Czerwona strefa Elmtree | Punkty kluczowe poradnik Homefront: The Revolution Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016 2828 Następna Punkty kluczowe Żółta strefa Earlstone Poprzednia Opis przejścia Rewolucja Czerwona strefa ElmtreePoniżej znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich punktów kluczowych dostępnych w Czerwonej strefie Elmtree. 1. Zaginiony patrol2. Urząd celny Elmtree3. Cukrownia w Westbury4. Bocznica w Paschall5. Stacja Axxco6. Suchy dok Elmtree7. Farmaceutyki OCU8. Jadłodajnia9. Opuszczone mieszkanie10 .Hotel Marian Elmtree11. Magazyn Finstock12. Zakłady chemiczne COOK13. Zakłady Biedul14. Południowy mur 1. Zaginiony patrol Po dotarciu na miejsce wskazane na mapie będziesz musiał stoczyć walkę z kilkoma żołnierzami. Uważaj na opancerzony pojazd bojowy i pod żadnych pozorem nie wchodź na jego linię strzału. Najlepszą metodą działania jest wybranie dogodnego miejsca poza hangarem i ostrzeliwanie żołnierzy przed rozpoczęciem eliminacji pojazdu. Pojazd oczywiście musisz zniszczyć za pomocą rurobomb, które otrzymałeś na początku misji. Ustaw się przy jednym z widocznych na obrazku kontenerów i rzuć materiały wybuchowe pod pojazd. Jedna rurobomba może nie wystarczyć do jego eliminacji, dlatego miej w zanadrzu jeszcze jedną lub dwie. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów skieruj się na pierwsze piętro widocznymi na obrazku schodami. Na górze znajdziesz kilkanaście szafek, które dobrze by było przeszukać w celu szybkiego zarobku. Po małej eksploracji terenu porozmawiaj z leżącym na pierwszym piętrze żołnierzem by odblokować dostęp do nowej bazy. 2. Urząd celny Elmtree Po dotarciu na miejsce będziesz musiał rozprawić się z żołnierzami w kostiumach technicznych oraz pojazdem opancerzonym jeszcze na ulicy przed budynkiem. Przygotuj rurobomby i ustaw się w miejscu pokazanym na obrazku. Miejsce te jest doskonałe do stoczenia walk z żołnierzami z racji swojego położenia. Na początku rozpraw się z pojazdem. Rzuć dwie rurobomby pod pojazd by pozbyć się go nim ten zdoła cię zidentyfikować. Wejście do budynku pokazane jest na obrazku. Na pierwszym piętrze znajdziesz radio, które musisz aktywować by uzyskać dostęp do kolejnej strefy i zbudować przyczółek ruchu oporu. Z komunikatu dowiesz się, że musisz odnaleźć trzy paczki, które zostały porozrzucane na brzegu rzeki. Udaj się do punktu oznaczonego 2.2 na mapie i miej ze sobą dużą ilość amunicji. Po przybyciu na miejsce rozpraw się z wszystkimi żołnierzami tak szybko jak to tylko możliwe. Jeżeli zaczekasz zbyt długo, sterowiec patrolujący teren przybędzie im na ratunek, co sprowadzi na ciebie jeszcze większe kłopoty. Paczki są koloru niebieskiego (patrz obrazek). Jedna znajduje się za początku strefy, druga po drugiej stronie małej budki, a trzecia po środku. Po zebraniu wszystkich paczek, wróć do radia w punkcie 2 i aktywuj go ponownie by uzyskać dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu. Za wykonanie tego punktu krytycznego otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 3. Cukrownia w Westbury Po przybyciu na miejsce staniesz przed widokiem pokazanym na obrazku. Uważaj na patrole kręcące się po dwóch stronach hangaru. Ważnym elementem jest tutaj także fakt, że na dachu lewego budynku siedzą snajperzy. Obierz więc prawy kierunek i pozbądź się jednego patrolu na ulicy. Patrol ten składał się będzie z tylko kilku żołnierzy i drona, dlatego nie powinieneś mieć kłopotu z ich eliminacją. Po oczyszczeniu terenu możesz całkowicie zignorować drugi patrol oraz snajperów na dachu sąsiedniego budynku i wejść do hangaru. Musisz dostać się na drugie piętro hangaru gdzie znajdziesz nadajnik KAL do zhakowania. Poprawna kombinacja hakowania widnieje na powyższym obrazku. Po wykonaniu tego zadania otrzymasz dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu i w tym momencie możesz pozbyć się drugiego patrolu z pomocą twoich sojuszników stacjonujących w bazie. 