[Misja 12] Love Is in the Air cd. | Just Cause poradnik Just Cause
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Po drodze wpadniesz zapewne na kilka pojazdów wroga (#1). Możesz je niszczyć przy użyciu wyrzutni rakiet, gdyż nie przyda ci się ona w dalszej części tej misji. Podejdź do kolejnej krawędzi i wykonaj nowy skok. Tym razem spróbuj wylądować wewnątrz otoczonego siatką kompleksu (#2). Musisz się jednak pilnować, gdyż w okolicy natrafisz co najmniej kilku żołnierzy.
Jeśli nie wylądowałeś w odpowiednim miejscu, będziesz musiał zlokalizować niewielkie schody (#1). Skorzystaj z nich i przedostań się na drugi koniec konstrukcji. Podłóż nadajnik w oznaczonym miejscu (#2). Po chwili otrzymasz nowe cele. Wyświetli się też scenka przerywnikowa. Będziesz musiał zapobiec wystrzeleniu rakiet, przeprogramowując jedną z nich. Bez obaw - nie będziesz się musiał śpieszyć.
Jak się zapewne domyślasz, będziesz musiał ponownie przedostać się do górnej konstrukcji. Do celu prowadzi mała ścieżka. Sama przeprawa nie jest zbyt trudna. Na początek radziłbym ukraść jakiś wóz. Może to być nawet zwykły jeep (#1). Z czasem możesz go zamienić na pojazd opancerzony (#2). Generalnie nie masz się czego obawiać. Nie ma tu wrogów z bazookami, ani śmigłowców.
Do Twojego nowego celu prowadzi tylko jedna ścieżka. Tak na dobrą sprawę musisz jedynie uważać przy ostrym nawrocie w lewo (#1). Można się tu łatwo wywrócić, szczególnie jeśli ścigają Cię inne pojazdy. Przebij się przez barierkę i wjedź do dobrze chronionego kompleksu (#2).
Po dotarciu na miejsce będziesz miał 60 sekund na przeprogramowanie rakiety i ucieczkę. To wystarczająco dużo czasu. Zacznij od opuszczenia pojazdu. Zlikwiduj okolicznych żołnierzy, a następnie skieruj się do niewielkiego bunkra (#1). Znajdziesz tu komputer (#2), którego będziesz musiał użyć.
Teraz będziesz jedynie musiał... rzucić się w przypaść. Wybiegnij z bunkra i skieruj się w stronę zlokalizowanej obok krawędzi (#1). Wykonanie poprawnego skoku będzie równoznaczne z zaliczeniem całej misji, co zostanie zobrazowane za pośrednictwem filmiku przerywnikowego (#2).
Uwaga! Wyjątkowo nie będziesz mógł na mapie wiele zdziałać. Tak na dobrą sprawę zajmiesz się jedynie wyzwoleniem dwóch nowych prowincji - Durango i Provincia Quesada. Znajdują się one na tej samej wyspie, na której wykonywałeś ostatnią misję. Jako bazę wypadową radziłbym używać kryjówki Rioja 04. Znajdujący się tu śmigłowiec pozwoli ci bowiem w szybki sposób wszędzie dotrzeć. W przypadku większej prowincji zastosuj znany schemat - baza wojskowa i dowolna wioska. Korzystając z okazji odblokujesz też sobie parę nowych kryjówek.
Uwaga! Przed przystąpieniem do kolejnej misji kampanii radziłbym przenieść się na badaną już wcześniej wyspę. Najlepiej byłoby wybrać kryjówkę Agency 02. Nie zapomnij się też odpowiednio dozbroić, gdyż porządne giwery (szczególnie wyrzutnia rakiet) będą ci bardzo potrzebne!!