Czerwona strefa Holloway | Punkty kluczowe poradnik Homefront: The Revolution Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016 2828 Następna Punkty kluczowe Żółta strefa Ashgate Poprzednia Punkty kluczowe Żółta strefa Earlstone Czerwona strefa HollowayPoniżej znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich punktów kluczowych w czerwonej strefie Holloway. 1. Dom Hamisha2. Zniszczone domy3. Nadajnik Holloway - północ4. Stara baza taksówek5. Wytwórnia materiałów wybuchowych6. Zagazowany parking7. Zniszczony kościół8. Nadajnik Holloway - wschód9. Skaner bezpieczeństwa A10. Dziupla samochodowa11. Dzielnica handlowa Holloway12. Skaner bezpieczeństwa B13. Skaner bezpieczeństwa C 1. Dom Hamisha Po przybyciu na miejsce będziesz musiał rozprawić się z kilkoma patrolami Koreańczyków. Przygotuj wyrzutnię rakiet lub rurobomby by pozbyć się opancerzonych pojazdów znajdujących się w szeregach wrogów. Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników skieruj się do domu Hamisha. Możesz skorzystać po prostu z drzwi frontowych by dostać się na górę. Po przejściu na pierwsze piętro musisz uważać na pułapki rozstawione w domu. Pierwszą z nich jest pułapka ogniowa, przez którą można po prostu przeskoczyć. Druga pułapka znajduje się na schodach prowadzących na drugie piętro. Po przejściu na schody wystarczy, że nad nimi przeskoczysz. By przejąć kontrolę nad strefą musisz skorzystać z radia leżącego na stoliku. Możesz także przeszukać sejf obok biurka by otrzymać całkiem wartościowy przedmiot. Za przejęcie punktu krytycznego otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 2. Zniszczone domy Po przybyciu na miejsce będziesz musiał rozprawić się z patrolującym ulicę pojazdem opancerzonym. Przygotuj więc rurobomby lub wyrzutnię rakiet i wyeliminuj cel by utorować sobie drogę do strzeżonego terenu wroga. Do środka możesz dostać się na przykład za pomocą pokazanej na obrazku kratki wentylacyjnej. Zniszcz ją i wskocz do środka, po czym przejdź za ścianę by stoczyć walkę z żołnierzami KAL. Jak tylko się z nimi uporasz wejdź na pierwsze piętro i zwiększ ciśnienie w rurach za pomocą zaworu. Za przejęcie punktu krytycznego otrzymasz cztery punkty technologii KAL. 3. Nadajnik Holloway - północ Po przybyciu na miejsce zastaniesz widok pokazany na obrazku. Musisz zdobyć motor i wjechać nim na pełnej prędkości na kładkę i przeskoczyć na drugą stronę by dostać się do wskazanego budynku. Motor znajdziesz w niebieskim kontenerze znajdującym się za budynkiem, blisko muru. Wystarczy, że zniszczysz kłódkę by się do niego dostać. Po przedostaniu się na główny budynek wejdź po schodach na najwyższe piętro i zhakuj nadajnik przyczepiony do ściany by zająć teren i zbudować kolejną bazę. Za wykonany punkt krytyczny otrzymasz dwa punkty technologii KAL. Uwaga! W sąsiednim budynku mogą czaić się snajperzy, co utrudni ci hakowanie nadajnika. Schowaj się za widoczną na obrazku ścianą i pozbądź się ich celnymi strzałami w głowę jeszcze przed rozpoczęciem hakowania. 