Zakazana strefa | Punkty kluczowe poradnik Homefront: The Revolution Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016 2828 Następna Magazyny i zlecenia Czerwona strefa Elmtree Poprzednia Punkty kluczowe Czerwona strefa Stare Miasto Zakazana strefaPoniżej znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich punktów kluczowych w zakazanej strefie. 1. Wieża kontroli dronów2. Posterunek policji3. Nora Mickey'a4. Nadajnik w zakazanej strefie5. Hotel Marian6. Magazyn ruchu oporu7. Skład izolatek KAL 1. Wieża kontroli dronów Po lewej stronie głównego budynku placówki znajdziesz otwarte już wejście. Będzie one strzeżone przez jednego ciężko opancerzonego żołnierza więc przygotuj sobie ciężki sprzęt. Po wyeliminowaniu piechura skieruj się na schody skąd dojdziesz do głównego placu bazy KAL. Na obrazku widnieje wejście do hangaru, z którego musisz dostać się na wyższe piętro. Po wejściu na górę skieruj się do budki zawierającej terminal, który musisz zhakować. Po zhakowaniu terminala misja zakończy się, a ty w nagrodę otrzymasz trzy punkty KAL. 2. Posterunek policji Twoim zadaniem będzie uwolnienie więźnia przetrzymywanego na posterunku policji w zakazanej strefie. Po przybyciu na miejsce nie zastaniesz zbyt dużego oporu ze strony Koreańczyków, ale po posterunku krążyć będą opancerzeni żołnierze oraz rosomaki. Przygotuj więc rurobomby albo wyrzutnię rakiet by pozbyć się tych silnych wrogów. Do pokoju przesłuchań dostaniesz się z hangaru głównego posterunku policji, a wejście znajdziesz w garażu. Skorzystaj ze schodów pokazanych na powyższym obrazku by dostać się do głównej części placówki. Na pierwszym piętrze znajdziesz kratkę wentylacyjną, dzięki której dostaniesz się do środka. Uważaj tylko na kręcącego się tam opancerzonego żołnierza. Po zejściu na dół skorzystaj z czerwonych drzwi widocznych na obrazku i zhakuj wiszący na ścianie zamek by dostać się do więźnia. Za wykonanie zadania otrzymasz pięć punktów technologii KAL. 3. Nora Mickey'a Do mieszkania dostaniesz się z miejsca pokazanego na obrazku. Jest to wejście do magazynu z numerkiem drugim. Dostań się do środka, lecz nie skacz na dół. Po prawej stronie pomostu znajdziesz biegnący zielony przewód do palet oraz skrzyń. Zniszcz je, a zobaczysz generator, który musisz uruchomić. Po uruchomieniu generatora przejdź na drugą stronę i aktywuj przycisk wiszący na ścianie. W ten sposób uruchomisz windę, która wybije okno po drugiej stronie dając ci tym samym dostęp do pomostu znajdującego się na zewnątrz. Korzystając z pomostu skręć w prawo i użyj drabiny znajdującej się na końcu drogi, by dostać się na dach. Zaraz obok znajdziesz magazyn z numerkiem #5, do którego musisz wskoczyć. Po lewej stronie znajdziesz kolejną drabinę, która zaprowadzi cię na dach drugiego budynku. Samo wejście będzie zablokowane osłoną z zaczepami, które musisz zniszczyć. Ostatnim krokiem będzie zniszczenie desek blokujących dostęp do mieszkania Mickey'a. Za zajęcie mieszkania otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 4. Nadajnik w zakazanej strefie Rozpocznij swoją drogę w miejscu pokazanym na obrazku. Jest to droga oddzielająca dwa punkty kluczowe: Nadajnik w zakazanej strefie oraz Hotel Marian. Wskocz za pomocą widocznej na obrazku furgonetki na dach budynku. Twoim zadaniem jest dostanie się do pokazanego na obrazku miejsca (okno zabite deskami). Żeby tam się dostać, obróć się o 90stopni w prawo gdzie znajdziesz rusztowanie