4. Bocznica w Paschall Po dotarciu na miejsce będziesz musiał się rozprawić z niewielkim patrolem żołnierzy KAL. Tak jak w przypadku innych patroli w czerwonej strefie, najpierw pozbądź się drona skanującego twoje położenie, a dopiero później skup się na żołnierzach. Po szybkiej eliminacji wrogów wejdź na pierwsze piętro budynku i spróbuj uruchomić tamtejszy generator. Po krótkiej scence dowiesz się, że generator produkuje zbyt mało prądu i trzeba go doładować. Przejdź na jedyny balkon w tym budynku, a zobaczysz motor, który pomoże ci w tym zadaniu. Ustaw go więc na pokazanym na obrazku mechanizmie i zwiększ obroty by doładować generator. Po tym zabiegu wróć do miejsca, w którym się on znajduje i spróbuj uruchomić go ponownie, po czym włącz komputer by zakończyć punkt krytyczny. Za zadanie otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 5. Stacja Axxco Po dotarciu do miejsca pokazanego na mapie twoim oczom ukaże się całkiem zgrabnie ufortyfikowana baza KAL. Żeby się do niej dostać musisz wybrać jedną z kilku opcji. Pierwszą z nich jest zniszczenie osłony systemu wentylacyjnego (oznaczony żółtym okręgiem), a drugą dostanie się do środka tylnym wejściem. Niezależnie od tego, jaką taktykę obrałeś musisz przygotować się na walkę z siłami KAL. Na początku ustaw się w dogodnym miejscu (najlepiej za ścianą) i eliminuj nacierających na ciebie szturmowców. Jeżeli zauważysz, że wśród nich znajduje się ciężko opancerzony żołnierz, czym prędzej ucieknij z tej pozycji. Możesz także wykorzystać koktajl mołotowa lub rurobomby by pozbyć się tego silnego wroga. Po walce skieruj się na schody, a na pierwszym piętrze przeczekaj aż przestanie ulatniać się zielony gaz. Po drugiej stronie pomostu znajdziesz pokrętło, za którego pomocą musisz zwiększyć ciśnienie w rurach. W ten sposób zniszczysz cenne zasoby KAL i zbudujesz na ich zgliszczach kolejną bazę ruchu oporu. Za wykonanie tego punktu kluczowego otrzymasz cztery punkty technologii KAL. 6. Suchy dok Elmtree Po przybyciu na miejsce będziesz musiał rozprawić się z żołnierzami KAL. Po lewej stronie możesz zauważyć budynek, w którym czają się snajperzy, dlatego pod żadnym pozorem nie wychodź im naprzeciw. Zamiast tego udaj się do podziemnego garażu, do którego wejście znajdziesz na środku budynku. Za pomocą tej drogi dojdziesz do miejsca pokazanego na obrazku. Rzuć ze dwa koktajle mołotowa do małego przejścia, w którym mogą czaić się żołnierze KAL by pozbyć się ich za jednym zamachem. W tym pokoju znajdziesz także radio, które musisz aktywować by utworzyć nową bazę operacyjną ruchu oporu. Za wykonanie zadana otrzymasz cztery punkty technologii KAL. 7. Farmaceutyki OCU Po dotarciu na miejsce będziesz musiał rozprawić się z krążącymi tam patrolami KAL. Możesz spróbować ich ominąć, lecz budynek stoi zbyt blisko by można było ich zgubić. Nie chcesz natomiast znaleźć się pomiędzy dwoma oddziałami szturmowców, którzy z całą pewnością mogliby cię szybko zneutralizować. Po zabiciu patrolu na ulicy dostań się na pierwsze piętro budynku drogą pokazaną na obrazku drogą. W środku znajdziesz jeszcze kilku zwykłych żołnierzy, których można z łatwością wyeliminować. Po wykonanej robocie, przeszukaj czarną skrzynię z zaopatrzeniem by wypełnić kolejny punkt krytyczny w czerwonej strefie. 8. Jadłodajnia Po przybyciu na miejsce jadłodajni zastaniesz dokładnie taki sam widok jak przy stacji Axxco. Ufortyfikowana pozycja wroga będzie im sprzyjać, lecz tak jak w poprzednim przypadku, do środka możesz dostać się na dwa sposoby. Pierwszy z nich widoczny jest na obrazku po lewej stronie, czyli osłona wentylacyjna, a drugi tylne drzwi. Na początku wyeliminuj wszystkich nacierających na ciebie szturmowców pozostając ciągle za dobrą osłoną. Nie będzie ich wielu, dlatego nie powinieneś mieć z nimi większych problemów. Jak tylko się uporasz ze wszystkimi przeciwnikami, przejdź na schody i dostań się pomostem do zaworu. Przekręcenie go spowoduje nagły wzrost ciśnienia w rurach, co powinno szybko zniszczyć bazę KAL. W ten sposób otrzymasz cztery punkty technologii KAL. Uwaga! Na wieżyczkach stoją dobrze wyszkoleni snajperzy. Najlepszą metodą na ich eliminację jest szybki strzał w głowę, ponieważ nie ma innego sposobu by do nich dotrzeć. Zrób to zanim wejdziesz do środka. 