Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life is Strange - poradnik do gry

Life is Strange - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Life is Strange: Dark Room - decyzje poradnik Life is Strange

Na tej stronie poradnika do gry Life is Strange znajdziecie opisane wszystkie decyzje z epizodu 4 Dark Room wraz z ich konsekwencjami. Warto zaznaczyć, że decyzje mają spory wpływ na sytuację w grze, ale nie na osiągnięcia, które możecie dostać.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Decyzje

Poniżej znajdziesz listę wszystkich istotnych decyzji podejmowanych w tym epizodzie oraz ich konsekwencje na przestrzeni całej gry.

Decyzja #1

Decyzja #1 - Life is Strange: Dark Room - decyzje - Life is Strange - poradnik do gry
Decyzja #1

Pierwszą decyzją jest moment pokazany na obrazku czyli mający miejsce w domu Chloe. Jeżeli otworzysz okno, ptak przeżyje. Jeżeli zostawisz zamknięte, ptak umrze.

Decyzja #2

Decyzja #2 - Life is Strange: Dark Room - decyzje - Life is Strange - poradnik do gry
Decyzja #2

Drugą decyzją jest to czy, zostawisz odsłonięte gniazdo ptaków, po tym jak wykonasz zdjęcie w garażu. Jeżeli po wykonaniu zdjęcia nie przesuniesz deski, otrzymasz opcję You disturbed the bird's nest.

Wybór: You disturbed the birds nest

Konsekwencje:

Rozdział 4

Gniazdo zostanie zniszczone.

Joyce będzie wiedziała że Max myszkuje w garażu Davida.

Joyce wyśle Max smsa na temat zniszczonego gniazda.

Wybór: You didin't disturbed the birds nest

Konsekwencje:

Rozdział 4

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie