Marvel's Avengers: Próba 1, 2, 3 / Testing 1, 2, 3 - solucja Marvel Avengers poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Avengers znajdziesz szczegółowy opis przejścia szesnastej misji kampanii. W trakcie wykonywania tego zadania aktywujesz Pancerz Gwiezdny i jako Iron Man polecisz w przestrzeń kosmiczną.
- Zabierz Pancerz Gwiezdny z górnego piętra laboratorium technologicznego (Retrieve the Starboost suit from the Technology Lab's upper floor)
- Przeszukaj stację kosmiczną
- Znajdź drogę wyjścia
Zabierz Pancerz Gwiezdny z górnego piętra laboratorium technologicznego (Retrieve the Starboost suit from the Technology Lab's upper floor)
Po zabezpieczeniu Mrowiska Tony Stark powrócił na pokład Chimery, gdzie będzie mógł wykorzystać cząsteczki Pyma, by uruchomić swój Pancerz Gwiezdny za pomocą którego będzie mógł udać się w przestrzeń kosmiczną.
Wejdź na górne piętro laboratorium i podejdź do terminala zaklejonego żółtą taśmą. Złap za frontową część urządzenia i wysuń je ze ściany.
Z pozoru nieużywany terminal okazał się wysuwaną szafą Tony'ego w której schowany był Pancerz Gwiezdny. Zabierz pancerz i przygotuj się do lotu w kosmos!
W trakcie lotu Iron Man będzie szargany na wszystkie strony przez silne podmuchy wiatru, a Twoim zadaniem będzie trzymanie okrągłego celownika na czerwonym znaczniku. Jeśli stracisz z pola widzenia czerwony znacznik zboczysz z wytyczonego kursu i będziesz musiał korygować ustawienie celownika. Aby bezpiecznie dostać się na stację kosmiczną będziesz musiał jeszcze wykonać kilka poleceń wyświetlanych na ekranie.
Przeszukaj stację kosmiczną
Gwiezdny Pancerz zdał egzamin i bezpiecznie dostarczył Tony'ego Starka do laboratorium AIM na stacji kosmicznej. Pora teraz zdobyć potrzebne informacje.
Gdy wyjdziesz ze śluzy skręć w prawo. Po lewej stronie zauważysz terminal. Spójrz w prawą stronę, a zauważysz zamknięte drzwi. Otwórz je za pomocą pobliskiego terminala, a znajdziesz ukrytą srebrną skrzynię z rzadkimi zasobami. Wróć do wcześniejszego terminala.
Gdy go uruchomisz poznasz nieco faktów na temat Tarletona, a także uda Ci się otworzyć przejście po prawej stronie. W dalszej części korytarza znajdziesz kolejny terminal, za pomocą którego otworzysz kolejną śluzę.
W okrągłym pomieszczeniu zwróć uwagę na skrzynię z wyposażeniem, która leży z prawej strony, zaraz przed szczelnie zamkniętymi pakunkami. Zbierz przedmioty i korytarzem po prawej stronie wleć na górny poziom stacji kosmicznej.
Po lewej stronie znajdziesz skrzynię z zasobami, a na środku terminal. Gdy tylko go użyjesz włączysz systemy bezpieczeństwa.
Na ścianach pomieszczenia pojawią się działka laserowe, które będziesz musiał zneutralizować - nic trudnego.
Następnie strzel w dwa przyciski, które pojawiły się po obydwu stronach przejścia. Zleć korytarzem na niższy pokład stacji kosmicznej i podążaj dalej wzdłuż korytarza.
Gdy przejdziesz przez śluzę do małego pomieszczenia upewnij się, że zebrałeś zasoby ze skrzyni, która stoi przy ścianie naprzeciwko wejścia.
Idąc dalej dotrzesz do terminala, który otworzy śluzę prowadzącą do dziwnego pokoju z kriogeniczną kapsułą.
Jak się okaże, w kapsule wcale nie byli przetrzymywani Inhumans lecz Steve Rogers. Kapitan Ameryka został podłączony do różnych urządzeń, a następnie wprowadzony w śpiączkę i wykorzystywany do celów laboratoryjnych przez Dr. Rappaccini.
Znajdź drogę wyjścia
Na tym etapie zadania przestaniesz kontrolować Tony'ego Starka i po raz pierwszy wcielisz się w Kapitana Amerykę, by znaleźć wyjście ze stacji kosmicznej.
Rusz korytarzem po prawej stronie i przejdź szybki samouczek. Nauczysz się, jak wykonywać podwójny skok z przewrotem, a także jak przebyć krótką odległość po ścianie. Idź dalej przed siebie i pokonuj kolejne przeszkody.
Gdy dojdziesz do korytarza z naprawdę dużą przerwą w podłodze będziesz musiał odbić się i złapać się ściany po prawej stronie, a następnie przebiec kawałek ponownie skoczyć z przewrotem. W ten sposób przejdziesz na drugą stronę korytarza.
Gdy tylko wylądujesz odwróć się w prawo - na ścianie umieszczono przycisk. Uderz w niego, by otworzyć drzwi po jego lewej stronie. W małym pomieszczeniu znajdziesz złotą skrzynię. Idź dalej za Iron Manem pokonując po drodze kolejne przeszkody.
Po pewnej chwili śluza prowadząca do wyjścia zamknie się tuż przed Twoim nosem, a na wirtualnym ekranie wyświetli się połączenie wideo z Dr. Rappaccini.
Monica Rappaccini aktywuje protokół autodestrukcji i będziesz musiał jak najszybciej dostać się do kapsuły ratunkowej. Gdy Tony będzie próbował obejść zabezpiecza zamykające drzwi Ty będziesz mieć okazję powalczyć z Syntoidami. Ze względu na to, że nie masz jeszcze tarczy w walce rób użytek z uników i mieszaj lekkie ciosy z ciężkimi, by stworzyć skuteczne kombinacje. Po skończonej walce pomóż Tony'emu otworzyć drzwi.
W trakcie ucieczki łącz ze sobą podwójne skoki z obrotem z chodzeniem po ścianach, a uda Ci się sprawnie przebyć odcinek dzielący Cię od kapsuły ratunkowej. Unikaj stąpania po szkle, bo Kapitan Ameryka wyleci w przestrzeń kosmiczną i wczyta się ostatni zapis gry.
Po powrocie na Chimerę zrób rundkę po pokładzie Chimery. W różnych pomieszczeniach znajdziesz kilka skrzyń dzięki którym wyposażysz właśnie odblokowanego Kapitana Amerykę. Następnie możesz przejść do wykonania kolejnej misji kampanii Stroje Starka.