oraz wejście do magazynu (białe logo skrzyni na ścianie). Zniszcz deski blokujące do niego dostęp i wskocz do mieszkania. Będąc w mieszkaniu skorzystaj z drugiego okna, w głównym pokoju i wyjdź na pomost znajdujący się na zewnątrz budynku. Z tego miejsca przejdź do pokazanego na obrazku ogrodzenia i zniszcz blokującą drogę osłonę za pomocą szczypiec przegubowych. Drogą tą dostaniesz się na dach i miejsce pokazane na obrazku. Wystarczy, że wskoczysz po obiektach na system wentylacyjny na sąsiednim budynku i zniszczysz blokujące dostęp do okna deski. Na ścianie w pokoju wisieć będzie nadajnik do zhakowania, a po wykonaniu tego kroku misja zakończy się sukcesem. W ten sposób otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 5. Hotel Marian Po wejściu do hotelu znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Jeżeli skorzystasz z wejścia znajdującego się na południu, będziesz musiał przejść korytarzem na drugą stronę hotelu. Obrazek przedstawia wnękę przygotowaną dla zdalnie sterowanego samochodu. Musisz więc zakupić ulepszenie dla swojego urządzenia hakującego by móc przejąć ten punkt kluczowy. Po wjechaniu samochodzikiem do środka zastaniesz widok przedstawiony na obrazku. Wjedź nim na małą platformę po lewej stronie by dostać się za biurko, a znajdziesz tam panel kontrolny. "Zdetonuj" samochodzik by drzwi po prawej stronie się otworzyły dając ci tym samym dostęp do środka. W głównym pomieszczeniu znajdziesz kilka izolatek oraz panel kontrolny, na który musisz rzucić urządzenie hakujące. Zaraz po rzuceniu urządzenia aktywuj przycisk z numerem dwa by przywołać drugą izolatkę na dół. Za jej pomocą dostaniesz się na wyższe piętro gdzie znajdziesz kratkę wentylacyjną potrzebną do przejęcia Hotelu Marian. Za wykonanie tego punktu kluczowego otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 6. Magazyn ruchu oporu Uwaga! Najlepszym sposobem na przejęcie tego punktu kluczowego jest rozpoczęcie drogi od momentu przejęcia innego punktu kluczowego - Nory Mickey'a. Na powyższym obrazku znajduje się pomost, który zaprowadzi cię prosto do magazynu. Za podniesionym pomostem znajdują się blokujące go deski, które musisz zniszczyć, by ten pomost opuścić. Po przejściu na drugą stronę wystarczy, że zniszczysz deski blokujące dostęp do mieszkania i przeszukasz kratkę wentylacyjną. W ten sposób otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 7. Skład izolatek KAL Po przybyciu na miejsce skorzystaj ze schodów po lewej stronie by dostać się na wyższe piętro. Przechodź jedyną drogą do drugiej części placówki, a znajdziesz swój pierwszy cel. Za czerwonymi drzwiami znajdziesz beczki, które musisz zniszczyć (najlepiej do nich strzel i uciekaj). Po drugiej stronie znajdziesz wejście do podziemnego parkingu. Piętro niżej znajduje się drugi magazyn, który musisz potraktować w ten sam sposób jak pierwszy. Po zniszczeniu drugiego magazyny, zejdź piętro niżej gdzie znajdziesz trzeci skład. Uważaj na kręcących się po tym terenie ciężkich piechurów. Na pierwszym piętrze parkingu znajdziesz miejsce pokazane na obrazku, czyli wejście do "laboratorium" KAL gdzie stacjonują lekarze, których musisz zabić. Po zabiciu lekarzy udaj się do więzienia, by uratować resztę przetrzymywanych ludzi. W ten sposób zadanie zakończy się, a ty w nagrodę otrzymasz cztery punkty technologii KAL. Następna Magazyny i zlecenia Czerwona strefa Elmtree Poprzednia Punkty kluczowe Czerwona strefa Stare Miasto