Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life is Strange - poradnik do gry

Life is Strange - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 1 - solucja, opis przejścia poradnik Life is Strange

Na tej stronie poradnika do gry Life is Strange znajdziecie opis 1 rozdziału epizodu 1 Chrysalis. Opisaliśmy czynności, które trzeba wykonać w szkole. W tym miejscu możecie zdobyć osiągnięcie Macro Eyes.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Rozdział 1

Po odzyskaniu panowania nad postacią rusz przed siebie i wejdź na wzniesienie widoczne na obrazku (to jedyna dostępna droga dlatego niemożliwym jest się zgubić) - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 1 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po odzyskaniu panowania nad postacią rusz przed siebie i wejdź na wzniesienie widoczne na obrazku (to jedyna dostępna droga dlatego niemożliwym jest się zgubić). Podczas drogi gra wyświetlać będzie ci domyślne sterowanie, a więc jest to czas na oswojenie się z podstawową mechaniką gry.

Jak twoja postać się ocknie, rozejrzyj się po otoczeniu - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 1 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Jak twoja postać się ocknie, rozejrzyj się po otoczeniu. Znajdziesz się w klasie, podczas wykładu a na twoim biurku leżeć będą przedmioty do zbadania. Jest to kolejna mechanika gry, która zostanie Ci przedstawiona. Interakcja Look (obejrzyj), odnosi się do przedmiotów czy ludzi, na które główna postać będzie miała jakikolwiek komentarz. Use (użyj) to interakcja związania z przedmiotami, które można użyć do rozwiązania zagadki. Photo (zrób zdjęcie) odnosi się do sytuacji, które warte są uchwycenia. Interakcje te są przypisane do kolekcji, które znaleźć możesz w swoim dzienniku. Jak tylko porozglądasz się po otoczeniu, kliknij na aparat (camera) i wykonaj "selfie" (take selfie). Po wykonaniu zdjęcia, odezwie się do ciebie profesor Mark Jefferson.

1.) You're askin me ?

Pyta pan mnie ?

2.) I did know...

Wiedziałam to...

Zaraz po rozmowie możesz wyjść z klasy. Zanim jednak to zrobisz porozglądaj się po otoczeniu a znajdziesz kilka ciekawych rzeczy.

Po wyjściu z klasy ponownie rozejrzyj się po holu i poprowadź konwersacje z rówieśnikami - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 1 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po wyjściu z klasy ponownie rozejrzyj się po holu i poprowadź konwersacje z rówieśnikami. Jak tylko sprawdzisz każdy zakamarek skieruj się do łazienki (damskiej). Będąc w łazience, podejdź do kranu i przemyj twarz (Faucet - Use). Jak do łazienki wleci motyl, podejdź do niego i zrób mu zdjęcie (butterfly - Take photo). Po wykonaniu zdjęcia pooglądaj cutscenkę, która wprowadzi cię do kolejnej mechaniki gry, cofania się w czasie.

Po obejrzeniu jak Nathan zabija dziewczynę, ponownie obudzisz się w klasie - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 1 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po obejrzeniu jak Nathan zabija dziewczynę, ponownie obudzisz się w klasie. Żeby zrekonstruować wydarzenia musisz ponownie wykonać selfie (camera - take selfie) po czym ponownie porozmawiaj z profesorem Jeffersonem.

1.) I feel sick

Źle się czuję

2.) I have to use the bathroom

Muszę skorzystać z łazienki

Obie powyższe odpowiedzi będą błędne, a gra wyświetli ci specjalną ikonę w lewym górnym rogu. Jeżeli takową zobaczysz, oznacza to że gra daje ci możliwość cofnięcia się w czasie z aktualnie posiadaną wiedzą oraz zmiany wydarzeń. Gra cofnie cię do momentu rozmowy z Jeffersonem, tym razem jednak będziesz znać poprawną odpowiedź.

1.) I feel sick

Źle się czuję

2.) I have to use the bathroom

Muszę skorzystać z łazienki

3.) The Daguerreian Process

Technika Daguerre'a

Po odpowiedzi, zajęcia zakończą się. Podejdź do Jeffersona i porozmawiaj z nim oraz powtórz czynności z cofaniem czasu. Podczas rozmowy, kiedy nie znasz odpowiedzi, gra nigdy jej nie wyświetli więc musisz najpierw spróbować coś zrobić, a dopiero później cofać czas.

Po rozmowie z Jeffersonem wyjdź z klasy i udaj się na pomoc dziewczynie do damskiej toalety - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 1 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po rozmowie z Jeffersonem wyjdź z klasy i udaj się na pomoc dziewczynie do damskiej toalety. Kiedy dotrzesz na miejsce powtórz wszystkie znane ci już kroki. Żeby uratować dziewczynę, musisz skorzystać z alarmu, który wisi na ścianie. Żeby jednak go użyć, musisz najpierw zbić ochronną szybkę młotkiem, który leży tuż pod wózkiem (Move). Po interakcji z alarmem i zabójstwie, cofnij czas do samego początku a twoją jedyną akcją będzie podniesienie młotka (inaczej nie zdążysz uratować dziewczyny).

Po obejrzeniu wydarzeń będziesz mógł spokojnie udać się na korytarz, gdzie czekać na ciebie będzie dyrektor szkoły - Life is Strange: Chrysalis, Rozdział 1 - solucja, opis przejścia - Life is Strange - poradnik do gry

Po obejrzeniu wydarzeń będziesz mógł spokojnie udać się na korytarz, gdzie czekać na ciebie będzie dyrektor szkoły. Podczas rozmowy gra zaoferuje ci wybór, który jest pierwszym ważnym wyborem w tym epizodzie.

1.) Report Nathan

Zgłaszasz Nathana dyrektorowi i wyjawiasz mu co się stało w damskiej toalecie

2.) Hide the truth

Zatajasz informacje przed dyrektorem i nie mówisz mu co się wydarzyło

Po rozmowie z dyrektorem udaj się do drzwi głównych szkoły i wyjdź na podwórze.