Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life is Strange - poradnik do gry

Life is Strange - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia poradnik Life is Strange

Na tej stronie poradnika do gry Life is Strange znajdziecie opis 2 rozdziału epizodu 4 Dark Room. Opisaliśmy czynności, które wykonacie po powrocie do akademika. W tym miejscu możecie zdobyć osiągnięcia: Ambient, Time-Lapsed, Balance, Rangefinder i Gamma Value.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Rozdział 2

Po ponownej zmianie wydarzeń, Chloe wróci jako dziewczyna znana z poprzednich epizodów (przed zmianą wydarzeń) - Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po ponownej zmianie wydarzeń, Chloe wróci jako dziewczyna znana z poprzednich epizodów (przed zmianą wydarzeń). W tym momencie możesz wykonać swoje pierwsze zdjęcie do kolekcji. Ustaw się w widocznym na obrazku miejscu i wybierz Chloe - Photo. Po tym jak porozglądasz się po jej pokoju, wyjdź z niego i zejdź na dół.

UWAGA - Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

UWAGA! W zależności od decyzji podjętych w poprzednim epizodzie (dotyczącym Davida), różnić się będzie sytuacja spotkana w garażu. W obu przypadkach musisz dostać się do szafki Davida i wyciągnąć z niej jakiekolwiek informacje.

Sytuacja, w której David został porzucony przez mamę Chloe, Joyce przedstawiona została na powyższym obrazku. Szafkę możesz otworzyć na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest użycie łomu, który leży na półce. Wystarczy, że zniszczysz zapięcie a dostaniesz się do środka. Drugim sposobem jest wpisanie kodu do kłódki. Sam kod znajdziesz w trzecim epizodzie gry, w momencie, w którym szukałeś hasła do komputera Davida. Ta sama (otwarta) kłódka leżała na półce obok komputera z wpisanym już kodem 7171.

Sytuacja, w której David nie został porzucony przez Joyce jest podobna, chociaż drugie rozwiązanie różni się od opisanego wcześniej. Żeby otworzyć szafkę musisz zdobyć kluczyki Davida. Niestety nie obejdzie się bez podstępu ponieważ David stoi zaraz obok nich. W pomieszczeniu z szafką, po drugiej stronie, na ścianie znajdziesz skrzynkę z bezpiecznikami. Wyciągnij jeden z nich co wzbudzi zainteresowanie Davida. Przejdź na drugą stronę używając drzwi i zabierz klucze z półki. Możesz także cofnąć się w czasie i zabrać kluczki przed tym jak David wejdzie do garażu.

UWAGA - Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

UWAGA! Opis przedstawia wydarzenia, w których Kate została przez ciebie uratowana i nie popełniła samobójstwa. Jeżeli jej nie uratowałeś, poniższa część nie pojawi się w twojej grze i zaraz po opuszczeniu domu Chloe, razem udacie się do akademika.

Po zebraniu potrzebnych informacji, wróć do Chloe i razem udajcie się do szpitala odwiedzić Kate. Podejdź do widocznego na obrazku stolika i przeczytaj list leżący obok łóżka. Po jego przeczytaniu pojawi się nowa opcja dialogowa podczas rozmowy z Kate (Wybierz wpis "Victoria" by Kate pomogła ci w identyfikacji numeru pokoju Nathana). Po wybraniu wpisu "Victoria" wybierz "Nathan" po czym "Vortex Club". Tym sposobem uzyskasz nowego sprzymierzeńca w swoim dochodzeniu.

Po przedostaniu się do akademika, twoim zadaniem będzie wyciągnięcie kilku informacji na temat miejsca pobytu Nathana - Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po przedostaniu się do akademika, twoim zadaniem będzie wyciągnięcie kilku informacji na temat miejsca pobytu Nathana. Zanim jednak to zrobisz, wykorzystaj chwilę by zebrać wszystkie zdjęcia do albumu. Pierwsze z nich znajdziesz obok totemu. Podejdź do widocznych na obrazku kamieni i wybierz opcję Photo.

Drugie zdjęcie przedstawia dwie wiewiórki - Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Drugie zdjęcie przedstawia dwie wiewiórki. Podejdź do Samuela i porozmawiaj z nim na temat zmian w Arcadia Bay. Wybierz z opcji dialogowych Squirrel by przypomnieć mu, że musi ją nakarmić. Po rzuceniu przez niego jedzenia, jedna z wiewiórek podbiegnie, a druga stanie za ogrodzeniem. Żeby wykonać zdjęcie musisz zwabić drugą wiewiórkę za pomocą jedzenia leżącego obok Samuela (wybierz opcję Lure).

Po wykonaniu zdjęć porozmawiaj z nauczycielką siedzącą obok Samuela. Z opcji dialogowych wybierz Nathan oraz You Know Him Better by dowiedzieć się ciekawych informacji. Po rozmowie podejdź do Chloe i razem wejdźcie do akademika.

Jeżeli uratowałeś Kate przez próbą samobójstwa, wyśle ci ona smsa z numerem pokoju Nathana - Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Jeżeli uratowałeś Kate przez próbą samobójstwa, wyśle ci ona smsa z numerem pokoju Nathana. Pokojem tym będzie widoczny na obrazku 111, drzwi do niego znajdziesz po lewej stronie holu. Po wejściu do pokoju musisz poszukać telefonu Nathana.

Podejdź do kanapy widocznej na obrazku, a obok niej znajdziesz ślady na ziemi - Life is Strange: Dark Room, Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Podejdź do kanapy widocznej na obrazku, a obok niej znajdziesz ślady na ziemi. Wybierz opcję Examine po czym zaznaczając kanapę wybierz opcję Move. Po zabraniu telefonu, wróć do Chloe i wyjdźcie z akademika.

Przed wyjściem napadnie na was sam Nathan. W twojej obronie stanie Warren, który zacznie okładać Nathana. Przed tobą drugi już ważny wybór:

  • STAY OUT OF IT - Nie wtrącasz się w bójkę między Nathanem a Warrenem. Warren zacznie bezlitośnie okładać Nathana.
  • STOP WARREN - Wchodzisz między Warrena a Nathana i próbujesz załagodzić sytuację

Niezależnie jednak od wyboru, gra potoczy się tak samo. Razem z Chloe opuścicie akademik.