Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life is Strange - poradnik do gry

Life is Strange - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Life is Strange: Out of time - Decyzje poradnik Life is Strange

Na tej stronie poradnika do gry Life is Strange znajdziecie opisane wszystkie decyzje z epizodu 2 Out of Time wraz z ich konsekwencjami. Warto zaznaczyć, że decyzje mają spory wpływ na sytuację w grze, ale nie na osiągnięcia, które możecie dostać.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Decyzje

Poniżej znajdziesz listę wszystkich istotnych decyzji podejmowanych w tym epizodzie oraz ich konsekwencje na przestrzeni całej gry.

Decyzja #1

Pierwszą decyzję znajdziesz w pierwszym rozdziale gry - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Pierwszą decyzję znajdziesz w pierwszym rozdziale gry. Do ciebie należy decyzja czy podlejesz swoją roślinę czy nie.

Wybór: You watered your plant

Konsekwencje:

Rozdział 2

Max jest zadowolona, że podlała Lisę

Rozdział 3

Jeśli Max podlała Lisę dwukrotnie, roślinka umrze z powodu zbyt dużej ilości wody.

Jeśli Max podlała Lisę raz, roślinka będzie trzymać się dobrze.

Wybór: You didn't watered your plant

Konsekwencje:

Rozdział 2

Max nie skomentuje stanu Lisy.

Rozdział 3

Jeśli Max podlała Lisę dwukrotnie, roślinka umrze z powodu zbyt dużej ilości wody.

Jeśli Max podlała Lisę raz, roślinka będzie trzymać się dobrze.

Decyzja #2

Druga decyzja to moment pokazany w pierwszym rozdziale gry - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Druga decyzja to moment pokazany w pierwszym rozdziale gry. Do ciebie należy decyzja czy ostrzeżesz Alyssę przed latającą rolką papieru toaletowego.

Wybór: Help

Konsekwencje:

Rozdział 2

Max może porozmawiać z Alyssą.

Rozdział 4

Jeśli Max ocali Alyssę 4 razy, ta zadedykuje Max wiersz Roberta Frosta.

Wybór: Help

Konsekwencje:

Rozdział 2

Max nie może porozmawiać z Alyssą.

Rozdział 4

Nie przekona to Alyssy do zacytowania wiersza Roberta Frosta.

Decyzja #3

Trzecia decyzja odnosi się do sytuacji spod prysznica - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Trzecia decyzja odnosi się do sytuacji spod prysznica. Po wyjściu z niego staniesz przed decyzją, która znacząco wpłynie na ostatnią serię wydarzeń w tym epizodzie. Będziesz mógł zmazać adres do nagrania Kate lub zostawić go na lustrze.

Wybór: Erase

Konsekwencje:

Rozdział 2

Max może powołać się na to, podczas akcji na dachu.

Rozdział 3

Resztki szminki będą widoczne na lustrze.

Wybór: Ignored

Konsekwencje:

Rozdział 3

Ktoś inny wymazał link.

Lustro będzie czyste, jeśli Max udało się uratować Kate.

Inne wiadomości pojawią się na lustrze, jeśli Kate zginie.

Decyzja #4

Czwarta decyzja odnosi się do momentu pokazanego w drugim rozdziale epizodu - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Czwarta decyzja odnosi się do momentu pokazanego w drugim rozdziale epizodu. Możesz być koleżeński dla Taylor lub też nie. Decyzja wymaga rozmowy oraz cofnięcia się w czasie by podać prawdziwą odpowiedź.

Wybór: Friendly

Konsekwencje:

Rozdział 3

Taylor będzie ufać Max.

Taylor przyzna, że Victoria źle traktuje Max.

Rozdział 4

Taylor będzie przyjacielska w stosunku do Max na przyjęciu.

Wybór: Neutral

Konsekwencje:

Rozdział 4

Taylor nie będzie przyjacielska w stosunku do Max na przyjęciu.

Decyzja #5

Piąta decyzja odnosi się do rozmowy z Warrenem w drugim rozdziale epizodu - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Piąta decyzja odnosi się do rozmowy z Warrenem w drugim rozdziale epizodu. Możesz zaakceptować jego zaproszenie lub je odrzucić.

Wybór: Yes

Konsekwencje:

Rozdział 2

Warren wyśle smsa, by przypomnieć Max o randce.

Rozdział 3

Warren dalej będzie przypominał Max o randce, za pomocą smsów.

Rozdział 4

Max otrzyma kolejne smsy od Warrena.

Brooke będzie zła na Max i nie pozwoli jej polatać dronem.

Brooke może powiedzieć Max, że Natana nie ma w pobliżu klubu.

Brooke będzie razem z Danielem na przyjęciu w klubie Vortex.

Wybór: No

Konsekwencje:

Rozdział 2

Warren wyśle smsa, by spróbować jeszcze raz nakłonić Max do randki.

Rozdział 3

Warren dalej będzie wysyłał Max smsy, ponieważ kupił dodatkowy bilet jakby ta się jednak zdecydowała.