4. Stara baza taksówek Po przybyciu na miejsce zastaniesz widok pokazany na obrazku. Zanim przystąpisz do dalszych działań zlikwiduj widocznych na dachach snajperów. Po oczyszczeniu terenu z przeciwników podejdź do wózka widłowego i rzuć w nadajnik na jego tyle urządzenie hakujące. W ten sposób sam wózek uruchomi się oraz utoruje ci drogę do garażu. Do środka możesz dostać się za pomocą wślizgu. Jak tylko wejdziesz do środka przejdź do widocznego na obrazku przełącznika i aktywuj go by uzyskać dostęp do kolejnej strefy. W ten sposób otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 5. Wytwórnia materiałów wybuchowych Po przybyciu na miejsce nie powinieneś spotkać żadnych patroli Koreańczyków, lecz miej broń w gotowości, ponieważ czają się oni na ulicy w północnej części. Do domu pokazanego na obrazku dostań się frontowymi drzwiami i wejdź na wyższe piętro. Będąc na piętrze zauważysz zabite deskami przejście na zewnątrz budynku, które musisz zniszczyć i dostać się za jego pomocą na najwyższe piętro. Będąc na górze zauważysz siatkę, która uniemożliwi ci przejście do głównego pokoju. W tym przypadku musisz zniszczyć żółtą kłódkę, która blokuje drzwi główne po prawej stronie. Po zniszczeniu kłódki zejdź na dół i udaj się na schody, które poprowadzą cię do pokoju. Na biurku w pokoju znajdziesz skrzynkę, którą musisz przeszukać by otrzymać dostęp do kolejnej strefy ruchu oporu. W nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz dwa punkty technologii KAL. 6. Zagazowany parking Po przybyciu na miejsce otrzymasz dalsze wytyczne na temat zdobycia omawianego miejsca. Na mapie zauważysz kilka mniejszych, czerwonych znaczników, które wskażą ci dokładną lokalizację pokazanego na obrazku miejsca - wystarczy, że wskoczysz na dół. Twoim zadaniem jest spalenie gazu wydobywającego się z rur zawieszonych pod sufitem. Zrobić to możesz za pomocą zwykłego pistoletu, lecz nie stój zbyt blisko strefy zero. Krok ten powtórz z każdą dostępną rurą w podziemnym parkingu. Po spaleniu gazu udaj się na wyższy poziom i zakręć zawór główny by odblokować kolejną bazę ruchu oporu. W nagrodę za wykonanie tego punktu kluczowego otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 7. Zniszczony kościół Po przybyciu na miejsce zastaniesz kolejną bazę KAL, którą musisz zinfiltrować. Przejdź do pokazanego na obrazku miejsca i zniszcz żółtą kratkę wentylacyjną by dostać się do środka. W środku nie znajdziesz dużego oporu ze strony Koreańczyków, ale przygotuj karabin maszynowy by wybić każdego z nich zanim udasz się na wyższy poziom. Ustaw się najlepiej za ścianą kontenera i przeczekaj aż szturmowcy, którzy się tam kręcą do ciebie podejdą. Po zakończonej walce wejdź na wyższe piętro i przekręć zawór by zwiększyć ciśnienie w rurach i zniszczyć obiekt KAL. W nagrodę za zajęcie punktu kluczowego otrzymasz cztery punkty technologii KAL. 8. Nadajnik Holloway - wschód Po przybyciu na miejsce rozpraw się z krążącym po ulicy patrolem KAL, po czym udaj się na kładkę prowadzącą na pierwsze piętro budynku. Będąc na miejscu znajdziesz pokazaną na obrazku szafę, dzięki której dostaniesz się na wyższe piętro. W tym samym pokoju znajdziesz rozbite okno i schody, którymi dostaniesz się wyżej. Po wejściu na wyższy poziom znajdziesz kolejne rozbite okno, którym dostaniesz się do pokoju. W pokoju znajdziesz nadajnik do zhakowania. Po zhakowaniu nadajnika otrzymasz dostęp do kolejnego przyczółku ruchu oporu, a w nagrodę za wykonane zadanie dostaniesz dwa punkty technologii KAL. 9. Skaner bezpieczeństwa A Po przybyciu na miejsce pierwszego skanera, przejdź na jego tyły gdzie znajdziesz miejsce pokazane na obrazku. Z tego miejsca dostaniesz się na zniszczony budynek po prawej stronie skąd prowadzi mały pomost, który zaprowadzi cię do budynku po lewej stronie. Zaraz po przejściu przez pomost, po lewej stronie zobaczysz zniszczone okno, przez które musisz przejść. Po przejściu przez okno wystarczy, że udasz się w