Czerwona strefa Lombard | Punkty kluczowe poradnik Homefront: The Revolution Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016 2828 Następna Punkty kluczowe Czerwona strefa Stare Miasto Poprzednia Punkty kluczowe Żółta strefa Ashgate Czerwona strefa LombardPoniżej znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich punktów kluczowych w czerwonej strefie Lombard. 1. Baza - punkt zborny2. Nadajnik w Lombardzie - zachód3. Bocznica kolejowa4. Baza w fabryce chemicznej5. Opuszczony magazyn6. Posterunek zwiadowczy7. Baza w składzie paliw8. Nadajnik w Lombardzie - wschód9. Motel Yates 1. Baza - punkt zborny Po przybyciu na miejsce zastaniesz ufortyfikowaną bazę KAL. Do środka możesz dostać się za pomocą zdalnie sterowanego samochodu z urządzeniem hakującym lub po prostu niszcząc kratkę wentylacyjną. Sama kratka wentylacyjna znajduje się w północnej części muru. Niezależnie od podjętych działań będziesz musiał uważać na snajperów rozstawionych na wieżyczkach oraz rosomaków kręcących się po ulicy. Najlepiej jest wejść po prostu do środka i znaleźć odpowiednią osłonę. Sukcesywnie przemieszczaj się na schody, które zaprowadzą cię na pierwsze piętro. Znajdziesz tam zawór, który musisz odkręcić by zwiększyć ciśnienie w rurach. W ten sposób zniszczysz bazę KAL oraz stworzysz nowy przyczółek ruchu oporu. Za wykonane zadanie otrzymasz cztery punkty technologii KAL. 2. Nadajnik w Lombardzie - zachód W oznaczonym na mapie budynku znajdziesz zablokowane drzwi, które wymagają karty dostępu trzeciego poziomu. Jeżeli aktualnie nie posiadasz takiej karty, będziesz musiał znaleźć inne wejście na górę. Udaj się na tyły budynku, a znajdziesz miejsce pokazane na obrazku. Rzuć w widoczny wózek widłowy urządzenie hakujące i wejdź za jego pomocą na pierwsze piętro. Na pierwszym piętrze znajdziesz kręcącego się tam snajpera, dlatego pozbądź się przed tym nim on pozbędzie się ciebie. Po zlikwidowaniu wroga, przejdź do największego pomieszczenia i zhakuj nadajnik wiszący na ścianie. W ten sposób odblokujesz dostęp do kolejnego przyczółku ruchu oporu, a ty w nagrodę otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 3. Bocznica kolejowa Po dotarciu na miejsce będziesz musiał rozwiązać małą zagadkę. Na początku przejdź na tyły widocznej na obrazku skoczni i wejdź na kontener po prawej stronie. Będąc na kontenerze zniszcz szybę w pomieszczeniu po lewej stronie, a zauważysz kłódkę na drzwiach. Po zniszczeniu kłódki drzwi się otworzą i będziesz mógł dostać się do środka korzystając ze skoczni. Żeby w ogóle skorzystać ze skoczni musisz znaleźć motor. Najbliższy motor znajdziesz w kontenerze, w miejscu pokazanym na obrazku. Wystarczy, że wjedziesz nim przy odpowiedniej prędkości, a wskoczysz na górę małej chatki. Będąc na górze wjedź motorem na pokazany na obrazku mechanizm by doładować generator, po czym aktywuj komputer stojący pod oknem by przejąć kontrolę nad tą strefą. Za wykonane zadanie otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 4. Baza w fabryce chemicznej Po dotarciu na miejsce znajdziesz całkiem zgrabnie ufortyfikowaną bazę KAL. Do środka najlepiej jest się dostać niszcząc osłonę wentylacyjną na tyłach. Dokładne miejsce kratki wentylacyjnej pokazane zostało na powyższym obrazku. Znajduje się ono za linią wysokiego napięcia. Po wejściu do środka nie napotkasz silnego oporu ze strony KAL, ale uważaj na opancerzonych żołnierzy kręcących się po okolicy. Znajdź jakieś dogodne miejsce (najlepiej za ścianą) i ostrzeliwuj pozycję wroga do czasu ich całkowitej eliminacji, po czym wejdź na górę i odkręć zawór. W ten sposób przejmiesz kontrolę nad bazą KAL, a w nagrodę otrzymasz cztery punkty technologii. 