Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Trening poradnik Hitman: Codename 47

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Trening

Pierwsza misja jest raczej wprowadzeniem w rozgrywkę niż pełnoprawnym sterowaniem - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Pierwsza misja jest raczej wprowadzeniem w rozgrywkę niż pełnoprawnym sterowaniem. Żeby ją ukończyć, wystarczy spełniać polecenia wydawane przez dobiegający z głośników głos.

Grę rozpoczynamy ubrani w szpitalne wdzianko, w jakimś dźwiękoszczelnym pokoju - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Grę rozpoczynamy ubrani w szpitalne wdzianko, w jakimś dźwiękoszczelnym pokoju. Opuśćmy go i skorzystajmy z leżącego na pobliskiej ławce garnituru. Teraz wyglądamy już bardziej dostojnie, więc możemy kontynuować misję. Otwórzmy drzwi i wyjdźmy na korytarz. Udajmy się do pomieszczenia znajdującego się dokładnie naprzeciwko pokoju, który opuściliśmy.

Tutaj czeka nas mała wspinaczka - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Tutaj czeka nas mała wspinaczka. Wdrapmy się po drabince do góry, następnie przeskoczmy między pomostami i zejdźmy na dół. Jeszcze tylko jedna drabinka i już jesteśmy przy drzwiach.

Wejdźmy do windy - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Wejdźmy do windy. Teraz, kiedy się obrócimy, zauważymy panel kontrolny. Wykorzystajmy go, żeby udać na następne piętro.

Czas potrenować posługiwanie się bronią - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Czas potrenować posługiwanie się bronią. Na początek nóż i garota. Dźgnijmy parę razy kukłę, a następnie obejdźmy ją i zaatakujmy od tyłu za pomocą linki. Możemy przejść do następnego pomieszczenia.

Przed nami seria testów na strzelnicy - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Przed nami seria testów na strzelnicy. Podnosimy różne rodzaje broni i sprawdzamy ich przydatność na drewnianych celach. Po chwili dojdziemy do ostatniego pomieszczenia, w którym przetestujemy karabiny, shotguna i najlepszego przyjaciela płatnego mordercy - snajperkę. Tym razem sprawdzamy się w celowaniu do tarczy. Po oddaniu strzału, wciskamy zielony przycisk, by przyjrzeć się rezultatom. Po skończeniu testów używamy windy.

Na górze napotkamy strażnika - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Na górze napotkamy strażnika. Wyeliminujmy go dowolnym sposobem i przywdziejmy jego ubranie. W ten sposób przebrani przechodzimy do kolejnego pomieszczenia.

Drugi strażnik nie zorientuje się w sytuacji i otworzy bramę - Trening - Hitman: Codename 47 - poradnik do gry

Drugi strażnik nie zorientuje się w sytuacji i otworzy bramę. Możemy opuścić lokację, a co za tym idzie, zakończyć misję treningową.