Koreańska kabała kolejowa | Opis przejścia | LEGO Marvel's Avengers poradnik LEGO Marvel's Avengers
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Koreańska kabała kolejowa
Po przybyciu do wiejskiego domu udaj się drogą którą wskazują ci turkusowe klocki, a dotrzesz do zamkniętej szopy. Żeby ją otworzyć musisz zniszczyć znajdującą się po lewej stronie huśtawkę. Wskocz na górę za pomocą drążków po czym zniszcz zaczep wiszący na gałęzi. Z szopy wyciągnij siekierę i udaj się w miejsce, które wskażą ci turkusowe klocki.
Podczas rąbania drewna wykonaj minigrę, w której trzeba naciskać pojawiające się na ekranie przyciski w odpowiednim czasie.
Po wykonaniu zadania udaj się do stodoły (drogę wskażą ci turkusowe klocki) i przeskanuj teren jako Stark. Po zeskanowaniu terenu pojawi się srebrna kłódka, którą zniszczysz jako Iron Man. Wystarczy, że kontrolując Starka wywołasz okno stroju poprzez przytrzymanie klawisza odpowiadającego za zmianę postaci.
Będąc w stodole zniszcz srebrny pojemnik, z którego później zbuduj pierwszą część mechanizmu. Po wybudowaniu mechanizmu podejdź jako Iron Man do zniszczonego traktora i napraw go. Jak tylko to zrobisz popatrz w lewo gdzie znajdziesz małą przekładnie. Po jej zniszczeniu na ziemię spadnie koło potrzebne do zakończenia naprawy traktora. Po naprawieniu traktora wskocz na podajnik paliwa by nalać ją do baku.
W trakcie walki z Ultronem, niszcz wrogie jednostki po czym okładaj odsłoniętego Ultrona. Krok powtarzaj do momentu, w którym Ultron zniszczy nadajnik znajdujący się po prawej stronie. Z rozsypanych klocków stwórz komputer, który uruchom jako Kapitan Ameryka.
Podczas akcji w pociągu przesuwaj się ciągle w prawą stronę. Po drodze napotkasz pierwszą przeszkodę, którą usuniesz z drogi jako Scarlet Witch. Żeby usunąć drugą przeszkodę ugaś najpierw pożar za pomocą Kapitana Ameryki, a później usuń z drogi blokujące obiekty z LEGO jako Scarlet Witch.
Podczas dalszej drogi podejdź jako Scarlet do wyrwy w podłodze i ułóż z klocków które tam leżą mały pomost. Po wykonaniu czynności zmień postać na Kapitana Amerykę i ugaś pożar, który blokuje dostęp do wagonu. Sam pociąg zatrzymasz jako Scarlet. Wystarczy, że zbliżysz się na odpowiednią odległość i użyjesz umiejętności specjalnej.
Po dotarciu do kolejnej lokacji, zmień postać na Scarlet i zniszcz widoczne po prawej stronie obiekty obok pociągu. Po ich zniszczeniu podejdź do okna, przy którym widać ikonę znaku zapytania i przejmij kontrolę nad pasażerem. Kontrolując pasażera podejdź do dźwigni znajdującej się po jego prawej stronie i otwórz drzwi. Z drzwi pociągu wysypią się kolejne klocki, z których zbuduj pierwszą część mechanizmu.
Po wykonaniu pierwszej części maszyny, przejdź na lewą stronę i zniszcz samochód za pomocą Scarlet. Na początku rozerwie ona go na dwie części, które dopiero później możesz zniszczyć. Z jednej połowy samochodu dobudujesz kolejną część maszyny na środku. Z drugiej części stwórz przekładnię, w którą wyceluj tarczą Kapitana Ameryki.
Po otwarciu garażu zniszcz wszystkie pojemniki, które tam znajdziesz. Z rozsypanych za ziemi klocków stwórz później platformę dla Quicksilvera po czym użyj jej by wskoczyć na górę. Po dotarciu na górę zeskocz na pociąg i stwórz z klocków drabinę, dzięki której umożliwisz dotarcie na dach Scarlet. Kontrolując Scarlet wejdź po drabinie i skorzystaj z liny by dostać się na dach. Będąc na dachu podejdź do obiektu z LEGO i zniszcz go by uzyskać dostęp do kolejnych klocków. Klocki rozsypią się na drodze dlatego zejdź na dół i wykonaj z nich ostatnią część maszyny. Komputer w radarze uruchom jako Kapitan Ameryka ponieważ tylko on będzie miał do niego dostęp.
Postacie odblokowane za wykonanie misji:
- Quicksilver
- Scarlet Witch