Marvel's Avengers: Avenger na zawsze.../Once an Avenger - solucja Marvel Avengers poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Avengers znajdziesz szczegółowy opis przejścia czternastej misji kampanii. W trakcie wykonywania tego zadania ponownie wrócisz na Chimerę, tym razem jako Czarna Wdowa, zdobędziesz nieco dodatkowego wyposażenia, będziesz mieć okazję uczestniczyć w przesłuchaniu pojmanej wcześniej Dr. Rappaccini, a także powalczyć z siłami AIM jako Thor.
- Niepokojące przesłuchanie (Interrogation Anxiety)
- Podążaj za Iron Manem (Follow Iron Man)
- Przeskocz do sterówki, by bronić Jarvis-a (Swing to the server room to defend Jarvis)
- Zniszcz maszyny AIM przewiercające się przez poszycie Chimery (Destroy the AIM machines burrowing into the Chimera hull)
- Zniszcz Megadreadbota (Destroy the huge Dreadbot)
Niepokojące przesłuchanie (Interrogation Anxiety)
Po powrocie na pokład Chimery będziesz mieć okazję zwiedzić pokład Helicarriera i zebrać nieco dodatkowego sprzętu. Skrzynie zostały rozstawione na całym dostępnych obszarze statku i na pewno ich nie przeoczysz - po prostu zrób krótką rundkę po wszystkich pomieszczeniach.
Gdy skończysz podejdź do stołu strategicznego, by porozmawiać z Tony'm, a następnie z doktorem Hankiem Pym za pośrednictwem stołu strategicznego.
Niedaleko stołu strategicznego znajdziesz Bruce'a. Porozmawiaj z nim, by dowiedzieć się, czy jest gotowy na konfrontację z Monicą.
Po skończonej rozmowie udaj się do hangaru do pokoju obserwacji przesłuchań, by być świadkiem rozmowy Bruce'a z Dr. Rappaccini.
Podążaj za Iron Manem (Follow Iron Man)
Przesłuchanie Dr. Rappaccini niestety nie poszło po myśli Avengersów i nie udało się im wydobyć z niej informacji, gdzie znajduje się ich tajne laboratorium. Na domiar złego, jednostki AIM zaatakowały Chimerę i próbują odbić Monicę z rąk Avengersów.
Po wyjściu z pokoju obserwacji przesłuchań ponownie wcielisz się w Kamalę Khan. Otwórz srebrną skrzynię z lewej strony i podążaj za Iron Manem.
Gdy zejdziesz ze schodów spójrz w lewo - znajdziesz tutaj drugą srebrną skrzynię z wyposażeniem. Idź dalej korytarzem w prawą stronę.
Po dotarciu do włazu, w którym kilku Syntoidów popełni samobójstwo odwróć się w lewo. Przy ścianie leży złota skrzynia. Zbierz przedmioty i idź dalej za Iron Manem.
Jarvis zostanie zablokowany przez AIM więc drogę do dalszej części lokacji będziesz musiał zrobić sobie samemu. Użyj wzmocnionego ciężkiego ataku i rozbij drzwi.
W następnym pomieszczeniu będziesz musiał stoczyć walkę z kilkoma Syntoidami i żołnierzami AIM. Wśród nich znajdzie się jeden Naczelny Syntoid Adept (Prime Adept Synthoid), który potrafi używać nieblokowalnych ataków, a także blokować Twoje frontalne ciosy. Gdy wyjdziesz na zewnątrz przez dziurę wybitą przez nieprzyjaciela będziesz świadkiem walki Iron Mana z jednym ze statków AIM.
Przeskocz do sterówki, by bronić Jarvis-a (Swing to the server room to defend Jarvis)
Pomieszczenia na pokładzie Chimery zostały zablokowane przez AIM więc Kamala musi znaleźć alternatywną drogę do sterówki.
Wyskocz z platformy i złap się wystających ze statku metalowych elementów, by przeskoczyć na kolejną platformę.
Dalsza droga prowadzi wzdłuż jeden ze ścian Chimery. Zeskocz z podestu, a następnie złap się wystającej poprzeczki, by przeskoczyć na kolejną platformę.
W tym pomieszczeniu musisz zneutralizować Syntoidy, które starają się roznieść serwery Jarvis-a na strzępy. Uważaj na Elitarne Syntoidy, Syntoidy rakietowe, które mogą się zdetonować wyrządzając spore obrażenia i żołnierzy z bronią biologiczną, którzy pojawią się w późniejszym czasie.
W trzeciej fali wrogów w pomieszczeniu pojawi się Naczelny Kriosyntoid - unikaj jego działa laserowego, by nie dać się zamrozić. Po skończonej walce okaże się, że Jarvis-a nie ma, a kontrolę nad Chimera przejął Tarleton.
Po krótkiej animacji w sterówce pojawią się kolejni przeciwnicy, a wśród nich jeden żołnierz w kriogenicznym egzoszkielecie i dwóch Syntoidów z nanitowymi tarczami. To najlepszy moment, by skorzystać ze zdolności Powiększenia dzięki której szybko rozprawisz się z przeciwnikami. Po skończonej walce Jarvis na szczęście wyprze Tarletona i odzyska kontrolę nad statkiem.
