Marvel's Avengers: Droga powrotna/The road back - solucja, opis przejścia Marvel Avengers poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Avengers znajdziesz szczegółowy opis przejścia czwartej misji kampanii. W trakcie wykonywania tego zadania będziesz mieć okazję nauczyć się sprawnego poruszania się po terenie przy użyciu dalekich skoków i możliwości łapania się krawędzi klifów, a także stoczysz walkę z nowymi rodzajami wrogów.
- Znajdź ślady ruchu oporu (Search for signs of the Resistance)
- Podążaj szlakiem, żeby dotrzeć do ruchu oporu (Follow the trail to find the Resistance)
- Znajdź ślady ruchu oporu na pokładzie Chimery (Search the Chimera for signs of Resistance)
- Wróć na pokład dowodzenia (get back up to the command deck)
Znajdź ślady ruchu oporu (Search for signs of the Resistance)
Po wydarzeniach, które rozegrały się na wschodnim wybrzeżu, Kamali udało się uciec siłom AIM i dotarła na pustynię Utah, żeby spotkać się z ruchem oporu Inhumans.
Idź cały czas przez wąwóz. W pewnym momencie Kamala zorientuje się, że AIM już tu jest i najprawdopodobniej również szuka kryjówki ruchu oporu. Przejdź przez szczelinę w skale i podążaj dalej prosto.
Gdy ześlizgniesz się z klifu zostaniesz zaatakowany przez mały oddział AIM z którym na pewno szybko sobie poradzisz. Wśród atakujących znajdą się również drony, które mogą nieco uprzykrzyć Ci życie.
Podążaj szlakiem, żeby dotrzeć do ruchu oporu (Follow the trail to find the Resistance)
Po stoczonej walce zauważysz, że po prawej stronie znajdują się ruiny bazy ruchu oporu więc odpowiedzi na swoje pytania będziesz musiał szukać gdzieś indziej. Idź dalej przed siebie.
Gdy dojdziesz do przepaści będziesz musiał złapać się gałęzi, aby przeskoczyć na drugą stronę. Idź dalej przed siebie i pokonuj kolejne przeszkody.
W pewnym momencie wąska półka skalna zacznie sypać się pod Twoimi nogami i będziesz musiał użyć sprintu, a następnie wykonać długi skok, aby wyjść z tego żywo.
Idąc dalej prosto dotrzesz do punktu widokowego i zobaczysz wielkich rozmiarów statek - Chimerę. Właśnie znalazłeś bazę ruchu oporu, ale żeby się do niej dostać musisz obiec wąwóz więc podążaj wąską ścieżką z lewej strony. Aby przeskoczyć przez duże przepaście musisz wziąć odpowiedni rozbieg.
Teraz czeka Cię krótki element zręcznościowy, aby dostać się do statku. Przeskakuj pomiędzy kolejnymi przeszkodami, dopóki nie dojdziesz do celu.
Znajdź ślady ruchu oporu na pokładzie Chimery (Search the Chimera for signs of Resistance)
Po odnalezieniu statku, który pełni również rolę kryjówki ruchu oporu musisz teraz znaleźć ślady ich obecności. Wskocz na wyższy poziom z lewej strony i podążaj przed siebie korytarzem z lewej strony.
Dojdziesz do włazu, który musisz otworzyć. Następnie rusz drabiną do góry, na wyższy poziom statku.
Trafisz na pokład dowodzenia. Rozejrzyj się dobrze dookoła, zbierz zasoby i wejdź w interakcję ze wszystkimi przedmiotami, które się podświetlą.
Podejdź do komputera i spróbuj go włączyć. Niestety, coś pójdzie nie tak i wysiądzie zasilanie, które będziesz musiał teraz przywrócić.
Podejdź do małego włazu po drugiej stronie stołu z komputerem, otwórz go i przejdź do pomieszczenia znajdującego się po drugiej stronie.
Wyceluj w czerwoną dźwignię, a następnie spróbuj ją złapać, aby przywrócić zasilanie. Niestety, dźwignia nie wytrzyma ciężaru Kamali i Twój Bohater spadnie na niższy pokład statku.
Wróć na pokład dowodzenia (get back up to the command deck)
Gdy wylądujesz na dolnym pokładzie Chimery usłyszysz dziwny metaliczny dźwięk i poczujesz jakby statek się poruszył. Idź dalej przed siebie.
Dotrzesz do miejsca, w którym leżeć będzie tarcza Kapitana Ameryki. Po krótkiej chwili usłyszysz dziwny dźwięk i przed Twoimi oczami pojawi się rozwścieczony Hulk. Bierz nogi za pas!
W trakcie ucieczki przed Hulkiem będziesz musiał biec sprintem przed siebie i przeskakiwać na kolejne platformy, a także wspinać się na wyższe poziomy statku.
Pierwsze spotkanie Kamali z jednym z jej idoli na pewno nie wypadło tak, jakby sobie tego życzyła. Kontynuuj swoją podróż na pokład dowodzenia. Idź w prawo i zniszcz ściankę, a następnie skręć w prawo i przebij się przez kolejne drzwi.
Dotrzesz do zwisającej konsoli sterowniczej z jednym dużym czerwonym przyciskiem, który należy aktywować pojedynczym ciosem. Wskocz na wyższy poziom i przebij się przez kolejne drzwi.
Trafisz do ogromnego hangaru, który warto dokładnie przeszukać, ponieważ znajdziesz tutaj nieco zasobów i inne przedmioty. Nie zapomnij zajrzeć pod jeden z samolotów, na dolnym poziomie znajdziesz skrzynię z łupem.
Gdy już zbierzesz wszystkie przedmioty wejdź na metalowy podest i uderz w przycisk znajdujący się na konsoli sterowniczej, aby przyzwać suwnicę.
Wskocz wyżej, zlokalizuj kolejną konsolę sterowniczą i aktywuj następną przesuwną platformę, dzięki której przeskoczysz na drugą stronę tej lokacji.
Podejdź do tablicy rozdzielczej po lewej stronie i spróbuj ją uruchomić, a dowiesz się, że brakuje tutaj jednej części. Otwórz skrzynię z łupem, aby zyskać kilka elementów pancerza. Znajdziesz tu również brakującą część i uruchomisz urządzenie.
Aktywuj przycisk na konsoli, aby przysunąć platformę, a następnie użyj jej, by przeskoczyć na drugą stronę statku.
Gdy wejdziesz na górny pokład Chimery zostaniesz zaatakowany przez mały oddział AIM. Uporaj się szybko z przeciwnikami.
Po słabszych przeciwnikach przyjdzie Ci walczyć z nieco mocniejszym wrogiem. Dzięki krótkiemu samouczkowi nauczysz się unikać nieblokowalnych ataków, a także pokonywać przeciwników z tarczami energetycznymi. Po skończonym pojedynku wskocz na wyższy poziom górnego pokładu.
Zostaniesz pochwycony przez kolejny oddział AIM z którym będziesz musiał się zmierzyć. W trakcie walki nauczysz się korzystać ze zdolności bohaterskiej Powiększenie. Dzięki tej super umiejętności z łatwością pokonasz wszystkich wrogów.
Po pewnym czasie wrogów zacznie przybywać i do walki z AIM przyłączy się Hulk. Gdy ponownie użyjesz zdolności bohaterskiej Powiększenie, Kamala straci przytomność, a ten etap kampanii dobiegnie końca.