Hellblade 2: Lista wszystkich rozdziałów Hellblade 2 Senuas Saga poradnik, solucja
Opowieść w Hellblade 2 podzielona została na rozdziały, w trakcie których poznacie losy bohaterki walczącej z mrokiem spowijającym wyspę. Ta strona poradnika stanowi zestawienie wszystkich rozdziałów historii wraz z dokładnymi opisami ich przejścia.
Ostatnia aktualizacja: 24 maja 2024
Senua's Saga Hellblade II podzielone zostało na 6 rozdziałów. Każdy z nich skupiony jest na zmaganiach głównej bohaterki w walce ze złem spowijającym wyspę oraz jej mieszkańców. Na tej stronie poradnika znajdziecie pełną listę rozdziałów dostępnych w grze wraz z dokładnym opisem przejścia każdego z nich. Z naszym poradnikiem nie umkną Wam żadne istotne fragmenty oraz znajdźki.
Wszystkie rozdziały
- Reykjanesta Rozdział 1 - w pierwszej części opowieści poznacie genezę przybycia tytułowej bohaterki na zimną Islandię i będziecie jej towarzyszyć podczas trudnej przeprawy w głąb lądu. Rozdział zapozna Was z podstawowymi mechanikami rozgrywki takimi jak zagadki, walka czy znajdźki.
- Freyslaug Rozdział 2 - w drugim rozdziale zwiedzicie opuszczoną wioskę, skrzyżujecie miecze z niebezpiecznymi Draugrami, a także uratujecie tajemniczego Fargrimra. W rozdziale tym natraficie również na nowy typ znajdziek - kamienne twarze i ukryte za nimi drzewa.
- Raudholar Rozdział 3 - trzeci segment opowieści zaprowadzi Was do rodzinnej osady Fargrimra, a także wyśle Was z misją odnalezienia Ukrytych ludzi. Rozdział ten obfituje w różnorodne zagadki, a także pełen jest znajdziek do zebrania.
- Huldufolk Rozdział 4 - w rozdziale czwartym zajdziecie głęboko pod ziemię, gdzie protagonistka poddana zostanie licznym próbom tajemniczego Ukrytego ludu. Ten długi i wymagający segment gry pełen jest zagadek, walki oraz znajdziek, zaś jego zakończenie postawi Was twarzą w twarz ze straszliwym Gigantem.
- Bardarvik Rozdział 5 - w przedostatnim rozdziale gry trafice do nadmorskiej miejscowości, której mieszkańcy nękani są przez niebezpiecznego, morskiego giganta. Segment ten również pełen jest zagadek oraz starć z przeciwnikami. Warto również mieć oczy szeroko otwarte, gdyż to właśnie tutaj natraficie na ostatnie w grze znajdźki.
- Borgarvirki Rozdział 6 - segment stanowiący domknięcie fabuły. Traficie w nim do Borgarvirki, siedziby łowców niewolników, gdzie Waszym zadaniem będzie pokonanie tyrana piastującego stanowisko przywódcy osady i odkrycie sekretu Gigantów.