Rozdział 4

Max otrzyma kolejne smsy od Warrena.

Brooke będzie zadowolona, e została zaproszona do kina samochodowego przez Warrena i pozwoli Max polatać dronem.

Brooke nie może powiedzieć Max nic o Nathanie , ponieważ jest zbyt rozkojarzona.

Decyzja #6

Szóstą decyzję znajdziesz w momencie przedstawionym w rozdziale trzecim - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Szóstą decyzję znajdziesz w momencie przedstawionym w rozdziale trzecim. Wejdź do budynku na wysypisku śmieci i narysuj na ścianie Max tu była lub popatrz i nie rysuj niczego.

Wybór: Write

Konsekwencje:

Rozdział 4

Ktoś dopisze słowa: "You're all going to die"

Tekst "Rachel was here" zostanie zmieniony na "Rachel is here".

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 4

Tekst "Rachel was here" zostanie zmieniony na "Rachel is here".

Decyzja #7

Siódma decyzja to moment, w którym musisz uratować Chloe przed nadjeżdżającym pociągiem - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Siódma decyzja to moment, w którym musisz uratować Chloe przed nadjeżdżającym pociągiem. Musisz zacząć majstrować przy torach lub też nie.

Wybór: Damaged

Konsekwencje:

Rozdział 3

Kierowca wspomni, że nie może wyjechać z miasta póki tory nie zostaną naprawione.

Decyzja #8

Ósmą decyzją jest moment, w którym możesz przyjąć się do klubu Vortex - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Ósmą decyzją jest moment, w którym możesz przyjąć się do klubu Vortex. W rozdziale czwartym podejdź do dziewczyny do stolika i porozmawiaj z nią. Użyj cofania się w czasie by odpowiedzieć poprawnie na jej pytanie a dostaniesz zaproszenie do klubu.

Wybór: I do

Konsekwencje:

Rozdział 3

Max nie może dopisać swojeo imienia na listę gości w klubie Vortex.

Rozdział 4

Courtney powita Max na przyjęciu i pomoże wejść jej do sekcji dla vipów.

Wybór: I don't

Konsekwencje:

Rozdział 3

Max może dopisać swoje imi9ę na listę gości w klubie Vortex podczas wizyty na basenie.

Rozdział 4

Max będzie musiała wejść potajemnie do części Vip, niezależnie od tego czy wpisała swoje imię na listę, czy też nie.

Decyzja #9

Dziewiątą decyzję znajdziesz w czwartym rozdziale gry - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Dziewiątą decyzję znajdziesz w czwartym rozdziale gry. Do ciebie należy decyzja czy pomożesz Warrenowi w eksperymencie czy też nie. Żeby pomóc mu w eksperymencie musisz wykonać serię kroków. Warren poprosi cię o pomoc z miksowaniu chemikaliów. Niezależnie jednak od tego którą opcje wybierzesz (czy sód czy potas) gra nie zanotuje do dziennika jako pomoc Warrenowi. Żeby uzyskać taki wpis musisz podejść do nauczycielki zaraz po cofnięciu się w czasie i zapytać ją o eksperyment. Wyjawi ci, że najlepiej jest zmiksować chlor (chlorine). Podejdź do Warrena i przeprowadź rozmowę po raz kolejny. Tym razem pojawi się trzecia opcja dialogowa (chlorine). Po jej wybraniu eksperyment Warrena zakończy się sukcesem a ty będziesz mógł wykonać ostatnie już zdjęcie do swojego dziennika a także uzyskasz dzięki temu wpis o pomocy Warrenowi.

Wybór: Help

Konsekwencje:

Rozdział 2

Max może zrobić zdjęcie Warrenowi.

Rozdział 3

Warren otrzymał A- za eksperyment.

Max ma możliwość zmiany oceny na A+.

Rozdział 4

Max otrzyma smsa od Warrena na temat swojego eksperymentu.

Rozdział 5

Przyczynia się do możliwości pocałowania Warrena.

Wybór: Don't Help

Konsekwencje:

Rozdział 2

Max nie może zrobić zdjęcia Warrenowi.

Rozdział 3

Warren otrzymał B- za eksperyment.

Max ma możliwość zmiany oceny na B+.

Rozdział 4

Max otrzyma smsa od Warrena na temat swojego eksperymentu.

Rozdział 5

Przyczynia się do niemożliwości pocałowania Warrena.

Decyzja #10

Ostatnia decyzja zawarta jest w rozmowie z Jeffersonem w czwartym rozdziale gry - Life is Strange: Out of time - Decyzje - Life is Strange - poradnik do gry

Ostatnia decyzja zawarta jest w rozmowie z Jeffersonem w czwartym rozdziale gry. Możesz powiedzieć mu o znęcającym się nad Kate Davidzie lub też przemilczeć.

Wybór: Inform

Konsekwencje:

Rozdział 2

Mark wspomni o tym jeśli Max oskarży go, że był przyczyną samobójstwa Kate.