kierunku, które wskazują ci niebieskie płachty. Na samej górze musisz zhakować skaner by uzyskać do niego dostęp. Za wykonane zadanie otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 10. Dziupla samochodowa Po przybyciu na miejsce staniesz przed skocznią przygotowaną dla motorów. Motor znajdziesz zaraz za skanerem bezpieczeństwa B (numerek 12 na mapie). Po przeskoczeniu na górę, wjedź motorem na widoczny na obrazku mechanizm by doładować generator potrzebny do uruchomienia komputera na wyższym poziomie parkingu. Po doładowaniu generatora przejdź na wyższy poziom parkingu. Będąc na kolejnym piętrze wejdź na pokazaną na obrazku kładkę, która zaprowadzi cię do kolejnej strefy. Idąc wskazaną drogą dojdziesz do zablokowanego przejścia. Wystarczy, że zniszczysz kłódki blokujące dostęp by opuścić pomost, który zaprowadzi cię dalej. Ciągle przemieszczając się po kładce dojdziesz do miejsca pokazanego na obrazku. Po dwóch stronach widocznej kładki znajdziesz kłódki, w które musisz strzelić. W ten sposób kładka opadnie, a ty będziesz mógł przejść do kolejnego pomieszczenia. W pomieszczeniu tym znajdziesz wcześniej naładowany za pomocą motoru generator, który musisz uruchomić. Za wykonane zadanie otrzymasz dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu, a w nagrodę dostaniesz trzy punkty technologii KAL. 11. Dzielnica handlowa Holloway Po przybyciu na miejsce spotkasz się z bardzo silnym oporem ze strony Koreańczyków jeszcze na ulicy przed dzielnicą handlową. Przygotuj wyrzutnię rakiet lub rurobomby by pozbyć się kilku opancerzonych pojazdów patrolujących ulicę. Najważniejszym jest by nie zostawać na otwartej przestrzeni, ponieważ na wieżach w dzielnicy czają się snajperzy. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów na ulicy oraz snajperów, przejdź na tyły placówki i zniszcz osłonę wentylacyjną pokazaną na obrazku, dzięki której dostaniesz się do środka. W dzielnicy handlowej nie spotkasz tak dużego oporu jak na ulicy, ale ustaw się za pierwszym kontenerem i pozwól szturmowcom na wskakiwanie pod twój celownik. Jak tylko oczyścisz teren z wrogich jednostek przejdź na wyższe tereny placówki gdzie znajdziesz zawór bezpieczeństwa. Po zwiększeniu ciśnienia w rurach, placówka wybuchnie, a ty otrzymasz dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu. W nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz także cztery punkty technologii KAL. 12. Skaner bezpieczeństwa B Po dotarciu na miejsce, przejdź na tyły skanera gdzie znajdziesz podstawiony pod ścianę czerwonego budynku kontener pokazany na obrazku. Za jego pomocą dostaniesz się na górę gdzie z kolei znajdziesz niebieską płachtę wskazującą ci miejsce skoku na wieżę. Tak jak w przypadku skanera A, musisz zhakować urządzenie by się do niego dostać. Za wykonane zadanie otrzymasz trzy punkty technologii KAL. 13. Skaner bezpieczeństwa C Po dotarciu na miejsce skaner, przejdź na jego tyły gdzie znajdziesz miejsce pokazane na obrazku. Musisz schować broń i wskoczyć na przystanek autobusowy skąd dostaniesz się na dach małego czerwonego budynku. Po przejściu przez mały pomost wyjdź z jedynego otwartego okna, a znajdziesz drabinę, która zaprowadzi cię na dach drugiego budynku. Stamtąd wypatruj niebieskiej płachty, dzięki której dostaniesz się na wieżę i zhakujesz trzeci skaner bezpieczeństwa. Za wykonane zadanie otrzymasz trzy punkty technologii KAL. Następna Punkty kluczowe Żółta strefa Ashgate Poprzednia Punkty kluczowe Żółta strefa Earlstone