Wyrzuć ten gniew | Opis przejścia | LEGO Marvel's Avengers poradnik LEGO Marvel's Avengers
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Wyrzuć ten gniew
Po krótkiej scence przerywnikowej zacznij kontrolować dowolną postać i udaj się w drogę którą wskażą ci turkusowe klocki. Najlepiej jest ominąć całkiem statek i przelecieć nad nim jako Iron Man ponieważ cel znajduje się po drugiej stronie.
Podejdź do widocznego na obrazku kontenera i przeskanuj teren. Po przeskanowaniu pojawi się kontener pokryty srebrnymi klockami, które musisz zniszczyć za pomocą rakiet Iron Mana. Z klocków zbuduj ramię po czym użyj go by otworzyć drugi kontener. Z rozsypanych klocków stwórz drugą część statku po czym udaj się obok niego i użyj laserów Iron Mana na złotej ścianie. Z klocków, które znajdziesz za ścianą zbuduj generator po czym naładuj go młotem Thora.
Udaj się teraz na drugą stronę statku. Znajdziesz tu małe rusztowanie na które musisz wejść jako Czarna Wdowa. Będąc na górze przeskanuj teren po czym zmień postać na Iron Mana i zniszcz srebrne rury, które widać na obrazku.
Korzystając z Czarnej Wdowy udaj się w stronę głównych drzwi na statku (patrz obrazek) i skorzystaj z drabiny znajdującej się obok nich. Na pierwszym piętrze, po drugiej stronie kadłuba znajdziesz czujnik ruchu chroniący dostęp do panelu. Żeby go użyć musisz włączyć kamuflaż Czarnej Wdowy. Tym sposobem otworzysz drzwi główne, znajdujące się na dole.
Po zejściu na dół twoim zadaniem będzie pokonanie wroga. Żeby to zrobić musisz używać młota Thora na pojemnikach widocznych na obrazku. Po rzuceniu młotem, wróg będzie chciał go złapać dając tym samym czas na wyprowadzenie mu ciosu.
Żeby aktywować drugi pojemnik musisz wykonać serię kroków. Najpierw zleć na najniższy pokład i użyj widocznego na obrazku generatora naładowanym młotem Thora.
Jak tylko winda zleci na dół, użyj Czarnej Wdowy i dostań się na pierwsze piętro po czym skorzystaj z zablokowanej windy by dostać się na balkon. Po prawej stronie balkonu znajdziesz teren do przeskanowania. Po poprawnym zeskanowaniu terenu pojawi się po lewej stronie drugi pojemnik, w który musisz rzucić młotem Thora.
Po wykonaniu czynności zejdź ponownie na sam dół i podejdź do prawej strony. Znajdziesz tu kolejny teren do przeskanowania jako Czarna Wdowa. Po poprawnym zeskanowaniu terenu, zmień postać na Kapitana Amerykę i rzuć tarczą w przełącznik, który się pojawił.
Po włączeniu systemu zmień postać na Thora, wleć na pierwsze piętro i ponownie użyj młota na pękniętej ścianie. Jak tylko pokonasz pierwszego wroga, staniesz do walki z kolejnym. Będąc na dole zniszczy ona pojemnik znajdujący się po prawej stronie. Z klocków stwórz platformę dla Kapitana Ameryki i wejdź na nią by zmienić bieg lasera wroga. Laser wyceluj w złote klocki pod jej stopami.
Po przebudzeniu podejdź jako Czarna Wdowa do lewej strony i celując, strzelaj do tarcz. Jako Kapitan Ameryka podejdź do swojej partnerki i zatańcz z nią, a jako Thor naładuj swój młot.
Ostatnim zadaniem podczas wykonywania tej misji będzie stoczenie walki z Hulkiem. Kontrolując kamerę z satelity najedź celownikiem na Iron Mana i wystrzel w jego stronę Hulkbustera. Podczas walki z Hulkiem naciskaj pojawiające się na ekranie przyciski. W momencie kiedy ten ucieknie i stanie na budynku, wyceluj lasery w złote klocki, na których stoi.
W momencie kiedy Hulk urwie jedno ramie robota Iron Mana, zacznij kontrolować satelitę, wybierz z menu po lewej stronie "naprawa" i celując w Iron Mana naciskaj pojawiający się na ekranie przycisk.
Walka na dachu przebiega praktycznie tak samo. W momencie, w którym otrzymasz widok z satelity, wybierz z menu po prawej gaz usypiający i strzelaj nim w stronę Hulka. Uważaj przy tym by sam Hulk nie rzucał niczego w satelitę. Żeby tego uniknąć, strzelaj także do obiektów które w ciebie rzuca.
Postacie odblokowane za wykonanie misji:
- Agentka Carter
- Madame B.
- Heimdal