Poradnik do gry - Trening poradnik Hitman: Codename 47
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Trening
Pierwsza misja jest raczej wprowadzeniem w rozgrywkę niż pełnoprawnym sterowaniem. Żeby ją ukończyć, wystarczy spełniać polecenia wydawane przez dobiegający z głośników głos.
Grę rozpoczynamy ubrani w szpitalne wdzianko, w jakimś dźwiękoszczelnym pokoju. Opuśćmy go i skorzystajmy z leżącego na pobliskiej ławce garnituru. Teraz wyglądamy już bardziej dostojnie, więc możemy kontynuować misję. Otwórzmy drzwi i wyjdźmy na korytarz. Udajmy się do pomieszczenia znajdującego się dokładnie naprzeciwko pokoju, który opuściliśmy. | |
Tutaj czeka nas mała wspinaczka. Wdrapmy się po drabince do góry, następnie przeskoczmy między pomostami i zejdźmy na dół. Jeszcze tylko jedna drabinka i już jesteśmy przy drzwiach. | |
Wejdźmy do windy. Teraz, kiedy się obrócimy, zauważymy panel kontrolny. Wykorzystajmy go, żeby udać na następne piętro. | |
Czas potrenować posługiwanie się bronią. Na początek nóż i garota. Dźgnijmy parę razy kukłę, a następnie obejdźmy ją i zaatakujmy od tyłu za pomocą linki. Możemy przejść do następnego pomieszczenia. | |
Przed nami seria testów na strzelnicy. Podnosimy różne rodzaje broni i sprawdzamy ich przydatność na drewnianych celach. Po chwili dojdziemy do ostatniego pomieszczenia, w którym przetestujemy karabiny, shotguna i najlepszego przyjaciela płatnego mordercy - snajperkę. Tym razem sprawdzamy się w celowaniu do tarczy. Po oddaniu strzału, wciskamy zielony przycisk, by przyjrzeć się rezultatom. Po skończeniu testów używamy windy. | |
Na górze napotkamy strażnika. Wyeliminujmy go dowolnym sposobem i przywdziejmy jego ubranie. W ten sposób przebrani przechodzimy do kolejnego pomieszczenia. | |
Drugi strażnik nie zorientuje się w sytuacji i otworzy bramę. Możemy opuścić lokację, a co za tym idzie, zakończyć misję treningową. |