9. Opuszczone mieszkanie Opuszczone mieszkanie to budynek naprzeciw hotelu Marian Elmtree, który powinieneś jak najszybciej oczyścić. W mieszkaniu tym znajduje się kilku snajperów, którzy nie pozwolą ci przejąć hotelu. Najlepszym sposobem na oczyszczenie mieszkania z wrogów jest skradanie się i cicha eliminacja. Pamiętaj przede wszystkim o tym, żeby nie szturmować budynku z ulicy, ponieważ snajperzy tam stacjonujący szybko się z tobą uporają. Zamiast tego przejdź na tyły gdzie znajdziesz dogodną dziurę w ścianie, dzięki której dostaniesz się od razu na pierwsze piętro. Snajperzy z reguły oddzieleni są ścianami, dlatego nie ma problemu z ich cichą eliminacją. Po uporaniu się ze snajperami przeszukaj magazyn znajdujący się na pierwszym piętrze by zbudować bazę operacyjną ruchu oporu. 10 .Hotel Marian Elmtree Zanim przystąpisz do szturmowania hotelu, zajmij się punktem z numerkiem 9. W mieszkaniu czają się snajperzy, którzy z powodzeniem uprzykrzą ci życie. Jeżeli to zrobiłeś, przejdź na tyły hotelu gdzie znajdziesz miejsce pokazane na obrazku. Zanim się tam jednak dostaniesz, będziesz musiał pozbyć się wrogiego patrolu z placu. Przygotuj rurobomby na opancerzony pojazd i karabin maszynowy na żołnierzy. Na piętrze hotelu znajdziesz zablokowane drzwi i nadajnik wiszący na ścianie za nimi. Po jego zhakowaniu otrzymasz dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu, a w nagrodę za wykonane zadanie dostaniesz dwa punkty technologii KAL. 11. Magazyn Finstock W magazynie Finstock nie znajdziesz dużego oporu, dlatego możesz wejść nawet frontowymi drzwiami, których nie ma. Po dostaniu się do środka musisz wejść na pierwsze piętro hangaru. Na piętrze znajdziesz kilku uzbrojonych żołnierzy, których musisz wyeliminować. Żeby przejąć budynek musisz dojść na półpiętro, na którym znajduje się komputer KAL. Po zhakowaniu komputera otrzymasz dostęp do kolejnej bazy operacyjnej ruchu oporu. Za wykonanie tego punktu krytycznego otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 12. Zakłady chemiczne COOK Po dotarciu na miejsce będziesz musiał ukrywać się przed snajperami siedzącymi w swoich gniazdach. Jedno widoczne jest na obrazku, a drugie w budynku po prawej stronie. Do budynku po prawej stronie dostaniesz się za pomocą widocznego na obrazku orurowania. Dobrym sposobem na ich eliminacje jest uzyskanie pomocy od sojuszników stacjonujących w pobliskiej bazie. Niezależnie jednak od obranej taktyki, skieruj się na schody znajdujące się wewnątrz budynku. Skieruj się na schody i przejdź na mały balkon widoczny na obrazku. Do tego miejsca możesz także dostać się z dolnego panelu w miejscu, w którym widać niebieską płachtę. Wskocz tam i podejdź do nadajnika by go zhakować. Za przejęcie punktu kluczowego otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 13. Zakłady Biedul Po dotarciu na miejsce zastaniesz ufortyfikowaną bazę KAL. Do środka możesz dostać się na trzy sposoby. Pierwszym z nich jest wejście tylnymi drzwiami pokazanymi na obrazku. Drugim jest zniszczenie osłony wentylacyjnej z boku ośrodka. Trzecim, a zarazem najbardziej szalonym jest skorzystanie z rampy dla motocykla, znajdującej się na tyłach. Nie polecam korzystać z rampy, ponieważ w środku znajdziesz kilku uzbrojonych po zęby żołnierzy wraz ze szturmowcami. Niezależnie od tego, którą drogę wybrałeś i jak rozprawiłeś się z Koreańczykami musisz przejść na pomost łączący dwa balkony. Po drugiej stronie pomostu znajdziesz zawór, którym musisz podkręcić ciśnienie w rurach. W ten sposób otrzymasz dostęp do przedostatniej bazy ruchu oporu, a w nagrodę otrzymasz cztery punkty technologii KAL. 14. Południowy mur Po dostaniu się do pokazanego na obrazku miejsca rozpraw się z krążącym tam patrolem Koreańczyków. Z miejsca pokazanego na obrazku widać twój cel, który znajduje się wewnątrz autobusu. Pod autobusem znajdziesz palety, za którymi stoją wybuchowe beczki. Zniszcz palety i strzel do beczek, po czym ewakuuj się na bezpieczną odległość i poczekaj aż wybuchną. Po eksplozji omawiany autobus spadnie dając ci tym samym dostęp do radia znajdującego się w środku. Po aktywowaniu radia otrzymasz dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu, a w nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz dwa punkty technologii KAL. Następna Punkty kluczowe Żółta strefa Earlstone Poprzednia Opis przejścia Rewolucja