Marvel's Avengers: Psy wojny/The Dogs of War - solucja, opis przejścia Marvel Avengers poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Avengers znajdziesz szczegółowy opis przejścia jedenastej misji kampanii. W trakcie wykonywania tego zadania będziesz mieć okazję zwiedzić kolejny kawałek obszaru Pustkowa Utah, a także ponownie sprawdzić się w walce przeciwko AIM jako Kamala Khan. W trakcie wykonywania tej misji będzie towarzyszył Ci Hulk.
W trakcie wykonywania misji Psy wojny będziesz mieć okaże wykonać również opcjonalne cele poboczne za które możesz uzyskać dodatkowe zasoby, a także wyposażenie. Po włączeniu zmysłu taktycznego wszystkie poboczne cele oznaczone są na HUD znakiem zapytania. Pokrótce objaśnimy rodzaj i cel misji pobocznych, a także co można z nich otrzymać, a w szczegółowy sposób opiszemy główny cel misji.
- Skrzynia - skrzynia z dodatkowym wyposażeniem, którą znajdziesz w lewej części mapy zaraz po rozpoczęciu misji;
- Zasoby - elitarna jednostka AIM, którą znajdziesz idąc w stronę głównego celu misji stoi na drodze do skrzyni ze specjalnymi zasobami;
- Skrzynia - skrzynia z dodatkowym wyposażeniem rzadkiej jakości, którą znajdziesz idąc w kierunku głównego celu misji. Wejdź do jaskini po prawej stronie, skrzynia leży na wąskiej półce nieco wyżej;
Znajdź rdzenie (Find cores)
W trakcie, gdy Tony Stark walczył z oddziałami wroga na Manhattanie w misji Samotnie przeciwko AIM, aby zdobyć niezbędną część do naprawy Chimery, Kamala i Hulk szukali potrzebnych rdzeni na Pustkowiach Utah.

Gdy dojdziesz do głównego celu misji (zrujnowanego budynku ruchu oporu) okaże się, że AIM zdążyło spalić rdzeń zanim się tu zjawiliście.

Zaraz obok przepaści obok szczątków robota znajdziesz skrzynię, którą łatwo przegapić na tle ściany w podobnym kolorze.

W międzyczasie Jarvis wczyta możliwe położenie rdzenia i oznaczy je na hubie. Podejdź do wraku Dreadbota i przeszukaj go.

Po krótkiej chwili na miejscu znajdą się żołnierze, którzy należą do radykalnej antybohaterskiej organizacji zwącej się Cerberami: Podniebne Psy (Skydogs), Elektryczne Kundle (Shockmutt), a także Piekielny Ogar (Hell Hound). Ci pierwsi uzbrojeni są w plecaki odrzutowe i broń dystansową, a drudzy posiadają solidną elektryczną tarczę. Piekielny Ogar ma na swoim wyposażeniu specjalną zasięgową broń ognistą. Ze wszystkich stron zaczną nadciągać także Syntoidy.

Po skończonej walce będziesz świadkiem rozmowy Bruce'a z Kamalą, a następnie zostaniesz zaskoczony wizytą żołnierzy ruchu oporu. Po krótkiej chwili trafisz do ich kryjówki o nazwie Mrowisko i porozmawiasz z Hank'iem Pym - przywódcą ruchu oporu (Resistance Faction Leader).
Mrowisko (The Ant Hill)
Po krótkiej rozmowie dowiesz się wielu ciekawych rzeczy na temat ruchu oporu i będziesz mieć okazję zwiedzić Mrowisko, a także porozmawiać z kilkoma istotnymi NPC.

W pierwszej kolejności pomów z NPC Sarah Garza, która jest koordynatorką frakcji Sojuszu Inhumans (Inhuman Alliance Faction Coordinator). Sarah poprosi Cię o otwarcie skrzyni zaraz za Twoimi plecami. Gdy wrócisz do NPC, Sarah wyśle Cię jeszcze na spotkanie z handlarzem o nazwie Roy (Model-B).

W drugiej kolejności pójdź odwiedzić NPC Dr Madame Curie "Maddy" Cho, która jest handlarzem frakcji (Faction Vendor). Możesz u niej kupić lepszej jakości wyposażenie. Na końcu udaj się do stołu strategicznego, aby rozpocząć kolejną misję kampanii Ucieczka z więzienia (Breakout).
Na terenie Mrowiska jest kilka skrzyń z wyposażeniem, które możesz zdobyć w trakcie jednej krótkiej rundki dookoła tego kompleksu - na pewno ich nie przegapisz, żadna z nich nie jest specjalnie ukryta.