Postacie | Asgard - sekrety | LEGO Marvel's Avengers poradnik LEGO Marvel's Avengers
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Postacie
Postać #1 - Potężny Destroyer
Po prawej stronie lokacji znajdziesz miejsce pokazane na obrazku. Podejdź do komputera po prawej stronie jako Ultron i aktywuj go. Jak tylko laserowa brama przestanie działać podejdź do popękanej ściany i zniszcz ją za pomocą Ultrona. Za ścianą znajdziesz żeton postaci - Potężny Destroyer.
Postać #2 - Thor (Jane Foster)
Podejdź do miejsca pokazanego na obrazku i przejmij kontrolę nad kobietą znajdującą się za polem ochronnym za pomocą postaci Visiona. Zadanie polega na aktywowaniu trzech przełączników, z tego dwóch w wymaganym czasie.
Po aktywowaniu pierwszego przełącznika masz kilka sekund na to by aktywować drugi, który znajduje się nad nim. Skacz więc kontrolowaną postacią i aktywuj trzeci włącznik by poprowadzić prąd do konsoli.
Po doprowadzeniu prądu do konsoli, skorzystaj z niej jako Vision i ułóż z części pokazanych na monitorze logo Avengers, które zostało pokazane na powyższym obrazku. Po poprawnym ułożeniu, pojemnik obok się otworzy, a ty otrzymasz dostęp do żetonu postaci - Thor (Jane Foster).
Postać #3 - Arkon
Udaj się do krypty i popatrz w lewą stronę. Znajdziesz tu pokazany na obrazku generator, który musisz przemieścić dowolną postacia.
Po przeciążeniu systemu wyceluj w pokazany na obrazku obiekt i zniszcz go. Musisz czekać na odpowiedni moment, w którym osłona pomieszczenia będzie pulsować. Jak tylko zniszczysz obiekt, podejdź do zepsutej dźwigni, napraw ją jako Iron Man i opuść by wyłączyć pole ochronne.
Po przeciwnej stronie znajdziesz czujnik ruchu i dźwignię na górze. Zmień postać na Czarną Wdowę, włącz kamuflaż i dostań się na górę by opuścić dźwignię. Krok ten powtórz z dźwignią po prawej stronie by doprowadzić prąd do pojemnika ostatnią linią zasilania. Po wykonaniu tych kroków pojemnik na dole otworzy się, a ty uzyskasz dostęp do żetonu postaci - Arkon.
Postać #4 - Laufey
Po dotarciu do piwnic, wejdź do jednego z pierwszych pomieszczeń i pociągnij za pokazaną na obrazku dźwignię. Twoim zadaniem jest skakanie na przyciski umieszczone na podłodze, w kolejności którą wskazują lampy. Po poprawnym wykonaniu zagadki, pojemnik otworzy się, a żeton który się tam znajduje ukradnie sam Laufey. Twoim zadaniem jest zabicie go w pojedynku. Walka jest łatwa i jedyną umiejętnością, którą musisz omijać jest skok Laufeya. Miejsce skoku oznaczone będzie czerwonym okręgiem. Po zabiciu wroga otrzymasz żeton postaci - Laufey.