[Misja 13] I've Got the Power cd. | Just Cause poradnik Just Cause
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
W miarę możliwości unikaj zderzeń z innymi wozami (#1), gdyż wystawi Cię to na ogień śmigłowców. Po drodze możesz rozważyć zjechanie z głównej drogi. Jest to jednak bardzo ryzykowne. Można bowiem wydachować. Gdyby zdarzyło się tak, że stracisz pojazd, zacznij biec w stronę zaznaczonej na mapie konstrukcji (#2). Zauważ, że nie będziesz wtedy atakowany rakietami, ale tylko w sytuacji, gdy w okolicy nie ma żadnych wehikułów!
Docelowo powinieneś dotrzeć do niewielkiego mostku (#1). Jeśli nie masz w tym momencie żadnego auta, to za chwilę będziesz mógł jakieś ukraść (#2). Tradycyjnie już staraj się nie pozostawać dłużej w jednym miejscu, gdyż nieustannie będziesz atakowany przez wrogie śmigłowce.
Po dotarciu na miejsce jedź cały czas prosto (#1). Twój cel będzie znajdował się po lewej stronie. Dojedź do samego końca. Zatrzymaj się przy schodach, obok który stoi zaparkowany motocykl enduro (#2). Zapamiętaj sobie to miejsce. Skorzystaj ze schodów, tak aby wejść na metalową kładkę.
Po drodze będziesz się zapewne musiał uporać z kilkoma przeciwnikami. Gostków znajdujących się na dole obrzuć granatami. Po raz kolejny będziesz też musiał zniszczyć wrogi śmigłowiec (#1). Da ci to wystarczająco dużo czasu na skorzystanie ze znajdującej się obok drabiny (#2). Wyjdź po niej na samą górę.
Skieruj się teraz do zaznaczonej na mapie konsoli. Będziesz tu musiał podłożyć ładunek wybuchowy (#1). KONIECZNIE musi on być zdalnie odpalany. Inaczej zawalisz całą misję. Po podłożeniu ładunku bezpiecznie zeskocz na dół (możesz też zniszczyć ostatni już śmigłowiec) i przedostań się do mijanego wcześniej motocykla (#2). Wskakuj na maszynę.
Generalnie chodzi o to żeby oddalić się na wystarczającą odległość. Po wysadzeniu swojego celu będziesz bowiem musiał uciec z całej wyspy, tak aby uniknąć eksplozji. Spokojnie podjedź do krawędzi i zacznij zjeżdżać na dół (#1). W miarę możliwości staraj się w nic nie uderzyć. Zatrzymaj się dopiero wtedy, gdy znajdziesz się na w miarę płaskim terenie (#2). Zdetonuj ładunek. Teraz będziesz musiał 60 sekund na opuszczenie wyspy.
Ruszaj prosto (#1). Nie muszę chyba dodawać, iż po drodze nie możesz się zatrzymywać, ani na nic nie wpaść. Na szczęście po chwili powinieneś dotrzeć do upragnionego brzegu (#2). Skorzystaj z łodzi lub wpadnij do wody (z rozpędu) i zacznij płynąć przed siebie. Po chwili załączy się wybuchowy filmik przerywnikowy, a misja zostanie zaliczona.
Uwaga! Przed Tobą masa nowych obowiązków. Przede wszystkim, powinieneś zainteresować się dwoma nowymi prowincjami - Isla San Cristobal i Provincia del Rosario. Oba te sektory znajdują się w południowej części wyspy, na której rozpoczynałeś zaliczoną właśnie misję. Nic specjalnego Cię tu raczej nie zaskoczy. Prowincje przejmuj zgodnie z przedstawianym wielokrotnie schematem. Oprócz tego powinieneś zainteresować się zdecydowanie większą wyspą, na której rozpocznie się kolejna główna misja kampanii. Chwilowo nie możesz tu jednak wiele zdziałać. Możesz zająć wszystkie wille dla kartelu Rioja, ale z racji niewielkiej ilości przydatnych kryjówek będzie to dość uciążliwe. Warto więc rozważyć zostawienie sobie tego wyzwania na później, tj. gdy będziesz dysponował większą ilością kryjówek. Warto również powrócić do kwestii paczuszek. Większość z nich odnajdziesz na obszarze największego miasta całego archipelagu. Do zbierania paczek wykorzystuj śmigłowiec, gdyż większość z nich ukryto na dachach najwyższych budynków.
Uwaga! Niektóre z dodatkowych misji (przejmowanie willi dla kartelu) mogą cechować się dodatkowymi utrudnieniami. W szczególności mam tu na myśli zajmowane przez wrogów stanowiska maszynowe. Radziłbym o tym pamiętać!!
Uwaga! Do kolejnej misji nie musisz się zbytnio przygotowywać. Cały ten etap będzie bowiem rozgrywany w powietrzu. Możesz sobie natomiast zapisać stan gry w jednej z okolicznych kryjówek (najlepiej Rioja 06 lub Rioja 07).