Chaos na Hellicarrierze | Opis przejścia | LEGO Marvel's Avengers poradnik LEGO Marvel's Avengers
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Chaos na Hellicarrierze
Po krótkiej scence przerywnikowej twoim zadaniem będzie odszukanie pięciu pojemników. Żeby to zrobić będziesz musiał wchodzić do różnych zakamarków lotniskowca. Ważnym czynnikiem są tutaj turkusowe klocki, które ciągle będą wskazywały prawidłowy kierunek. Zaraz po wyjściu z laboratorium, po lewej stronie znajdziesz pierwszy pojemnik. Żeby się do niego dostać musisz aktywować konsolę dowolną postacią.
Drugi pojemnik znajdziesz w celi. Na powyższym obrazku znajdziesz dostęp do tego miejsca. Idź naprzód i przy pierwszej okazji skręć w prawo. Po prawej stronie celi znajdziesz drążki, na które wskocz jako Kapitan Ameryka po czym zniszcz pojemnik, który spadł na ziemię.
Trzeci pojemnik znajdziesz w Centrum Wywiadu. Poprowadzą cię tam turkusowe klocki. Po dotarciu na miejsce zmień postać na Kapitana Amerykę po czym rzuć tarczą w mechanizm blokujący drzwi pokazany na obrazku. Sam pojemnik znajduje się w tunelu za drzwiami.
Czwarty pojemnik znajdziesz w Hangarze. Dostaniesz się tam przez przejście przez Pomieszczenie Kontrolne. Na powyższym obrazku znajdziesz drabinkę, na którą wejdź jako dowolna postać po czym zniszcz wszystkie obiekty, które się tam znajdują. Z rozsypanych klocków stwórz panel kontrolny, który aktywuj jako dowolna postać, a otrzymasz dostęp do pojemnika.
Ostatni czyli piąty już pojemnik znajdziesz w samolocie na środku hangaru. Podejdź do niego jako Williams i strzel do dwóch tarcz widocznych na obrazku. Z pojemnika zabierz przedmiot i wróć do laboratorium.
Po krótkiej scence przerywnikowej twoim zadaniem będzie uciekanie przed rozwścieczonym Hulkiem. Nie zatrzymuj się w żadnym z mijanych pomieszczeń i zamiast tego ciągle kieruj się w dół. W trakcie ucieczki będziesz musiał omijać przeszkody w postaci dziur i ruchomych części. Ważnym jest by każdy skok odpowiednio dopasować do odległości. Oznacza to, że kilka razy będziesz musiał wykonać podwójny skok przy przedostać się nad przepaścią.
Po ucieczce czeka cię walka z Hulkiem jako Thor. Wystarczy, że podczas walki będziesz naciskał pojawiające się na ekranie przyciski. Po walce z Hulkiem czeka cię walka z Hawkeye'm. Żeby go zabić musisz wykonać serię niezbędnych kroków. Pierwszym z nich jest zbicie poziomu jego życia do jednego serca. Żeby to zrobić musisz kontrolować jego zachowanie. W momencie kiedy blokada nie zadziała i zauważysz, że zamiast strzały trzyma banana, zacznij kontrolować postać Marii i strzel w stronę Hawkeye'a. Kolejnym krokiem będzie aktywowanie dwóch dźwigni.
Pierwszą dźwignię wysuniesz za pomocą konsoli po prawej stronie centrum dowodzenia. Podejdź do czujnika jako Nick Fury i użyj kamuflażu by dostać się do terminala.
Z klocków stwórz drugą część mechanizmu po czym podejdź do niego i włącz system. Żeby włączyć system musisz wykonać minigrę polegającą na dopasowaniu tych samych obrazków. Poprawną kombinację przedstawia powyższy obrazek. Po zhakowaniu terminala z ziemi wysunie się pierwsza dźwignia.
Drugą dźwignię aktywujesz za pomocą komputera znajdującego się po lewej stronie centrum dowodzenia. Udaj się tam jako Maria Hill i wykonaj z klocków, które leżą obok ognia drążki, którymi dostaniesz się na drugą stronę.
Po drugiej stronie skorzystaj z komputera, który po włączeniu ugasi pożar rozsypując klocki na ziemi. Z klocków tych zbuduj drugą część terminala i tak jak w przypadku pierwszej dźwigni, będziesz musiał wykonać minigrę by ją aktywować. Poprawna kombinacja została pokazana na powyższym obrazku.
Po aktywowaniu dwóch dźwigni, udaj się na środek pomieszczenia i zawieś się na nich w krótkim odstępie czasowym. Jeżeli jedna z nich się dezaktywuje w trakcie aktywowania drugiej, czynność musisz powtórzyć. Dzięki dźwigniom odkryjesz położenie Hawkeye'a i będziesz mieć czas na jego zabicie. Udaj się więc na odpowiednią odległość (na przykład na stół) i strzel do niego.
Kolejna część misji należy do Kapitana Ameryki oraz Iron Mana. Zacznij kontrolować tą drugą postać i strzel w srebrne rury blokujące drogę po czym wzbij się w powietrze i korzystając z lasera Iron Mana, zniszcz wiszący złoty obiekt.
Po przejściu postaciami przez przepaść, użyj Kapitana Ameryki by ugasić widoczny na obrazku pożar. Z rozsypanych klocków stwórz dźwignię, którą aktywuj jako Kapitan Ameryka. Iron Manem wzbij się w powietrze i zniszcz złotą osłonę za pomocy lasera. Wleć we wnękę po zniszczonej osłonie, a znajdziesz tam pojemnik ze srebrnych klocków. Zniszcz go za pomocą rakiet Iron Mana po czym z rozsypanych na ziemi klocków zbuduj przekładnie, dzięki której uruchomisz windę.
Po uruchomieniu windy, zjedź nią na niższy poziom jako Kapitan Ameryka i otwórz kolejne drzwi po prawej stronie. Żeby je otworzyć musisz rzucić w dźwignię swoją tarczą. Po drugiej stronie zmień postać na Iron Mana i zniszcz srebrne klocki, które blokują dostęp.
W kolejnej części lokacji zniszcz wszystkie pojemniki znajdujące się obok drzwi i wykonaj z nich drążki dla Kapitana Ameryki. Na górze znajdziesz dwa pojemniki, po których zniszczeniu zbuduj drugą dźwignię. Obie dźwignie muszą zostać zaciągnięte przez dwie różne postacie w tym samym czasie. Zawieś więc jedną postać na pierwszej dźwigni, a drugą na drugiej.
Postacie odblokowane za przejście misji:
- Agent Coulson ("Bambino")
- Kapitan Ameryka (bez hełmu)