Zniszcz maszyny AIM przewiercające się przez poszycie Chimery (Destroy the AIM machines burrowing into the Chimera hull)
W trakcie, gdy drużyna Avengersów walczyła z siłami AIM, Tarleton zorganizował ucieczkę dla Dr. Rappaccini i zabrał ją z pokładu Chimery. Na tym etapie zadania po raz pierwszy wcielisz się w Thora - Boga Piorunów. Gdy tylko wylądujesz na górnym pokładzie Chimery będziesz musiał rozprawić się z kilkoma Dreadbotami i armią Syntoidów.
Dreadboty otacza bariera ochronna, która osłania je przed otrzymaniem jakichkolwiek obrażeń z zewnątrz więc musisz dostać się do środka. Pomimo tego, że Ty nie możesz atakować wrogów stojących za barierą to ich ataki bez problemu mogą Cię zranić.
W pierwszej kolejności rozpraw się z obstawą Dreadbota, a następnie przejdź do niszczenia maszyny. Te Dreadboty nie są nastawione aż tak bojowo, jak maszyny z którymi miałeś okazję walczyć na wcześniejszych etapach kampanii. Uważaj jednak na miotacz ognia i działka laserowe.
Pojedynek z Dreadbotami stanie się prostszy, jeśli w pierwszej kolejności zniszczysz ich działka laserowe, które znajdują się po obydwu stronach robota. Wyceluj w nie, a następnie rzuć Mjolnirem, a działko powinno odpaść po dwóch celnych ciosach.
Po tym, jak pierwsza maszyna zostanie zniszczona przyjdzie Ci walczyć ze sporą ilością przeciwników, wśród których trafisz na Elitarne jednostki, jak Sztyletowy bot pacyfikacyjny i żołnierz w egzoszkielecie kriogenicznym. Do zniszczenia będą także dwa dodatkowe roboty przewiercające się przez poszycie Chimery.
W trakcie wykonywania tego zadania nie musisz się spieszyć. Pokonaj najpierw pomniejszych przeciwników, a następnie zajmij się robotem. Jeśli stracisz dużo zdrowia rozbij jeden z zielonych kontenerów, by przywrócić trochę siły woli.
Kolejny etap zadania jest dokładnie taki sam, jak poprzedni. Musisz poradzić sobie z licznym oddziałem nieprzyjaciela i zniszczyć jeszcze dwa Dreadboty. Szczególną uwagę zwróć na Adaptoidy i Naczelne Kriosyntoidy (Prime Adept Synthoid), które mogą przysporzyć Ci najwięcej problemów.
Po rozprawieniu się z elitarnymi jednostkami możesz przejść do metodycznego niszczenia Dreadbotów. Gdy ostatni robot zostanie unieszkodliwiony rozpoczniesz kolejny etap tego zadania.
Zniszcz Megadreadbota (Destroy the huge Dreadbot)
Pomimo sporej porażki Tarleton nie chce dać za wygraną i wyciąga z rękawa kolejnego asa - Megadreadbota. W trakcie walki z tym przeciwnikiem będziesz mógł liczyć na późniejszą pomoc Hulka i Iron Mana.
W pierwszej kolejności skup się na wyeliminowaniu obstawy - Adaptoidów stojących po obydwu stronach robota. Wnieś się w powietrze i używaj ataku dystansowego, dopóki przeciwnik nie zacznie regenerować zdrowia. Gdy aktywuje regenerację podleć do niego i wykończ go. To najprostszy sposób na wyeliminowanie celu, który może przeszkadzać Ci w walce z maszyną.
Megadreadbot nie dość, że posiada nanitową osłonę to dodatkowo może pochwalić się sporym paskiem zdrowia. Aby szybko zbić punkty zdrowia tego przeciwnika skup się na wrażliwych punktach jego konstrukcji (dwa boczne działka zaznaczone na powyższym obrazku). Używaj do tego celu ataków zasięgowych lub podleć blisko przeciwnika i atakuj młotem. Z pomocą pozostałych Avengersów szybko powinieneś zbić jego zdrowie do połowy.
Gdy poziom zdrowia Megadreadbota spadnie do około 50% Tarleton osłoni swoją maszynę specjalną tarczą ochronną. Użyj heroicznej zdolności Bifrost i wyceluj dokładnie pod Megadreadbota, żeby natychmiast zakończyć pojedynek.
Po wygranym starciu będziesz musiał przywrócić moc w silnikach Chimery. Gdy Thor wzniesie się w powietrzy wciskaj po prostu szybko odpowiedni przycisk, by uratować Helicarrier przed katastrofą.
Po powrocie na główny pokład Chimery i obejrzeniu przerywniku filmowego ponownie wcielisz się w Kamalę. W trakcie tego krótkiego epizodu będziesz musiał zwiedzić zniszczony Helicarrier i obejrzeć w pokoju obserwacyjnym film z przesłuchania Dr. Rappaccini. Znajdziesz również wskazówkę, dzięki której Avengersom może udać się odkryć lokalizację laboratorium AIM. Po przerywniku filmowym możesz przejść do następnej misji kampanii Agonia i Mrowisko.