengers: Ucieczka z więzienia/Breakout - solucja, opis przejścia - Marvels Avengers - poradnik do gry

Po przejęciu pierwszego terminala Jarvis od razu rozpocznie hakowanie systemów AIM, ale do szybkiego postępu prac będziesz potrzebować wszystkich trzech punktów. Siły nieprzyjaciela będą jednak starały się udaremnić wasze wysiłki i co jakiś czas podejmą próbę odbicia terminala - będziesz wtedy musiał udać się w zagrożone miejsce i poradzić sobie z Syntoidem przejmującym punkt. Gdy pasek postępu hakowania dojdzie do 100% misja zakończy się sukcesem. Jarvis przekieruje transportowiec do Mrowiska, a Ty będziesz mógł przejść do kolejnego etapu kampanii.

Udaj się do Mrowiska, gdzie będziesz musiał porozmawiać z Dr. Maddy Cho, aby odebrać nagrodę za swoje zasługi (sporo cennych zasobów). Przejdź także na teren treningowy i porozmawiaj z Dantem. W nocy wymknij się z Mrowiska, by rozpocząć kolejną misję kampanii Samotna walka.