5. Opuszczony magazyn Po dotarciu na miejsce wejdź do środka budynku i przygotuj urządzenie hakujące. Rzuć go w stronę pokazanego na obrazku wózka widłowego i za jego pomocą dostań się na wyższe piętro. Na górze dostań się na schody, w miejsce pokazane na obrazku. Na drugim końcu znajdziesz palety oraz butle gazowe, które musisz zniszczyć. Pamiętaj tylko by strzelić do nich z odpowiedniej odległości. Po eksplozji podejdź do panelu i aktywuj bezpieczniki by przywrócić zasilanie placówki. Po przywróceniu zasilania, udaj się do głównego pomieszczenia budynku i aktywuj przycisk wiszący na ścianie, obok okna. W ten sposób przejmiesz kontrolę nad kolejną bazą, a w nagrodę otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 6. Posterunek zwiadowczy Po dotarciu na miejsce będziesz musiał przeszukać budynek by znaleźć dokumenty oraz przejąć ładunek. Na początku zajmij się zbieraniem rozsianych dokumentów. Pierwszy z nich znajdziesz na parterze, pod zniszczonymi półkami. Drugi znajdziesz na pierwszym piętrze, obok palet. Trzeci znajdziesz pod schodami, obok zwłok żołnierza. Czwarty znajdziesz na pierwszym piętrze, w zablokowanej części budynku. Żeby się tam dostać musisz wyjść na dach przez pokazane na obrazku zniszczone okno. Później wejdź na dach wyższego piętra i wpadnij w dziurę w podłodze. Na dole leżeć będą brakujące dokumenty oraz ładunek, który musisz przejąć. Po przejęciu ładunku misja zakończy się sukcesem, a ty w nagrodę otrzymasz trzy punkty technologii KAL. Uwaga! Wszystkie miejsca, w których można znaleźć dokumenty oznaczone są pomarańczowym światłem. Nie sposób jest ich ominąć. 7. Baza w składzie paliw Po dotarciu na miejsce miej baczność na kręcące się po okolicy rosomaki. Nie musisz ich atakować, jednakże miej pod ręką rurobomby lub wyrzutnie rakiet. Do środka bazy dostaniesz się standardowym sposobem, czyli kratką wentylacyjną znajdującą się we wschodniej części. W środku zazwyczaj stacjonuje kilku żołnierzy, ale nie będziesz mieć problemów z ich eliminacją. Po zabiciu wszystkich wrogów skieruj się na pierwsze piętro i odkręć zawór bezpieczeństwa by przejąć kontrolę nad bazą wrogów. W nagrodę za ukończenie punktu kluczowego otrzymasz cztery punkty technologii KAL. 8. Nadajnik w Lombardzie - wschód Po dotarciu na miejsce porozglądaj się po otoczeniu, a znajdziesz pokazane na obrazku wejście do środka. Żeby się tam dostać, musisz wejść po schodach znajdujących się po prawej stronie budynku (w zachodniej części). Ze schodów dostaniesz się na dach mniejszego budynku skąd zauważysz pokazane na obrazku wejście. W nocy będzie ono oznaczone niebieską flarą, a w dzień wypatruj niebieskich malowideł na ścianie. Po wejściu do środka, zejdź po schodach na sam dół i skieruj się do pokazanego na obrazku wejścia. Za ścianą znajdziesz skrzynkę z bezpiecznikami, za pomocą której przywrócisz zasilanie placówki. Po przywróceniu zasilania, skieruj się na pierwsze piętro i aktywuj przełącznik, który z kolei włączy windę. Jak tylko winda wjedzie na pierwsze piętro wskocz na nią i dostań się na drugi koniec by zhakować wiszący na ścianie nadajnik. Za wykonanie tego punktu kluczowego otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 9. Motel Yates Po przybyciu na miejsce musisz dostać się kładką na podwyższenie po lewej stronie. W połowie drogi znajdziesz małą wnękę w ścianie, którą musisz wykorzystać by otworzyć drzwi do głównej części placówki. Wejście to jest dedykowane dla zdalnie sterowanych samochodów. Jeżeli nie masz dostępu do takiego samochodu, musisz udać się do najbliższej szafki z zaopatrzeniem i kupić ulepszenie do rurobomby - Samochód RC (wybuchowy). Po wykupieniu samochodu wróć na miejsce i skorzystaj z jego dobrodziejstw. Musisz dostać się za jego pomocą do pokazanego na obrazku miejsca. Wjedź samochodem na małą platformę po prawej stronie i zaparkuj go zaraz przy kłódce wiszącej na drzwiach, po czym aktywuj materiały wybuchowe by zniszczyć zablokowane przejście. Do środka dostaniesz się widocznym na obrazku wejściem. Wystarczy, że zniszczysz deski blokujące do niego dostęp. Żeby przejąć kontrolę nad placówką musisz aktywować radio w głównym pomieszczeniu. Za wykonanie tego zadania otrzymasz dwa punkty technologii KAL. Następna Punkty kluczowe Czerwona strefa Stare Miasto Poprzednia Punkty kluczowe Żółta strefa Ashgate