Zadania poboczne | Waszyngton - sekrety | LEGO Marvel's Avengers poradnik LEGO Marvel's Avengers
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Zadania poboczne
Hydrokoordynacja
Zadanie otrzymasz od Crystal, która stoi obok pomnika Waszyngtona.
Zadanie polega na aktywowaniu czterech fontann i wykonanie zdjęcia. Żeby je aktywować, musisz rozwiązać zagadkę z przełącznikami. Gra niestety losowo generuje wszystkie fontanny dlatego nie ma jednego rozwiązania. Na powyższym obrazku wszystkie fontanny są wyłączone. Żeby je włączyć musisz aktywować lewą przekładnie, drugą z prawej i prawą. Po aktywacji przekładni, Crystal poprosi cię o wykonanie zdjęcia dlatego zmień postać na Hulka i zrób to. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Crystal.
Człek nie z tej epoki
Obok pomnika Waszyngtona znajduje się Zimowy Żołnierz, od którego musisz wziąć zadanie. Zadanie polega na odpieraniu ataków ze strony wrogów. Po odparciu ostatniej fali przeciwników, zadanie zakończy się, a ty w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Bucky Barnes (wersja klasyczna).
Przepalanie szlaków
Porozmawiaj z Blazing Skullem, który stoi po prawej stronie lokacji i weź od niego zadanie. Zadanie polega na ugaszeniu trzech pożarów rozsianych po całej lokacji. Miejsce pożaru wskazywać będzie twój radar. Zmień więc postać na Kapitana Amerykę i ugaś je wszystkie by otrzymać nagrodę w postaci żetonu postaci - Blazing Skull.
Ostał mi się jeno fus
Obok Mauzoleum znajdziesz Kapitana Brytanię, który będzie mieć dla ciebie zadanie. Zadanie polega na odnalezieniu pięciu butelek, których lokacja zaznaczona zostanie na twoim radarze. Po znalezieniu wszystkich butelek, wróć do zleceniodawcy by odebrać nagrodę w postaci żetonu postaci - Kapitan Brytania.
Nie moja wina
Podejdź do lewej strony lokacji i porozmawiaj z Novą. Po zaakceptowaniu zadania będziesz musiał stoczyć walkę z trzema wrogami. Po zabiciu wszystkich ponownie porozmawiaj ze zleceniodawcą, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Nova.
Brzydki komputer, leżeć
Wejdź do środka pomnika Waszyngtona i porozmawiaj z Arnim Zolą. Sam Arnim będzie mieć dla ciebie zadanie, które polega na zhackowaniu komputera. Po prawej stronie od centrum dowodzenia znajdziesz obiekt z klocków, który musisz zniszczyć by wykonać panel sterowania do komputera.
Korzystając z komputera będziesz musiał rozwiązać trzy zagadki. Dwie z nich polegają na doprowadzeniu linii zielonej od wyjścia do okręgów w środku. Trzecia zagadka polega na dopasowaniu wzorów do równań matematycznych. Nie sposób się przy nich pomylić ponieważ są one z góry określone. Po rozwiązaniu zagadek, wróć do zleceniodawcy po nagrodę w postaci żetonu postaci - Arnim Zola.